Vaikka kuinka pommit ja ohojukset paukkuis niin Veteli ei ainakaan olisi mikään strateginen ensi iskun kohde.Nukutaan rauhassa ja kasvatetaan ruokaa ensin itselle ja muillekkin.Kyllä me aina päriäthän,niinkun aina ennenkin.Sen vaan sanon että TODELLA pahahat ajat ovat tulossa.Jumalan pilkkaaminen ja Hänen kieltämisensä on ilmeisesti nyt saavuttanunut huippunsa.Venäjä on vain tässä Jumalan käsikassara ja lopuksi sekin tulee tuhoutumaan siihen mihin on aina itse luottanut.Sotavoimaan.
Vetelisssä on turvassa
Anonyymi
3
2214
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö veteliläiset tappelee keskenään kaikista asioista?
- Anonyymi
Entäs isokylän veljesten teko?
- Anonyymi
Mitä jeesus sano ko kävi Vetelin suksitehthalla...Jee, sukset 🤣👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai503782Purra ehdotti hyvätuloisten lapsilisien leikkaamista
Orpo sanoo, että tätä keinoa ei ole hallitusohjelmassa, ja siitä täytyy keskustella. Katsotaan miten käy.3473514Pohdintaa aamukahvin kera
Luin tossa tuota bodycount ketjua ja jäin tas miettimään asiaa, jota olen joskus aiemminkin miettinyt. Mä olen (ikäväkse481216515 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma231797- 101614
Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.641525Purra petti sanansa..
Ennen vaaleja Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi, Eikä saa leikata ".. Ja nyt se juudas leikkaa Köy2331268- 411049
Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe29897Minä voin kyllä
tehdä sen pelin avauksen. Mutta se kyllä vaatii sen, että sinä pysähdyt mun luona silloin, kun muita ei ole paikalla. M20846