Onko nykyään hyvät tanssit?
Ennen muinoin sai laittaa jalalla koreasti ja saattoipa flaksikin käydä......
Hotelli Keurusselkä
21
1717
Vastaukset 21
- Anonyymi
Ei ole, koska Oiva Lampinen & Balanssi ei siellä enää soita eikä Teuvo Oinas laula. Eikä tanssita tiputanssia, travoltaa, lambadaa, letkistä, macarenaa, ketsuppilaulua.
- Anonyymi
Hotelli Keurusellällä on lopun enteitä.
- Anonyymi
Kannattaa käydä itse toteamassa. Suuri tanssilattia, hyvät orkat. Parenpia kuin Oinas. Karaokeakin pääsin laulaan. Oli tarjouksessa huone.
- Anonyymi
Siis sinne ja lapikasta lattiaan tahilla.
- Anonyymi
Erittäin hyvä meno on ,orkat hyviä jne. No muikkuja ei ehkä ole tarjolla niin usein,mut ei nälkään kuole. Porukkaa käy taas.
- Anonyymi
En astu maksavana asiakkaana enää tuohon kioskiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En astu maksavana asiakkaana enää tuohon kioskiin.
Kävin Keurusselässä ensimäisen ja viimeisen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin Keurusselässä ensimäisen ja viimeisen kerran.
Eikö ollu vientiä parketilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ollu vientiä parketilla?
Hotelli Keurusselkä on vahvassa homeessa.
- Anonyymi
Hotelli Keurusselkä on purkukunnossa.
- Anonyymi
Vetovoimaisuutta saataisiin palkaamalla Kinnus-Heksa ympärivuotisesti paistamaan rosvolammasta ulko-mongolialaiseen tapaan. Sekä järjestämällä sikajuhlia Torremolinoksen tapaan.
- Anonyymi
Korpihotellien taru on loppu.
- Anonyymi
Paljon puhetta mutta ei mitään merkittävää.
- Anonyymi
Pulinat pois ja tanssia rytkyttämmään.
- Anonyymi
Ei ole Hotelli Keurusselkä kuin ennen.
https://www.youtube.com/watch?v=EZnfeDNyWZ0- Anonyymi00021
Anonyymi kirjoitti:
Keurusselän sini
https://www.youtube.com/watch?v=36O7QUys8co&ab_channel=petrikkiTulossa
Leif Lindeman
😍
31.1.2026 Hotelli Keurusselkä
Keuruu
- Anonyymi00022
Taitaa olla ainoa firma koko kylässä joka vielä kannattaa. Keurisselkä kerää tanssikansa yhteen.
On kyllä upea paikka. Suosittelen. Hienoa että ovat saaneet pakan tuottamaan- Anonyymi00023
Nyyssänniemi ja Lomahotelli kannattavat. Teollisuudessa kaikki metallialan yritykset, Reka, Tälli ja Otava kannattavat. Sekä Mäkelän liikenne. Siinäkö ne suurimmat tuottoa tuovat?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyyssänniemi ja Lomahotelli kannattavat. Teollisuudessa kaikki metallialan yritykset, Reka, Tälli ja Otava kannattavat. Sekä Mäkelän liikenne. Siinäkö ne suurimmat tuottoa tuovat?
Millä tavalla Otava kannattaa, on tehnyt jo useamman vuoden tappiota. Katso taloustiedot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568