Luukku-sähköposti maksulliseksi

Anonyymi

Luukku-sähköposti muuttuu maksulliseksi. Norjalaiset alkavat rahastamaan sillä. Suosittelen vaihtamaan vaikka Gmailiin tai Outlookiin. Mielipide siitä, kun Luukku muuttuu maksulliseksi?

168

13849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fjordmail Technologies on Norjasta. MTV myi Luukku-sähköpostin Fjordmailille. Se siitä sitten. Kaikki menee maksulliseksi. Mitä sähköpostipalvelua suosittelette?

      • Anonyymi

        Windows pilaa elämän :(
        Olen nyt seurannut kaverini windows-elämää muutaman kuukauden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows pilaa elämän :(
        Olen nyt seurannut kaverini windows-elämää muutaman kuukauden ajan.

        MSN tai Hotmail


    • Anonyymi

      Vain tyhmät yksilöt ovat käyttäneet Luukkua.. 15-vuotta on ollut aikaa vaihtaa parempaan..

      • Anonyymi

        Älykäs ihminen ei tarvitse olla, eikä aina ole, v-mäinen. Jos sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, niin painu johonkin kauemmalle tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei tarvitse olla, eikä aina ole, v-mäinen. Jos sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, niin painu johonkin kauemmalle tästä.

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Mitkä paremmat ovat tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä paremmat ovat tarjolla?

        Gmail ja Outlook. Ovat olleet jo yli 10-vuotta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail ja Outlook. Ovat olleet jo yli 10-vuotta..

        Gmail ainakin on ihan p*ska, liian tietoturvaparanoidinen kun ei päästä omalle tilille vaikka mitä yrittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail ainakin on ihan p*ska, liian tietoturvaparanoidinen kun ei päästä omalle tilille vaikka mitä yrittää!

        Kyllä päästää mutta jos käyttäjä on tyhmä niin ei sitten tietenkään:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Tuskin kenelläkään luukku.com on ainoa s-posti. Minulla luukku (itseasiassa neljä) on posti jonka annoin esim facebookille ym. ja verkkokaupoille niin ei haittaa vaikka sitä pommitettaisiin vaikka kuinka (kuten tekee esim. facebook) koska se ei ole "pää-sähköposti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kenelläkään luukku.com on ainoa s-posti. Minulla luukku (itseasiassa neljä) on posti jonka annoin esim facebookille ym. ja verkkokaupoille niin ei haittaa vaikka sitä pommitettaisiin vaikka kuinka (kuten tekee esim. facebook) koska se ei ole "pää-sähköposti".

        Monella näyttää olevan ainoa ja se on surullista kun on ollut 15-vuotta aikaa vaihtaa parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Oon ollut ihan tyytyväinen luukkuun, joten turha elvistellä. Gmail ollut rinnalla, mutta siitä en ole pitänyt yhtä paljon, joku sen visuaalisessa puolessa tökkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut ihan tyytyväinen luukkuun, joten turha elvistellä. Gmail ollut rinnalla, mutta siitä en ole pitänyt yhtä paljon, joku sen visuaalisessa puolessa tökkii.

        Et ole ollut tyytyväinen:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Luukku toimii ja on paras


      • Anonyymi
        Rynkky1 kirjoitti:

        Luukku toimii ja on paras

        Ei toimi ja on surkea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        joo taidat olla sitä ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo taidat olla sitä ite

        Tai sinä:D Tuosta palvelusta pääsi viisaat eroon jo 15-vuotta sitten:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Oikeesti sen aikaisemman Luukun ulkoasu ja käytettävyys oli aika hyvät.Tåmä uusi luukun ulkoas ja käytettävyys minusta huonommat ja tuo reilu maksullisuus varmistaa luukun katoamisen koneeltani,eli vanha luukku olinhyvä mut uusi Luukku katoo Bittien mustaan aukkoon koneeltani.


      • Anonyymi
        Rynkky1 kirjoitti:

        Luukku toimii ja on paras

        Niin se vanha Luukku enne nykyistä uudistusta oli hyvä,no tulihan Luukkua käytettyä aika pitkään ja hyvin toimii,mut nyt laitetaan Luukku muistojen joukkoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti sen aikaisemman Luukun ulkoasu ja käytettävyys oli aika hyvät.Tåmä uusi luukun ulkoas ja käytettävyys minusta huonommat ja tuo reilu maksullisuus varmistaa luukun katoamisen koneeltani,eli vanha luukku olinhyvä mut uusi Luukku katoo Bittien mustaan aukkoon koneeltani.

        Molemmat ovat jääneet sille 2007 luvulle käytettävyydellään verrattuna Gmailiin ja Outlookiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail ja Outlook. Ovat olleet jo yli 10-vuotta..

        outlook ei toiminut, nii siksi joutu tätä paskaluukkua käyttään!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei tarvitse olla, eikä aina ole, v-mäinen. Jos sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, niin painu johonkin kauemmalle tästä.

        Älykäs ei maksa mistään!


      • Anonyymi
        Rynkky1 kirjoitti:

        Luukku toimii ja on paras

        Mikä vitsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        outlook ei toiminut, nii siksi joutu tätä paskaluukkua käyttään!!!!!

        Kyllä se toimii kuten Gmailkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla juuri oli sanottavaa. Tyhmät käyttää vapaaehtoisesti surkeita palveluita vuosikymmeniä vaikka samaan aikaan on ollut paljon parempia saatavilla:D

        Ehkä luukku oli sinulle liian vaikea. Minulle se oli helppo ja selkeä ja nopea käyttää. Nyt kyllä luovun siitä, koska nytkin on kirjautumisvaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä luukku oli sinulle liian vaikea. Minulle se oli helppo ja selkeä ja nopea käyttää. Nyt kyllä luovun siitä, koska nytkin on kirjautumisvaikeuksia.

        Ei ole kenellekään selkeä:D


      • Anonyymi

        Viisas ihminen kirjoittaa joka on älynnyt jo 15-vuotta sitten että luukku on huono palvelu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päästää mutta jos käyttäjä on tyhmä niin ei sitten tietenkään:D

        En mielestäni ole mikään tyhmä, vaan Gmail on paranoidinen kun luulee että käyttäjä on jokin muu kuin minä itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ei maksa mistään!

        Älykäs ihminen ei herjaa, ja tajuaa ettei kunnollisia sähköposteja tai muita nettipalveluita SAA ilmaiseksi! Minkä hiton takia kaiken pitää olla ilmaista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei herjaa, ja tajuaa ettei kunnollisia sähköposteja tai muita nettipalveluita SAA ilmaiseksi! Minkä hiton takia kaiken pitää olla ilmaista??

        Saa ilmaiseksi nimenomaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kenelläkään luukku.com on ainoa s-posti. Minulla luukku (itseasiassa neljä) on posti jonka annoin esim facebookille ym. ja verkkokaupoille niin ei haittaa vaikka sitä pommitettaisiin vaikka kuinka (kuten tekee esim. facebook) koska se ei ole "pää-sähköposti".

        Sama. Pidin sitä vain tois sijaisena postina. Kunhan johonkin mitätöttömään vain laittoi jonkun. Ei mihinkään tärkeisiin. Kun aina vaaditaan sähköpostia. Maksaa en ala. Loppukoon sit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut ihan tyytyväinen luukkuun, joten turha elvistellä. Gmail ollut rinnalla, mutta siitä en ole pitänyt yhtä paljon, joku sen visuaalisessa puolessa tökkii.

        Minulla oli luukku, mutta kun muuttui maksulliseksi vaihdoin heti pois. Ja luukku oli täynnä roskapostia, päivässä saattoi olla jopa 60 roskapostia, joita sitten urakalla poistelin. Vaihdoin Gmailiin ja ollut nyt jo vähän vajaan vuoden käytössä ja YHTÄÄN roskapostia ei ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei herjaa, ja tajuaa ettei kunnollisia sähköposteja tai muita nettipalveluita SAA ilmaiseksi! Minkä hiton takia kaiken pitää olla ilmaista??

        Tietenkin pitää olla ilmaista. Kele ..kakki maksaa nykyään tana maltaita,joten kyllä sitä sentään pitää yks sähköposti ilmatteeksi saada. Kyl se vaan nii on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää olla ilmaista. Kele ..kakki maksaa nykyään tana maltaita,joten kyllä sitä sentään pitää yks sähköposti ilmatteeksi saada. Kyl se vaan nii on!

        Siis kaikki maksaa maltaita..ei suinkaan kakki..


      • Anonyymi

        Ennen oli wippies ja Suomi24 ei enää ole. Hotmail on nuorison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail ja Outlook. Ovat olleet jo yli 10-vuotta..

        Miten toimii posti.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mielestäni ole mikään tyhmä, vaan Gmail on paranoidinen kun luulee että käyttäjä on jokin muu kuin minä itse!

        Gmail vakoilee mielipiteet ja sitä hakkeroidaan


    • Anonyymi

      Vivaldi selaimen kehittäjiltä saa webmail palvelun ilmatteeksi.

    • Anonyymi

      Harmi että muuttuu maksulliseksi. Luukku on ollut hyvä vähemmän tärkeän postin kanssa. Eli sitä on voinut käyttää paikoissa, joihin sähköposti on annettava, mutta joista tietää roskapostituksen alkavan. Täytyy siirtyä gmailiin tai Outlookiin sitten. Onneksi antoivat hyvin siirtymäaikaa, 24.5. saakka.

    • Anonyymi

      Miten muuten Hotmail, onkohan enää toiminnassa? Uskaltaisiko tuota käyttää vähemmän tärkeän postin kanssa?

      • Anonyymi

        Heh,, MS vakoilee!

        💗 UBUNTU 🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh,, MS vakoilee!

        💗 UBUNTU 🇫🇮

        "heh ms valoilee ubuntu" = juuri näin. Ainakin 11. Se muutenkin mikrosohlon paskoin ohjelmisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "heh ms valoilee ubuntu" = juuri näin. Ainakin 11. Se muutenkin mikrosohlon paskoin ohjelmisto

        Google G lail se vasta vaKoileekin et saa Gmail ja Suomi 24 jutuilla estaa Amerikkaan jos väärä mielipide


    • Anonyymi

      Sehän onkin Outlook nykyään...

    • Anonyymi

      Eikö Yahoo sähköposti ole vielä olemassa? Onko suomenkielinen?

      • Anonyymi

        "Eikö Yahoo sähköposti ole vielä olemassa? Onko suomenkielinen?"

        Kyllä ja kyllä. Itselläni on sekä Yahoo että Gmail suomenkielisinä. Lisäksi on vielä kolmaskin, mutta englanninkielinen sähköpostipalvelu.


      • Anonyymi

        Kaikki sähköpostit ymmärtävät myös suomalaisia posteja kuin tyhjää vaan.


    • Anonyymi

      Fjordmail tekee tehtävänsä. Käyttäjät siirtyy Googlelle ja Microsoftille. Siitä olen varma. Yrittäjät ja rikkaat saavat maksaa Luukusta.

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      Jos haluaa säilyttää vanhan osoitteen sähköpostissa kun vaihtaa toiselle palvelun tarjoajalle esim [email protected] niin onnistuuko. Maksaako luukku.com päätteen käyttö toisen firman kautta, saako sitä edes käyttää.

      • Anonyymi

        Ei onnistu ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ja hyvä niin.

        Jotkut väittää että voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut väittää että voi.

        Jotkut väittää että maa on pyöreä vaikkei ole:)


      • Anonyymi

        Hyvin on toiminut tähän asti ilman vaikeuksia ja ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut väittää että maa on pyöreä vaikkei ole:)

        Kuva 🌎:sta


    • Anonyymi

      MTV ei enää pidä luukkupostia, vaan se on myyty norjalaisille. Nämä yrittävät profiilinkohotusta paremmalla palvelulla, mutta hinta on liian kova. Tilauksen hinta on €5.99 kuukaudessa tai €69.99 vuodessa.

      Huhtikuun 20. päivänä julkaistaan Luukun uusi ja parannettu versio. Tässä on muutamia uuden Luukku-sähköpostin tärkeimpiä etuja:
      * Modernisoitu sähköposti: Päivitämme sähköpostin uudella käyttöliittymällä ja paremmalla mobiililaitekäytettävyydellä
      * Mainosvapaa sähköposti: Uudessa Luukussa ei ole mainoksia!
      * 10 GB tallennustila: Nostamme sähköpostin tilan 1000x verrattuna sen normaalitilaan, joten sinun ei tarvitse huolehtia enää täyttyneestä sähköpostista
      * Yksityinen sähköposti: Emme käytä dataa sinun postilaatikostasi mainostustarkoituksii
      * IMAP/SMTPAsenna sähköposti tietokoneisiin, puhelimiin ja tabletteihin käyttäen kolmannen osapuolen sovellusta
      * Paikallinen asiakastuki: Kaikki tarvitsemasi apu ja ohjaus on saatavilla puhelimitse ja sähköpostitse Suomeksi
      * Roskapostisuodatin ja virussuojaus: Kehittyneet järjestelmämme ehkäisevät ei-toivottuja sähköposteja
      Uusi sähköpostipalvelu tulee Tanskan palvelimilta mutta sen sisältö on saatavilla suomeksi. Jatkamme myös täydellistä palveluamme suomen kielellä.

      • Anonyymi

        Vain hullu maksaa!

        💗 UBUNTU 🇫🇮


    • Anonyymi

      Protonmail.com, Mail.com ja Mailo.com tarjoavat ilmaisia sähköposteja edelleen. Proton on myös helppokäyttöinen ja tietoturvallinen. En kyllä ymmärrä kuka maksaisi luukusta, kun se on ihan surkea. Täynnä mainoksia ja tilaa on niin vähän, että heti on sähköposti jo tulossa täyteen.

      • Anonyymi

        Ei ole tietoturvallinen ja helppokäyttöinen..


      • Anonyymi

        Nythän se nousee 10 gigaan


      • Anonyymi

        Et sinäkään lukenut edellistä kirjoitusta.


      • Anonyymi

        Se on ilmainen!

        💗 UBUNTU 🇫🇮


    • Anonyymi

      Luukun tilaus tulee vahvistaa maksukortilla. Mitä tuo tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Sitäpä juuri tarkoittaa..


    • Anonyymi

      Uskon, että Luukusta tulee parempi kuin Maikkarin aikana. Mutta hinta on kova. Voisin maksaa 2,50 - 3,00 euroa kuussa.

      • Anonyymi

        Kokemukseni mukaan Luukun meilit toimii siten että kuka hyvänsä pystyy lukemaan täysin muille osoitettuja posteja ja omat postisi menevät myös kenen hyvänsä luettavaksi. Se varsinkin siitä tietoturvasta joka pitäisi olla tänäpäivänä niin tärkeätä.


      • Anonyymi

        Olet sitten harvinaisen tyhmä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan Luukun meilit toimii siten että kuka hyvänsä pystyy lukemaan täysin muille osoitettuja posteja ja omat postisi menevät myös kenen hyvänsä luettavaksi. Se varsinkin siitä tietoturvasta joka pitäisi olla tänäpäivänä niin tärkeätä.

        Miksi jauhat vanhoja, kun norjalaiset tekevät tästä uuden ja erilaisen.


      • Anonyymi

        Vain hullu maksaa!


    • Anonyymi

      kyllä pitää olla hullu joka maksaa 70e luukun sähköpostista kun muitakin ilmaisia on.

      • Anonyymi

        Varsinkin kun niitä on ollut saatavilla 15-vuotta:D


      • Anonyymi

        MTV luukku liittyy medioihin


    • Anonyymi

      Hinta sitä luokkaa, että perintinen kirje tulee halvemmaksi...

    • Anonyymi

      Perkeleet puuttuu joka kohtaan, Norja huonpjuttu

    • Anonyymi

      Mulla oli joskus luukku, mutta kun en enää millään päässyt kirjautumaan sinne, en edes uuden sp-tilin luomalla, vaihdoin outlookiin. Välttelen nykyisin sähköpostin käyttämistä viimeiseen asti kuin myös nettikauppoja ja muita verkkopalveluja. Outlook on vain muodon vuoksi W10 takia.

      • Anonyymi

        Sinulla on varmaan ikkunatkin peitetty pahvilla ja savupiipun päällä hattu.


      • Anonyymi

        Ei Windows 10 tarvitse Outlookia toimiakseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Windows 10 tarvitse Outlookia toimiakseen..

        Windowshan ei toimi koskaan, se kaatuuilee kokoajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowshan ei toimi koskaan, se kaatuuilee kokoajan!

        Venäjä Kiina ja Amerikka vakoilee sun mielipiteitä !


    • Anonyymi

      Kuten aiemmin ilmoitimme olemme tehneet monia parannuksia ja muutoksia Luukku-sähköpostipalveluun. Tässä muutamia kohokohtia Luukun uudesta tarjonnasta:

      Modernisoitu sähköposti: Uusi sähköposti on saatavilla tietokoneelle ja mobiililaitteille täällä: app.luukku.com
      Mainosvapaa sähköposti: Olemme nyt poistaneet kaikki mainokset verkkosivuiltamme ja sähköpostistamme!
      10 GB tallennustila: Ei enää huolta postilaatikkosi täyttymisestä!
      Yksityinen sähköposti: Emme käytä dataa saapuneista viesteistäsi mainostarkoituksiin
      IMAP/SMTP: Asenna sähköposti tietokoneellesi, puhelimillesi ja tableteillesi käyttäen kolmannen osapuolen sovellusta
      Paikallinen asiakastuki: Kaikki haluamasi apu ja opastus on saatavilla puhelimitse ja sähköpostitse – suomeksi
      Roskapostisuodatin ja virussuojaus: Kehittyneet järjestelmämme minimoivat ei-toivotut sähköpostiviestit

      • Anonyymi

        15-vuotta aivan liian myöhään:D


    • Anonyymi

      Huono juttu kun menee maksulliseksi. Onneksi on Gmail, Outlook ja Yahoo esim.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu että menee. Älyää ihmiset vihdoinkin vaihtaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu että menee. Älyää ihmiset vihdoinkin vaihtaa..

        minä ainakin lopetan luukun käytön en todellakaan maksa,,! käytän gmailii millon tarviin sähköpostii,näin se menee!


    • Anonyymi

      Luukkuposti on nyt aivan eri kuin maikkarin aikaan. Uutta luukkupostia ei kannata verrata vanhaan.

      • Anonyymi

        Hyvinkin voi verrata. Ei ole muuttunut sen paremmaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin voi verrata. Ei ole muuttunut sen paremmaksi..

        Täällä on taas tuo inttäjä-jankuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on taas tuo inttäjä-jankuttaja.

        Kuten sinä:D


    • Anonyymi

      Luukku.com on ollut toiminnaltaan varma ja selkeä, ei kerrassa mitään valittamista. En ymmärrä puheita Luukun huonoudesta. Taitaa olla sukua Toyotan vai Volkkarin paremmuuden kinastelulle. Minusta Luukku oli paljon parempi kuin Outlook, mihin vaihdoin, saati gmail joka on surkeuden huippu.
      Uusi Luukku ei toimi vieläkään kunnolla, systeemit taitaa olla pahasti sekaisin, eikö arvattu että niin moni lopettaa Luukun käytön. Luukun kautta ei pääse vieläkään lopettamaan tiliä ja sähköpostin kautta lähetettyyn lopetusviestiin eivät ole vielä vastanneet. Ehtiipä tuon.

      • Anonyymi

        Ei ole todellakaan varma ja selkeä ollut 15-vuoteen!


      • Anonyymi

        Samat roskapostit uudessa luukussa tulee aina, vaikka on merkinnyt ne roskapostiksi, vanhassa oli estolista, johon ei-toivotut voi listata.


    • Anonyymi

      Luukku oli paras, toimi aina. Lähtökohta on että kerran päivässä käydään katsomassa sähköposti ja sähköpostia ei lähetetä edes kerran kuukaudessa. Lähinnä tarvitaan esim kun tilaa paketin tai ajan katsastukseen.

      • Anonyymi

        Ehkä 20-vuotta sitten:D


      • Anonyymi

        Melkoinen vitsiniekka!

        💗 UBUNTU 🇫🇮


    • Anonyymi

      Luukku toimii jo. Illalla luukun pystyi lopettamaan sähköpostin kautta.

    • Anonyymi

      Vaihdan. Luukku muutenkin huono

    • Anonyymi

      En mainosta, mutta kannattaa huomata, että uusi luukku on täysin erilainen kuin ennen.
      10 gigaa tallennustilaa, IMAP-tuki, spämmisuojaus ja virustarkistus.

      • Anonyymi

        Ei mitään merkitystä. Edelleen on yli 10-vuotta jäljessä ilmaisista kuten Gmailista ja Outlookista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään merkitystä. Edelleen on yli 10-vuotta jäljessä ilmaisista kuten Gmailista ja Outlookista..

        Vitustako muka tiedät kun mailboxi on nyt vasta otettu käyttöön. Jankutuspösilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitustako muka tiedät kun mailboxi on nyt vasta otettu käyttöön. Jankutuspösilö.

        Tiedän hyvinkin:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään merkitystä. Edelleen on yli 10-vuotta jäljessä ilmaisista kuten Gmailista ja Outlookista..

        Mikä ihmeen kymmenen-vuotta, onko se yhdysviivavuosi erilainen kuin tavallinen vuosi?


    • Anonyymi

      vaihdettu

    • Anonyymi

      "10 GB tallennustila: Ei enää huolta postilaatikkosi täyttymisestä!"

      Minulla olisi huoli, jos tilaa olisi noin vähän! Yahoon ilmaisessa suomenkielisessä sähköpostissa on tallennustilaa yksi teratavu.

      • Anonyymi

        Jep ja vielä maksaakin noin vähästä tilasta:D Kaikkea ne ihmiset hehkuttaa näin vuonna 2022:D Tuo olisi ollut mahtavaa silloin joskus 15-vuotta sitten..


      • Anonyymi

        No hei. Mun pitää saada säilytettyä kaikki meilit vuodesta 1965 lähtien, niin että tilaa tarvitaan ihan älyttömästi. Vai tarvitaanko?


    • Anonyymi

      Norskit pilasi hyvän sähköpostin

    • Anonyymi

      Kuka rupeaa maksamaan luukun käytöstä. Ja summa on aika iso.

      • Anonyymi

        Ei kukaan täysjärkinen ainakaan,...


    • Anonyymi

      Kiinnostaa myös hieman meinaako joku ihan oikeasti jäädä käyttämään luukkua tuolla hinnalla? :D

      • Anonyymi

        No ei meinaa, mutta mihin vaihtaisi sitä mietin.


    • Anonyymi

      En aio maksaa, eli en jatka luukku.com asiakkaana. Olen harkinnut gmail.com asiakkuutta - onko kokemuksia,? Suosituksia muista?

      • Anonyymi

        15-vuotta ollut aikaa tämäkin tehdä..


      • Anonyymi

        Gmail tai Outlook kannattaa laittaa tai sitten Yahoo. Itselläni on Gmail ja Outlook.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei ole valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail tai Outlook kannattaa laittaa tai sitten Yahoo. Itselläni on Gmail ja Outlook.
        Olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei ole valittamista.

        Outlook vakoilee aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outlook vakoilee aina!

        Yhdysvaltain ulkomaanvelka on ylittänyt jo 30 biljoonaa dollaria.


    • Anonyymi

      Huomasin ja vaihdankin heti sähköpostia!
      Norskit saa elättää ittensä vaikka kalastamalla!

    • Anonyymi

      Otin maksullisen jatkokuukauden, että saan varmaan vaihdettua kaikki yhteystiedot ja palvelut joihin käytän tuota kirjautumisessa.

      Ainakin roskapostisuoja meni Fjordmaililla aika kuraksi, kymmeniä spämmejä tulee jatkuvasti läpi.

      • Anonyymi

        Turhaan otit. Sulla oli aikaa tehdä se 15-vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan otit. Sulla oli aikaa tehdä se 15-vuotta!

        Kuules nyt nillittäjämatikianen. Sulle on varmaan Luukku pissinyt kunnollaa muroihin ku "15-vuotta" levy jäänyt soimaan päähän. :D Meeppä ny keittää kuule sumpit ja istuun aurinkoon nauttii keväästä (mikäli siellä missä asut paistaa aurinko) ja vie trollihuutosi mennessäsi. Anna ihmisten keskustella asiallisesti omista kokemuksistaan ja suunnitelmistaan ilman sun "viksua" asennettasi. Tiedetään, tiedetään olet olemassa ja pakko saada oma mielipide palstan verran näkyville mutta onhan täällä muitakin ihmisiä. Mukavaa kevättä ja toivottavasti kahvi maistuu hyvältä! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt nillittäjämatikianen. Sulle on varmaan Luukku pissinyt kunnollaa muroihin ku "15-vuotta" levy jäänyt soimaan päähän. :D Meeppä ny keittää kuule sumpit ja istuun aurinkoon nauttii keväästä (mikäli siellä missä asut paistaa aurinko) ja vie trollihuutosi mennessäsi. Anna ihmisten keskustella asiallisesti omista kokemuksistaan ja suunnitelmistaan ilman sun "viksua" asennettasi. Tiedetään, tiedetään olet olemassa ja pakko saada oma mielipide palstan verran näkyville mutta onhan täällä muitakin ihmisiä. Mukavaa kevättä ja toivottavasti kahvi maistuu hyvältä! <3

        15-vuotta ollut saamattomilla aikaa vaihtaa parempaan mutta ei:D Nyt sitten he tyhmät joutuvat maksamaan siirrosta:D Ei hyvää päivää teidän ihmisten kanssa..


    • Anonyymi

      En suosittele Luukkua kenellekään missään tilanteessa. Olen itse siirtänyt kaiken sähköpostiliikenteen muualle. Jos Luukulla aiemmin oli vain surkeaa asiakaspalvelua, nyt se vielä todella paljon surkeampaa. Lisäksi joudut maksamaan sähköpostin käytöstä AIVAN LIIAN KOVAA HINTAA. Vertaa esim. Elisalla usea sähköpostitili ja kotisivutila 2,99 e/kk. Koska omaa asiaani ei voinut hoitaa jostain syystä sähköpostilla, olin puhelinjonossa yli 3 tuntia ja sittenkään asia ei selvinnyt. Kun arvostelin heidän toimintaa ja kehotin vaihtamaan Gmailiin, Outlookiin tai johonkin muuhun, pistivät tilini kokonaan kiinni ilmoittamatta siitä minulle. Sulkemisessa tuhoutui kaikki sähköpostit. VAROITUS: Älä missään tapauksessa hanki Luukun sähköpostia.

      • Anonyymi

        Onhan tämä ollut tiedossa jo yli 10-vuotta ettei pidä sotkeutua operaattoreiden, foorumien ja muiden "pienten" tahojen sähköpostipalveluihin. Jotkut vaan älyävät vasta nyt kun on niin sanotusti kuset housussa.


      • Anonyymi

        Mitäs täällä itket, viestihän oli selvä, että aiot vaihtaa, niin sulkivat vanhan tilisi.


    • Anonyymi

      Ei luukku voi olla aivan huono koska minäkin olen sitä käyttänyt jo ties kuinka kauan ja minä kuitenkin olen Kuningas!

    • Anonyymi

      Outlook on äijille

    • Anonyymi

      Vaikuttaa huijaukselta koko juttu. Itse en päässyt pankkikortti ja sähköpostitiliä pidemmälle. Ajattelin että kirjautuako vai ei kun aletaan pankkikortin tietoja ja muita kyselemään. Haluan suomen luukulta vastauksen!!!!!

      • Anonyymi

        Eihän luukku-tilin maksamiseen käy tavallinen pankkikortti eikä Klarna tms., pitää olla Visa tms. "luotollinen" maksukortti! Vanhat ihmiset ein näinollen yksinkertaisten pankkikorttien käyttäjinä voi itse maksaa näitä hintoja ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ei se luultavasti huijausta ole, mutta ohjelma sekoilee jatkuvasti ja muuttuu.
      Entinen luukku toimi hyvin minulle. Uusi luukku hukkasi heti yli puolet s-osoitteistani.
      Edellinen kommentoija kertoi, ettei hyväksy maksua, minulla sama tilanne. Ilmoittaa järjestelmä-virhettä. Ennen oli helppo ostaa lisäpalveluja kortilla ja toimi hyvin, nyt piti sotkea siihen luottokorttikin, ymmärrän senkin, mutta kun se ei toimi.
      Lähetin viestiä luukulle 3 kertaa viikon aikana... ei vastausta. Minulla on nyt pari viikkoa aikaa miettiä asiaa... kuitenkin olin entiseen luukkuun tyytyväinen 15 vuoden ajan. En tiijä, en osaa sanoa, EHKÄ.

      • Anonyymi

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia..

        Miksi pitäisi , se nyt vaan on tyhmää maksaa jostain luukusta kun saa edullisemmin tai ilmaiseksi ihan suomalaisenkin firman .posti palveluja jotka myös selkeämpiä eikä näytä roskapostiakaan tulevan kuten luukkuun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia..

        Montako viestiä tämä pööpö on laittanut 15 vuotta ja viistoista vuotta. Uusi luukkuposti on tehty uudelleen ja on aivan erilainen kuin vanha ilmaisposti, ainoa vika on suhteessa liian kallis hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako viestiä tämä pööpö on laittanut 15 vuotta ja viistoista vuotta. Uusi luukkuposti on tehty uudelleen ja on aivan erilainen kuin vanha ilmaisposti, ainoa vika on suhteessa liian kallis hinta.

        Satoja eri palveluita on 15-vuoden aikana tullut mihin kirjaudutaan sähköpostiosoitteella. Siinä sitä on hommaa nyt vaihtaa ne uuteen:D Siksipä 15-vuotta sitten asia olisi ollut helpompi mutta ei niin ei:;D


    • Anonyymi

      Olihan tuo melko rupeama kun kaikki vuosien aikana kertyneet nettikauppayhteydet yms. lasten nettipalveluiden varmistusyhteystiedot piti vaihtaa uuteen Gmail osoitteeseen. Sinne voi roskapostit jatkossa kerääntyä, luukku on historiaa. Kannattaa käydä tuhoamassa vanhat yhteystiedot, koska tekstarispämmiä on alkanut jo kertyä.

      Norjalaisyhtiön epätoivosta kertoo, että antoivat "jatkoaikaa" maksulliseen palveluun siirtymiselle 31.5 saakka. Konversioprosentti lienee ollut musertavan pieni maksullisen paketin suuntaan.

      • Anonyymi

        Eipä olisi ollut jos sen olisi tehnyt jo 15-vuotta sitten mutta ei.. kyllä ihmiset ovat tyhmiä ja saamattomia..


    • Anonyymi

      Lopetan luukku sp:n. Kaikki muut ovat ilmaisia sähköposteja.
      Ihan hyvä kun loppuu. Tulee niin paljon roskapostia.

    • Anonyymi

      Olen irtisanoutunut luukusta jo aikaisemmin sähköpostilla eikö ole tullut perille. Vai onko tullut jotain virhettä.

    • Anonyymi

      Olen ollut luukun käyttäjä sen alusta alkaen. Käyttäisin sitä vieläkin, jos se olisi mahdollista. Olisin tehnyt vuoden sopimuksen, mutta kun se ei onnistunut!

      Yritin ilmoittautua vuoden sopimuksen ottajaksi pari viikkoa sitten, mutta ase ei onnistunut. Tein noin 20 yritystä, välillä kävin pankkini toimistossa. Siellä yritettiin virkailijan kanssa (minun tiedoilla ja salasanalla) mutta sekään ei onnistunut. (Pankillakin ihmeteltiin asiaa ja huonoa palvelua)

      Kirjoitan tämän siksi, että jos voisitte lähettää selkeän LASKUN, voisin jatkaa luukun käyttöä. Jospa se onnistuisi täten?

      [email protected]

      • Anonyymi

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia...

        Ei olla kuset housuissa, outlook ja gmail toimii edelleen.
        Hävittäköön norjalaiset sähköpostini sisältöineen.
        Luukku.com sähköpostia käytin Luukun syntymästä lähtien.
        Luottokortin numeroa en Luukulle anna, koska pelaan vain käteisellä rahalla, pankkikortilla ja pankkisovelluksella
        Enkä näin ollen ala 70 euron vuotuista suojelurahaa Luukulle maksamaan koska muitakin sähköposti vaihtoehtoja on.
        Sontaluukku on nyt osaltani lopullisesti kiinni.

        Kiitos Luukku.com:in entisille omistajille, mukava oli Luukkua käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla kuset housuissa, outlook ja gmail toimii edelleen.
        Hävittäköön norjalaiset sähköpostini sisältöineen.
        Luukku.com sähköpostia käytin Luukun syntymästä lähtien.
        Luottokortin numeroa en Luukulle anna, koska pelaan vain käteisellä rahalla, pankkikortilla ja pankkisovelluksella
        Enkä näin ollen ala 70 euron vuotuista suojelurahaa Luukulle maksamaan koska muitakin sähköposti vaihtoehtoja on.
        Sontaluukku on nyt osaltani lopullisesti kiinni.

        Kiitos Luukku.com:in entisille omistajille, mukava oli Luukkua käyttää.

        Kahdelle saman talouden eläkeläiselle 140 euroa vuodessa sähköpostista on ehdottomasti liikaa.
        Viiden hengen taloudessa norjalainen sähköposti maksaisi 350€!?

        Eli haistakaa norjalaiset paska ja menkää kalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdelle saman talouden eläkeläiselle 140 euroa vuodessa sähköpostista on ehdottomasti liikaa.
        Viiden hengen taloudessa norjalainen sähköposti maksaisi 350€!?

        Eli haistakaa norjalaiset paska ja menkää kalaan.

        Olisi nuo Luukun uudet omistajat voineet vanhoille yksityisasiakkaille säilyttää edes perustason sähköposti palvelut mainosrahoitteisena ja kehittää samalla sellaisia maksullisia palveluja joita asiakkaat tuntevat tarvitsevansa ja joista ovat valmiita maksamaan.

        Ei todellakaan kaikki sähköpostin käyttäjät tarvitse teratavujen kokoisia sähköpostilaatikoita.

        Kiristystä tuollainen on:
        "Jos et anna luottokortin numeroa ja maksa, niin hävitän kaikki sähköpostisi"

        Miten muuten Suomi24 sähköpostiin pääsee????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdelle saman talouden eläkeläiselle 140 euroa vuodessa sähköpostista on ehdottomasti liikaa.
        Viiden hengen taloudessa norjalainen sähköposti maksaisi 350€!?

        Eli haistakaa norjalaiset paska ja menkää kalaan.

        Luukku olisi edelleen Luukku eli vanhanaikainen ja huono vaikka sen olisi suomalaiset ostaneet:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luukku olisi edelleen Luukku eli vanhanaikainen ja huono vaikka sen olisi suomalaiset ostaneet:)

        Vitunko väliä sillä on, oliko Luukku sähköposti sinun mielestä huono, kun se ihan hyvin kelpasi sellaisenaan sähköpostien vaihtoon.

        On jokaisen oma asia mitä haluaa ja mistä on valmis maksamaan.
        Itse en tarvitse uuden Luukun maksullisia palveluja koska vähäiset sähköposti asiat hoituvat Gmailin ja Outlookin välityksellä.
        Sitä paitsi Whatsapp toimii ja normaalit tekstiviestit, puhelut rajattomasti ja koko internet on selattavissa 19,90 eurolla kuukaudessa. Eli pitäisikö norjalaisille maksaa muutaman sähköpostin säilömisestä 6,00 euroa kuukaudessa!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitunko väliä sillä on, oliko Luukku sähköposti sinun mielestä huono, kun se ihan hyvin kelpasi sellaisenaan sähköpostien vaihtoon.

        On jokaisen oma asia mitä haluaa ja mistä on valmis maksamaan.
        Itse en tarvitse uuden Luukun maksullisia palveluja koska vähäiset sähköposti asiat hoituvat Gmailin ja Outlookin välityksellä.
        Sitä paitsi Whatsapp toimii ja normaalit tekstiviestit, puhelut rajattomasti ja koko internet on selattavissa 19,90 eurolla kuukaudessa. Eli pitäisikö norjalaisille maksaa muutaman sähköpostin säilömisestä 6,00 euroa kuukaudessa!?

        Ennen sanoivat, että järki se pitää olla kerjätessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitunko väliä sillä on, oliko Luukku sähköposti sinun mielestä huono, kun se ihan hyvin kelpasi sellaisenaan sähköpostien vaihtoon.

        On jokaisen oma asia mitä haluaa ja mistä on valmis maksamaan.
        Itse en tarvitse uuden Luukun maksullisia palveluja koska vähäiset sähköposti asiat hoituvat Gmailin ja Outlookin välityksellä.
        Sitä paitsi Whatsapp toimii ja normaalit tekstiviestit, puhelut rajattomasti ja koko internet on selattavissa 19,90 eurolla kuukaudessa. Eli pitäisikö norjalaisille maksaa muutaman sähköpostin säilömisestä 6,00 euroa kuukaudessa!?

        Kyllä noita nyt saa puolta halvemmallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitunko väliä sillä on, oliko Luukku sähköposti sinun mielestä huono, kun se ihan hyvin kelpasi sellaisenaan sähköpostien vaihtoon.

        On jokaisen oma asia mitä haluaa ja mistä on valmis maksamaan.
        Itse en tarvitse uuden Luukun maksullisia palveluja koska vähäiset sähköposti asiat hoituvat Gmailin ja Outlookin välityksellä.
        Sitä paitsi Whatsapp toimii ja normaalit tekstiviestit, puhelut rajattomasti ja koko internet on selattavissa 19,90 eurolla kuukaudessa. Eli pitäisikö norjalaisille maksaa muutaman sähköpostin säilömisestä 6,00 euroa kuukaudessa!?

        Ei ole jokaisen oma-asia moinen..


      • Anonyymi

        Olen samaa kysellyt maksamiseen, mutta ei käy kuin luottokortti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa kysellyt maksamiseen, mutta ei käy kuin luottokortti!

        Ja hyvä niin- Karsii tyhmät pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen 15-vuoden aikana olisit voinut vaihtaa parempaan kuten Gmailiin joka oli jo silloin paljon parempi.. Nyt ollaan kuset housussa kun pitää kaivaa maksukorttia...

        Sut olis voinu 15 vuotta sitten abortoida niin ei tarvisi tommosen vammasen päivystää toistamassa itteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut olis voinu 15 vuotta sitten abortoida niin ei tarvisi tommosen vammasen päivystää toistamassa itteensä.

        Pakko mainita kun ihmiset ovat niin saamattomia ja tyhmiä:D


    • Anonyymi

      Saman viikon aikana kun huomasin Luukku sähköpostin muuttuvan maksulliseksi niin soitti sähköyhtiön puhelinmyyjä ja tarjosi Fortum identiteettisuojaa hintaan 7,90 euroa/kk kun siihen täkyyn olisin tarttunut ja lisäksi tehnyt Luukku sähköposti sopimuksen hintaan 6,99 €/kk.
      Siinäpä eläkeläiselle olisi uutta "sähkömaksua" tullut 14,89€/kk.
      Tietenkin myös vaimo olisi myös tehnyt Luukun ja Fortumin asiakkaana samat maksusitoumukset, eli yhteen eläkeläistalouteen uutta "sähköistä" maksua yhteensä 29,78€/kk.

      Vuodessa 357,36€/kk!!!!!

      Kuinka moni eläkeläinen Suomessa teki nuo sopimukset?

      Ja eikä tuossa edes kaikki mitä tämän toukokuunkin aikana on tyrkytetty.

      • Anonyymi

        Vain hullu maksaa!


    • Anonyymi

      Heh,ilmainen jatkuu , jatkuu , jatkuu , kohtakohan hinta puolittuu , no sekin olisi liikaa tuosta palvelusta maksaa , onhan se tyhmää maksaa....... kun vastaavia ilmankin saa ja parempia sitten 3kpl ja nekin puoleen hintaan tuosta , huh , huh.

    • Anonyymi

      Protonmail. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii luukku vielä ilmaiseksi vaikka eilen oli taas viimeinen päivä kun piti loppua😆

    • Anonyymi

      Erittäin asiallista sekä järkevää keskustelua. Ette varmaan tajua kuinka myrkyllisiä te kaikki olette. Puratte kaiken pahan olon ne mihin sattuu saadaksenne elää teidän "huoletonta" elämäänne. En palaa enää tähän keskusteluun. Jos olet kirjoitellut tähän aloitukseen niin mieti missä se todellinen vika on.

      • Anonyymi

        Todellinen vika on Luukku.com omistajissa, jotka muuttivat mainosrahotteisen sähköpostin maksulliseksi.
        Samalla hävittivät yli kymmenen vuotta käytössä olleen vakiintuneen ja lukuisille organisaatioille ilmoitetun sähköpostiosoitteeni käyttökelvottamaksi.
        Vakiintuneen sähköpostin hävityksen pystyy perumaan vain alkamalla maksamaan kuukausimaksua!?
        Voisin verrata tekoa postiosoitteen hävittämiseen.

        Milloin Posti muuttaa yksipuolisesti postin saamisen maksulliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen vika on Luukku.com omistajissa, jotka muuttivat mainosrahotteisen sähköpostin maksulliseksi.
        Samalla hävittivät yli kymmenen vuotta käytössä olleen vakiintuneen ja lukuisille organisaatioille ilmoitetun sähköpostiosoitteeni käyttökelvottamaksi.
        Vakiintuneen sähköpostin hävityksen pystyy perumaan vain alkamalla maksamaan kuukausimaksua!?
        Voisin verrata tekoa postiosoitteen hävittämiseen.

        Milloin Posti muuttaa yksipuolisesti postin saamisen maksulliseksi?

        Ei vaan vika on heissä jotka eivät ole vaihtaneet parempaan näiden 15-vuoden aikana.. Luukusta ei tule kalua vaikka sen omistaisi valtio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan vika on heissä jotka eivät ole vaihtaneet parempaan näiden 15-vuoden aikana.. Luukusta ei tule kalua vaikka sen omistaisi valtio.

        Olisin vaihtanut Luukun jo aikapäiviä sitten parempaan mutta Luukku sähköpostiin yli 10 vuotta sitten rekisteröimäni sähköpostin etuliite oli oma etu- ja sukunimi pienellä yhteen.
        Eli [email protected].
        Ei tarvinnut sähköposti osoitteen kysyjillekään selventää moneen kertaan miten joku hullu sähköposti nimimerkki kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin vaihtanut Luukun jo aikapäiviä sitten parempaan mutta Luukku sähköpostiin yli 10 vuotta sitten rekisteröimäni sähköpostin etuliite oli oma etu- ja sukunimi pienellä yhteen.
        Eli [email protected].
        Ei tarvinnut sähköposti osoitteen kysyjillekään selventää moneen kertaan miten joku hullu sähköposti nimimerkki kirjoitetaan.

        Sen olisi saanut toisiin sähköposteihin joko suoraan tai pienillä muutoksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olisi saanut toisiin sähköposteihin joko suoraan tai pienillä muutoksilla.

        No niinhän sen sai Outlookiin kun laittoi omanimi pienellä yhteen ja pari numeroa perään.
        Outlook on todella kätevä ilmainen sähköposti.
        Outlook sovelluksen voi ladata Play kaupasta.
        Todella kätevä käyttää älypuhelimella.
        Luukulla ei ollut edes älypuhelin sovellusta!?
        Ja vielä muka pitäisi maksaa paskaluukusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän sen sai Outlookiin kun laittoi omanimi pienellä yhteen ja pari numeroa perään.
        Outlook on todella kätevä ilmainen sähköposti.
        Outlook sovelluksen voi ladata Play kaupasta.
        Todella kätevä käyttää älypuhelimella.
        Luukulla ei ollut edes älypuhelin sovellusta!?
        Ja vielä muka pitäisi maksaa paskaluukusta.

        Ensin oli vuosia Suomi24 sontaluukku sähköposti joka myös alkoi vurnuta rahaa.
        Sitten Luukku.com paskaluukku ja sielläkin oltiin lopulta käsiojossa rahaa kerjäämässä sähköpostista jota oli älypuhelimella vittumaisen huono käyttää.
        Ihan ärsyttävää oli kirjautuminen pienen pieniin lokeroihin pieniä kirjaimia ja salasanoja pipertämällä
        Kerta kaikkiaan raivostuttavaa oli Luukun käyttäminen!
        Hittolainen kuinka ilo on käyttää sujuvaa ja selkeää älypuhelimelle suunniteltua ilmaista Outlook sähköpostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin oli vuosia Suomi24 sontaluukku sähköposti joka myös alkoi vurnuta rahaa.
        Sitten Luukku.com paskaluukku ja sielläkin oltiin lopulta käsiojossa rahaa kerjäämässä sähköpostista jota oli älypuhelimella vittumaisen huono käyttää.
        Ihan ärsyttävää oli kirjautuminen pienen pieniin lokeroihin pieniä kirjaimia ja salasanoja pipertämällä
        Kerta kaikkiaan raivostuttavaa oli Luukun käyttäminen!
        Hittolainen kuinka ilo on käyttää sujuvaa ja selkeää älypuhelimelle suunniteltua ilmaista Outlook sähköpostia.

        Eniten vituttaa sähköposti operaattorien lakiin kirjaamaton oikeus hävittää ihmisten sähköposti osoitteet omistajan tai ihan vain aloittamalla rahastus uusin ehdoin.

        Kun ihminen vaihtaa puhelin operaattoria niin puhelinnumero säilyy ennallaan.
        Mutta kun ihminen vaihtaa sähköposti operaattoria niin entinen sp-osoite muuttuu käyttökelvottomaksi!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten vituttaa sähköposti operaattorien lakiin kirjaamaton oikeus hävittää ihmisten sähköposti osoitteet omistajan tai ihan vain aloittamalla rahastus uusin ehdoin.

        Kun ihminen vaihtaa puhelin operaattoria niin puhelinnumero säilyy ennallaan.
        Mutta kun ihminen vaihtaa sähköposti operaattoria niin entinen sp-osoite muuttuu käyttökelvottomaksi!?

        Se on juurikin hyvä että näin. Oppii ihmiset hylkäämään operaattorin postit ja ottamaan käyttöön ulkopuoliset joita ei operaattorit kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin hyvä että näin. Oppii ihmiset hylkäämään operaattorin postit ja ottamaan käyttöön ulkopuoliset joita ei operaattorit kiinnosta.

        NYT POISTN WINDOWSIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT POISTN WINDOWSIN.

        Ja asensit tilalle linuxin heino heino hieno.


    • Anonyymi

      Hail breivik, hail Hitler! Vitun norskit...

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe