Olen lääketieteen professori ja psykiatri, teen tutkimusta ufouskovista

Anonyymi

Vastaamalla näihin yksinkertaisiin kysymyksiin, sasn tarvittavan datan.

A) oletko nähnyt ufoja?
B) jos vastasit edelliseen kyllä, niin kerro kummalta puolen sukua sinulla on todettu mielisairaus?

12

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      B...Isä sanoi, että se oli sun äitees. Oli kuulemma kertonut tärähtäneestä pojastaan, joka oli kuvitellut olevansa psykiatri ja professori...heh, kansakoulun kesken jättäny.

    • Anonyymi

      Varaktorin henki elää ja voi hyvin huonosti näköjään edelleen. Astronomiassa tunnetaan nimellä valkoinen älykääpiö, jonka hehku hiipui liiterin nurkassa eikä ledi-ufo koskaan valmistunut, jolla oli tarkoitus häiritä naapureita.

      • Anonyymi

        Venäjän trolli-idiootit saavat sentään palkkaa häiriköinnistään, mutta herjapelle häiriköi ihan ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän trolli-idiootit saavat sentään palkkaa häiriköinnistään, mutta herjapelle häiriköi ihan ilmaiseksi.

        Ei varaktori toki ilmaiseksi herjaa. Hän on ollut päästään sairaseläkkeellä jo 90 luvusta lähtien ja kyseessä on takuueläke, jonka me veronmaksajat maksamme hänelle Kelan kautta. Kaikkea se luonto elättää.


    • Anonyymi

      Aika paljon alkaa olla noita ufoja näkeviä "mielisairaita", jo pelkästään vaikkapa Rendleshamin metsän ufotapauksessa. Sitten tulevat vielä julkisuuteen kertomaan siitä. "Lääketieteen professorilla ja psykiatrilla" riittänee jatkossa yhä enemmän töitä. Ehtineekö edes kaikkia hoitaa? Taitaa olla "professorilta" oma mielenterveys menossa tosiasioiden edessä. Tosiasioiden kieltäminen on kuitenkin hyvä suojautumiskeino silloin kun tosiasioita ei pysty ottamaan vastaan, mutta kyllähän "psykiatri" sen varmasti tietää.

      https://www.uudenajansarastus.fi/rendlesham/

    • Anonyymi

      Mielisairaalaan joutuu jos on herkkyys nähdä henkiä. Esim. Henkien koettelun armolahja.
      Tiede ei tunnusta henkimaailman olemassaoloa, vaan on kaikki elimellisiä sairauksia.

      Näin itse 1991 noin kuusi ufoa lentämässä länteen. Kysyin niistä ja sain vastauksen: Menemme Yhdysvaltoihin kostamaan Irakin sotaa ja emme lopeta kostamista ennenkuin tuho käy tarpeeksi suureksi .

      Tietenkin kyse on voinut olla henkimaailma, toinen ulottuvuus tms. Fyysinen maailma olisi tutkassa nähnyt nuo ufot.

      • Anonyymi

        "Menemme Yhdysvaltoihin kostamaan Irakin sotaa ja emme lopeta kostamista ennenkuin tuho käy tarpeeksi suureksi . "

        Moskovan trollin kirjoittelua, uskoisin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on siis psykiatri ja tutkija. Olet siis mielenvikainen ja yhteiskunnalle vaarallinen friikki.
      Vai mitä itse arvelet?

    • Anonyymi

      En ole ssletisti nähnyt ufoja, mutta jotain mielenkiintoista kuitenkin.
      Tietojeni mukaan, ufot ovat todellisuutta, ja oletan niiden olevan miehittämättömiä.
      Äidin puolelta ainakin; isästä en tiedä, kun mulla ei isästä ole mitään tietoa.
      Olen ufologian superprofessori ja lääketieteen erikoislähettiläs.

    • Anonyymi

      Kyllä

      Mielialasairautta esiintyy professoreiden suvussa ja psykiatreissa

    • Anonyymi

      Hei! Olen saarnasmiehen perheestä yhdeksän vuotias vähäpoika vähäkyröstä. Opinskelen koti opetuksessa uskontoa ja isona minusta tulee isonpi kuin mitä olen nytkyään. Meille on kerrottu totuus siksi minua naarattaa ne jotka ei näe tätä tuutta.
      Paistutte kuumissa kokseissa sielun vihollisen höyryissä ufoinenne. Vähäkyrön koiratkin nauravat teille ja rukolaa joka päivä että saatte parannuksen ja pelastuksen sanoman, vaikkakin se on vääräuskoisille mahdotonta. Jahve ei pelasta viattomintakaan joka väärään sukuun syntisenä sikiää pahasta hennestä.

      Esau E. Sinahka

    • Anonyymi

      A. Kyllä.
      B. Isän puolelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe