Oletteko käynyt sellaisilla,miten meni?
Lähtisittekö vielä,jos tilaisuus tulisi?
Sokkotreffit
18
151
Vastaukset
- Anonyymi
En niin yksinäinen ja onneton ole.
- Anonyymi
Tietysti lähtisin jo sen järjestäjä on ystävät tai suku! Ei kai plus 70 vuotias ole mikään ikä ,joloin ei voi käydä trefeillä ja nauttia elämästä? Mitän netti sivustojen trefit en menisi. Ne hakee ja heti sitä ja lulevat iäkäät naiset antavat kun muuta vaihtoehtoa ei ole.Onhan naisillakin omat kädet oneen, kuten miehillä.Mitä monikaan ei ymmärrä!
- Anonyymi
On Kait ero imeä omaa sormea,kuin mulk...
- Anonyymi
Pitäisi hommata uusi rollaattori että ilkeäisi.
- Anonyymi
Hehheh
Mikä etten, Eihän sokkotreffit mihinkään sido.
Voisi olla vain hauskaa,
sokkona se hetki tulee sille toisellekin osapuolelle.
Tasoissa ollaan.- Anonyymi
Kyllä menisin jos tilanne tulisi. Valitettavasti on hyvin epätodennäköistä että treffeille pääsisin, siis minkäänlaisille. Moni tuntuu olevan sitä mieltä, että tällä ikää ei ole enää "sopivaa" käydä treffeillä, tapailla toista sukupuolta "siinä mielessä" ja vaikkapa rakastua. Minulla kyllä on yhä "ihmisen ikävä toisen luo", ei se ikä tunteitani ole miksikään muuttanut ja haluaisin yhä rakastaa ja olla rakastettu.
- Anonyymi
Kuka järkäisi! Joku järki pitäisi olla!
- Anonyymi
Olishan se tyhmän jännittävää mennä sokkotreffeille,
mutta
mun kohdalla vastapuolen pitäisi olla yhtä vanha kuin minä,'
muuten en kehtaisi mennä ollenkaan treffeille,
sittenki jännittäisi,- Anonyymi
Kyllä lerpoilekkin nuori pi.. kiinnostaa!
- Anonyymi
Eikö treffit lähes aina ole sokkotreffit. Senssipalstoilta valitaan kuvaton tyyppi ja viestitellään että pönötän kuppilan edessä käärmeennahkasaappaissa määrättyyn kellonaikaan. Niin minä olen tehnyt aina deittaillessa. Vai onko ne jonkin muun laiset.
- Anonyymi
Niin miten meni. Joka kerta aika hyvin. Jonkin aikaa tapaillaan ja sitten tulee asioita, minkä vuoksi ei kuitenkaan tapaamiset jatku, kyllästyminen, liian pitkä välimatka tai ei vain ihastu. Ei siitä kannata huolta ottaa, ihan kivaa niin kauan kuin kesti. Uusi tuttavuus on aina virkistävää. En ainakaan minä mitään pysyvää kovin tavoittele, jos sitten viihdytään yhdessä pitkään tai vaikka loppu elämän niin hyvä sekin.
- Anonyymi
Ei ole sattunut kohdalle,olisihan se aika jännittävää.
- Anonyymi
Tottahan tiki, viela sokeri sulaa suussa
- Anonyymi
Periaatteessa kyllä, mutta nyt on muuta sutinaa.
- Anonyymi
En menis , koska tiedän mikä tyyppi olisi minusta kiinnostunut, joten hyvä olla kissan kanssa kaksin
- Anonyymi
Vuosituhannen vaihteessa kävin viimeksi , Stockan kellon alla tavattiin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261