Pohjoisen hiihtokeskusten latujen kunto

Anonyymi

Onko tilanne sama kuin täällä kaakonkulmalla, että hankittu uusia kiina-koneita, jotka vaativat sitä AdBlueta, joka loppu. Eivät aja, kun koneet eivät enää anna käynnistää ?

Jotkut vanhat Paanat toimii kuin Buickit, mutta nämä uudet eivät liikahdakkaan.

Onko Ylläs, Ruka ja Levi ajaneet vielä latuja ?

9

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iisalmen Motonetissä on kympin kannuissa.

Ja saahan tuota itsekin tehtyä, pinnoitettua ureaa.

Eli juo lähdevettä ja pirtua ja kusee kanikkaan. Sekaan 70% tislattua, vettä. Väri tosin puuttuu ja hajuste (joka rikkoo koneen pitkänpäälle).

• Anonyymi

Huoltovarmuuskeskus kun on nyt epäonnistunut jo useamman kerrankin lyhyessä ajassa, niin he voisivat PUHDISTAA MAINEENSA KUSEMALLA PULLOIHIN ja jakelemalla tuotostaan teiden varsilla !

• Anonyymi

Taitaa olla tekosyy tuo urean loppumiseen vetoaminen, eivät viitsi enää loppukaudesta ajella, omasta mielestään turhanpäiten, vaikka nyt se suurin tarve onkin, jäätyneet urat ovat hengenvaarallisia koppuroita luistella.

• Anonyymi

Huonon latuhoidon taustalla on enemmänkin naftan hinnannousu. Yllättävää on kyllä se, että ne ladut, joita vielä viitsitään ajaa, ajellaan vanhalla kalustolla, uusia koneita ei laduille päästetä.

• Anonyymi

Jos latukone liikkuisi pelkällä adbluella, voi Pirtuliiterin paskahyyssin urealetkun laittaa suoraan latukoneeseen hoilaamaan. Vaan haitanneeko, kun pelekkää kiljua ja kosanteria kusthan?

• Anonyymi

Ylläksellä kalusto seisoo, osa tallissa osa maastossa hajonneena ja viikonloppuna on Ylläs-Levi. Lunta on tullut 22 cm, saas nähärä, saavatko enää auki ?

• Anonyymi

Ole huoleti, kyllä korpiladut saadaan auki, pe - la yönä koneet lähtevät erään.

• Anonyymi

Saivat auki ylläs-levin korpiosuudet ?

Pysyvätkö auki, tasuri ummessa on vähän, siis alle 10 v tasurilla kilpailleelle, aika kuluttavaa ?

• Anonyymi

Terveellinen suhtautuminen osallistujilla:

Enemmän jätti lähtemättä kuin keskeytti.

Molempia oli normaalia enemmän.

Nyt pääsiäisladuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe