Mulla on syyrialainen tyttö hamsteri 2v 1kk ja se on
ollut viimeiset 4päivää erittäin outo se on erittäin uninen ja kömpelö hyvä jos edes yöllä poistuu kopistaan pitkäksi aikaa koska kaikki ruoka on syömättä ellei sitä anna suoraan eteen aina kun näen sen se joko nukkuu tai tärisee aivan vimmatusti. Voiko tämän aiheuttaa vanhuus vai onko se jotain muuta annoin hamsterille 3vk sitten kyllä värillistä paperia mutta en usko että se vaikuttaa ... AUTTAKAA AA!!!olen huolissani
Onko hamsterini sairas
Anonyymi
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hamsterisi on jo hyvin vanha ja vaikuttaa valitettavasti siltä että sen kunto on romahtanut. Anna kosteaa ruokaa tai yritä huolehtia että saa juotua.
Ota kuvia lemmikistäsi ja vietä sen kanssa aikaa kun vielä voit..
Toivon kuitenkin että tilanne kohentuisi.
Soita eläinlääkärille varalta ja kysy asiasta. Käytä näytillä siellä?- Anonyymi
Ruokakuppi on siirretty alemmas sitä piti juottaa itse välillä joka ilta oli tuore ruokaa
- Anonyymi
Se oli kuollut tänä aamuna 🥺🥺
- Anonyymi
Otan osaa. Onpa murheellista. Hyvä kun autoit lemmikkiäsi viimeisinä hetkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4416407Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1393731Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982478Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1171301Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 641081
- 631075
- 44973
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76970