Miksi äitipuolen on tehtävä

Anonyymi

viikkokalenteri oman perheen menoista ja koko suvun?

On laadittava tarkka aikataulu, tekemiset ja meneviset, ettei se vaan käy että lähtee vaan. Minulle on semmoinen pesti että on pakko suunnitella oman perheen, miehen ex perheen ja koko sukunsa aikataulut, jotta he osaavat tehdä aisoita. Onko se normaalia?
Epäilen. Miehen suku on niin avutonta että pitää uuden ödin tehdä aikataulut ja hoitaa kaikki asiat. Miten ne on pärjäänneet ilman mua? Olen heille korvaamaton, mutten saa palkkaa, haukkuja vaan.
Miheen eksäkin on arvokkaampi kuin mä, on anopin suosikki, ja minä vaan teen töitä. Hassua, mutta kun kukaan muu ei pysty, on mun pakko, jonkun on.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
      Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

    • Anonyymi

      Mieolen lasten lasten silmissä se paras äiti. Ja ollaan tekemisissä, isää taas eivät halua nähdä kun hylkäsi heidät pieninä ja vaihtoi sutturoihin. Semoisela isällä ei tee mitään.

      Kuka hyvä iti päästää omia lapsiaan sutturoiden luokse? Eikö se riitä että hajoittivat lasten perheen enempää ei sutturat ole saaneet lapsiani kiusata. Meis oli samaa mieltä että sutturat ovat huonoa seuraa meille eikä pakottanut meitä niitä näkemään, emmehän mekään mene niitä kastomaan. En kehtaisi katsoa lapsiani silmiin, jos sutturat olisivat tulleet meille asustelemaan, syömään ja sotkemaan. Se ei kuulu meidän tapoihin elttää juoppoja perheenrikkojia.
      Ja siitä ovat lapet iloisia että pidin heidän puoltaan kaiessa enkä päästänyt sutturoita meille ja meidän elämäämme. Olemme niin onnekkaita ja onelisja Ja sen vuoksi olen paras äiti.
      Sillehän kaikki ovatkin täällä kateellisia. Olemme niin onnellisia. Mulla ihnania lastenlapsia, mitä on ex isällä, ei mitään. Muutama juoppo sutura jotka elävät juopottelee siivellä sellä, mutta ei haittaa meitä. Meillä on kaikki. Mihellä ei mittttttttäääää.

    • Anonyymi

      Tiesit mihin ryhdyit. Hyvä ihan jokaisen ihmisen kuitenkin opetella aika taulut päivälle.Oli sitten äiti puoli ,äiti tai isä.Työtön tai eläkeläinen. Kun aikataulutaa päivän otaa ajn halintaan saa ruoka rytmin ja uni rytmin.Ritää myös aika ilmasen likuntaan ulkona ja urheilupuistojen ilmasin kuntolaiteisin aikaa. Ei säre siloin pää,ei selkä ,kun puolen päivään ei koti makaa ja saa lopulta kiinni uni rytmin.Mikään ei raivostuta kun jatkuva valitus kiire,unetomuus ,säryt.

    • Anonyymi

      KUKAN IHMINEN EI OLE KORVAAMATON.OLI KYSE TYÖ tai PERHE MUOTOSI JOSTA VOIT LÄHTEÄ POIS,JOS SINUA EI KERRAN UNIOITETA?

      • Anonyymi

        HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
        Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe