No siis oon 14v. biologisesti tyttö ja oon ollut ihastunu mun yhteen luokkalaiseen tyttöön jo monta kuukautta. Yks ilta viikko sit se kerto viestillä et se tykkää musta ja kerroin sit siinä samalla mun tunteista. Sen jälkeen ollaan juteltu joka ilta kaikesta maan ja taivaan väliltä mut ei koskaan juurikaan avattu asiaa sen enempää. Yleensä kyl koulussa välkillä pidän mun kättä sen harteilla mut ei silleen muuta. Ei olla oltu Viimesen viikon aikana missään kahestaan, vaan aina on ollu joku meidän kavereista siinä kans eli en oo saanu missään vaiheessa kysytyks et mitä tää nyt on.
Mutta täs tulee nyt se juttu, et oon menossa sille yökylään ja saadaan niiden kämppä kokonaan itellemme. Että jos on mitään ehdotuksia et mitä voitais voitais sit tehä niin ois ihan kiva kans. Mut lähinnä mietin että miten mä voin kysyy siltä että haluisko se seurustella tai jotain koska oon ihan pihalla näistä asioista enkä haluu kusta tätä mitenkään.
Ihastukselle yökylään
Anonyymi
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro livenä tunteistasi tytölle. Voithan kertoa että haluaisit seurustella hänen kanssaan ja kysyt mitä tyttö ajattelee.
- Anonyymi
Niin ja tälleen myöhemmin tää on menny siihen et ei puhuta toisillemme, ei olla missään vierekkään eikä pistetä mitään viestejä. Kysyin siltä että onko kaikki okei mut se laitto sen vaan väsymyksen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875