Kuinka paha juttu on jonkun netin kaappaaminen vuosikausiksi ja se jollain paskalla?
Mikä taho omisi paras tutkimaan asiaa.
Asteikolla 1-5
27
1082
Vastaukset
- Anonyymi
Siis unohtui sana: täyttää se paskalla
- Anonyymi
Ei kai tuo haittaa, kun ei mitenkään ole vaikuttanut elämään. Hyvä jos itse osaa suhtautua juttuihin suurella varauksella. Voih, tuohan on aivan upeaa psykolointia varmaan joidenkin mielestä. Jos joistain on väärää tietoa, niin sitten on. Pässit juoksee ja näyttelee ympärillä. Voipi olla totta, tai sitten ei.
- Anonyymi
Kyse onkin siitä pääseekö joku "ihon alle" häiritsemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse onkin siitä pääseekö joku "ihon alle" häiritsemään.
"Aika "on paras tuomari
- Anonyymi
Eilen näytti joku netissä valmistelleen kaappausta, joka olisi mahdollistunut tänään kun Suomen Kilpisjärvellä pidetään pilkkikisat ja odotetaan paikalle 1000 kalastajaa ja 5000 kisavierasta.
Kaappaus ehkä epäonnistui, sillä eilisillan jälkeen suunnittelija lopetti kyselyt. - Anonyymi
Ai, tämän takia piti sitten lammasepisodi järjestää. No, onneksi ei tarvita hevosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, tämän takia piti sitten lammasepisodi järjestää. No, onneksi ei tarvita hevosta.
Onneksi ei tarvita hevosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta viime elokuussa järjestetty lammasepisodi ehkä tarvitsee lisavalaistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla hyvä pikkusta suurempien vallankäyttö episodien esille nostamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lammasepisodi järjestettiin . Länsi rajalla.
- Anonyymi
Kyllähän se että joku kaappaa toisen ihmisen identiteetin ja täyttää sitten se toisen ihmisen elämän kaikella paskalla, vaikuttaa siihen hyväksi käytettyyn.
Toiset parkuu suuriäänisesti, toiset itkee hiljaa. - Anonyymi
"Jos jostain on väärää tietoa, niin sitten on".
Huono kuittaus.
Kosminen omatunto metelöi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos jostain on väärää tietoa, niin sitten on".
Huono kuittaus.
Kosminen omatunto metelöi.Väärä tieto, jota oikeana yritetään myydä, kostautuu varmasti.
- Anonyymi
Voipi olla että taho joka sitä voisi tutkia on jotenkin sekaantunut.
Mullekin on syötetty vaikka mitä satuja. Huvittavaa kun osasta paistoi ihan selvästi tietämättömyys siitä miten asiat oikeasti on tai tahalleen haluttiin asiat esittää jollain tietyllä tapaa. Ihan kun henkilö ei itse tietäisi miten suhtautua tiettyihin asioihin. Meni vähän pieleen se psykolointi siinä.- Anonyymi
Epäiletkö "tahallista muistamattomuutta"?
- Anonyymi
Juu tiedän yhden, joka tiesi olevansa kaapattu. Tiesi jo vuosien ajan. Ihan mielenkiintoista välillä, mutta joidenkin juttujen kirjoittajille olisin halunnut sanoa suorat sanat: onko sulla väärää tietoa meistä vai tahalleenko luulet ja esität asiat noin.
- Anonyymi
"yksi, joka tiesi olevansa kaapattu". Mielenkiintoista.
- Anonyymi
"Onko sulla väärää tietoa meistä vai tahalleenko..."
Mikä se tuollainen "me" on.
Itsestä käytät monikkomuotoa? - Anonyymi
Onhan tuossa erinomaisen selkeä sivupolku: me.
Mikään psykologisointi tuskin osuu, kun on kyse useammasta henkilöstä.
Ihmiset vain ovat niin ainutkertaisia.
- Anonyymi
Suomen paras oyhottaja? Millariikka Rytkonen?
- Anonyymi
Saamelaisten totuuskomissio?
- Anonyymi
Sivut ovat tosiaan kaapattu. Siellä on vain Vladimir Putinin kuvia.
- Anonyymi
Totuuskomissio liian kunnianhimoinen?
- Anonyymi
Totuuskomissiossa on aika myrskyistä, päätellen nettikirjoitukeista.
- Anonyymi
Syvyyspsykologinen juttu. Trauman syvyyden tutkinta satuttaa, marjat ja hillat.
- Anonyymi
Rasismin uusi elämä alkoi silloin kun Efrahibini haukui Esko Valtaojan TV ssä, Sannikan luotsatessa.
- Anonyymi
Ja sekin pikku episodi painaa vaa'assa enemmän kuin monen sielu sietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339