IHMISET OVAT ERILAISIA,

Anonyymi

VAIKKA MAAPALLON IHMISET OVAT ENEMMÄN SAMANLAISIA KESKENÄÄN KUIN ERILAISIA. Näin on jos katsotaan asiaa geenien ja DNA-tasolla, ylipäätään biologisesti.

Psyykkisesti ympäristö vaikuttaa. Kotimaan tavat ja kulttuuri. Yhteiskuntaluokka, varallisuus.

ÄLYKKYYSTASO VAIKUTTAA LUONTEESEENKIN. kiinnostuksen kohteisiin. harrastuksiin. Samanlaisten kanssa on helpompi tulla toimeen, ymmärtää heitä, ÄO 100 ympärillä ihmisillä on paljon samanlaisia. Siitä ylös- tai alaspäin väki vähenee.

MITÄ SE ERILAISUUDEN SIETOKYKY OIKEIN ON ?

22

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MINKÄLAINEN ON ERILAISUUDEN SIETOKYKY RIIHIMÄELLÄ.

      Kertokaa ja keskustelkaa.

      • Anonyymi

        googlaa: erilaisuuden sietokyky

        löytyy paljon otsikoita, lähteitä


    • Anonyymi

      Mikä yhteiskuntaluokka? Ei sellaisia enää ole.

      • Anonyymi

        Entisillä nimillä ei ole kuin eliitti, jota kansa ei tunnista, vaikke se on tiiviin muurin ympäröimä. Puhutaan poliittisesta eliitistä, rahaeliitistä, oppineista, mutta kyllä ne kaikki siellä muurinsa suojissa ovat. Lisääntyvätkin keskenään.

        Erotellaan ylempi keskiluokka ja alempi keskiluokka. Alemmatkin pääsevät tienaamaan hyvin, toisin kuin ennen. On uusrikkaita kuten vaikka jotkut pelifirmojen omistajat. Tulojen puolesta voisivat olla eliittiä, mutta eivät kuulu sinne,

        On pienituloiset ja köyhyysrajan alapuolella olevat.

        Ja edelleen ovat maatalousyrittäjät, viljelyä ja tuotantoeläimiä.

        Yliopistoissa eliitti hallitsee edelleen, joitakin tiedekuntia lähes kokonaan. Edelleenkään luokkaloikka yliopiston kautta ei oikein onnistu. - Onneksi on muita korkeakouluja.

        En nyt enempää erittele. - Ei olla tasa-arvoisia.

        Yhteiskuntaluokan tilalle on ehdoteltu termiä kupla, mutta ei ole oikein hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisillä nimillä ei ole kuin eliitti, jota kansa ei tunnista, vaikke se on tiiviin muurin ympäröimä. Puhutaan poliittisesta eliitistä, rahaeliitistä, oppineista, mutta kyllä ne kaikki siellä muurinsa suojissa ovat. Lisääntyvätkin keskenään.

        Erotellaan ylempi keskiluokka ja alempi keskiluokka. Alemmatkin pääsevät tienaamaan hyvin, toisin kuin ennen. On uusrikkaita kuten vaikka jotkut pelifirmojen omistajat. Tulojen puolesta voisivat olla eliittiä, mutta eivät kuulu sinne,

        On pienituloiset ja köyhyysrajan alapuolella olevat.

        Ja edelleen ovat maatalousyrittäjät, viljelyä ja tuotantoeläimiä.

        Yliopistoissa eliitti hallitsee edelleen, joitakin tiedekuntia lähes kokonaan. Edelleenkään luokkaloikka yliopiston kautta ei oikein onnistu. - Onneksi on muita korkeakouluja.

        En nyt enempää erittele. - Ei olla tasa-arvoisia.

        Yhteiskuntaluokan tilalle on ehdoteltu termiä kupla, mutta ei ole oikein hyvä.

        Teidän pitäisi olla tietoisia eliitin vallasta ja tavotteista. -Eliitti ei hyväksy sosiaaliturvaa ja nythän sitä nakerretaan oikein kunnolla.

        Eliitti vastusti pakollista, maksutonta toisen asteen koulutusta. Hurraa, se tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitäisi olla tietoisia eliitin vallasta ja tavotteista. -Eliitti ei hyväksy sosiaaliturvaa ja nythän sitä nakerretaan oikein kunnolla.

        Eliitti vastusti pakollista, maksutonta toisen asteen koulutusta. Hurraa, se tuli.

        Tässä on linkki

        https://Fi.wikipedia.org>wiki>yhteiskuntaluokka

        googlaa: yhteiskuntaluokat

        Pelkkä raha ei määrittele yhteiskunta luokkaa, vaan myös työelämään liittyvät asiat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jessus vieläkään toimi, vaikka ihan oikein linkin kopioin tään

        googlatkaa, niin löytyy

        Kirjoittelen sitten kokemustietoa, kun ei anneta tietolähteille johdatella.

        Kyllä yhteiskuntaluokat ovat olemassa. Esim. kouluissa edelleen lapsista huomaa, mikä on tausta.
        Oppikoulun pettajat olivat minun aikani useimmiten eliitistä, sittemmin ainakin ylemmästä keskiluokasta. Luokkien välillä on niin isot erot, ettei ylemmän keskiluokan ope ymmärrä jotakin alemman luokan penskaa eikä edes välitä. (En tiedä ihan nykytilannetta, kun olen ollut eristettynä niin kauan.)

        Ilmainen pakollinen toinen aste tuo uusille joukoille mahdollisuuksia, mutta mitä korkeampaa koulutusta havittelee, sitä enemmän perhetausta vaikuttaa. Ihan turha kuvitella, että kaikilla olisi samat mahdollisuudet.- Naisilla on lasikatot, miehillä ainakin yhteiskuntaluokkakatot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelen sitten kokemustietoa, kun ei anneta tietolähteille johdatella.

        Kyllä yhteiskuntaluokat ovat olemassa. Esim. kouluissa edelleen lapsista huomaa, mikä on tausta.
        Oppikoulun pettajat olivat minun aikani useimmiten eliitistä, sittemmin ainakin ylemmästä keskiluokasta. Luokkien välillä on niin isot erot, ettei ylemmän keskiluokan ope ymmärrä jotakin alemman luokan penskaa eikä edes välitä. (En tiedä ihan nykytilannetta, kun olen ollut eristettynä niin kauan.)

        Ilmainen pakollinen toinen aste tuo uusille joukoille mahdollisuuksia, mutta mitä korkeampaa koulutusta havittelee, sitä enemmän perhetausta vaikuttaa. Ihan turha kuvitella, että kaikilla olisi samat mahdollisuudet.- Naisilla on lasikatot, miehillä ainakin yhteiskuntaluokkakatot.

        Epäsäätyiset avioliitot. Olen ihan vierestäkin nähnyt, mitä se voi olla.Siksi osasin nähdä, mitä kulisseissa tapahtuu, kun presidentin tyttö mene naimisiin kivan ja älykkään opiskelija pojan kanssa, jolla on köyhät vanhemmat. Seurailin, miten tuossa käy. Ero tuli ja poika joutui maksamaan tästä syrjähypystään parempien piireihin vielä eron jälkeenkin. Ja pojan köyhät vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsäätyiset avioliitot. Olen ihan vierestäkin nähnyt, mitä se voi olla.Siksi osasin nähdä, mitä kulisseissa tapahtuu, kun presidentin tyttö mene naimisiin kivan ja älykkään opiskelija pojan kanssa, jolla on köyhät vanhemmat. Seurailin, miten tuossa käy. Ero tuli ja poika joutui maksamaan tästä syrjähypystään parempien piireihin vielä eron jälkeenkin. Ja pojan köyhät vanhemmat.

        Kyllä Riksustakin löytyy esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Riksustakin löytyy esimerkkejä.

        STALKKERIT TEKIVÄT SELVÄKSI, ETTEIVÄT TYKKÄÄ MINUN KIRJOITTELEVAN YHTEISKUNTALUOKISTA.


        Perille meni.

        JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ - ihan potaskaväite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        STALKKERIT TEKIVÄT SELVÄKSI, ETTEIVÄT TYKKÄÄ MINUN KIRJOITTELEVAN YHTEISKUNTALUOKISTA.


        Perille meni.

        JOKAINEN ON OMAN ONNENSA SEPPÄ - ihan potaskaväite

        jaaha, tästä ylimpien tyttären puolisostako oli kyse. Tiedän vain sen, mitä virallinen media on kirjoittanut ja unohtanut suurimman osa, Tarkoitus oli muistuttaa sen ajan ihmisille tapauksesta. Jokainen voi sitten muistaa mitä muistaa,


    • Anonyymi

      VASTAKOHDAT VETÄVÄT PUOLEENSA.

      Minulla ainakin on kokemusta, että vedän kuin magneettikimppuuni ihmisiä. jotka tekevät minulle sellaista, mitä en voisi kuvitella tekeväni muille.

    • Anonyymi

      Riihimäellä ei ole erillaisia ihmisiä, katsos kun me olemme aina samaa mieltä uuden kyläpäällikön kanssa ja annamme sille uhrilahjoja.

      • Anonyymi

        ketä te uhraatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketä te uhraatte

        Että kyläpäällikkö on nk. stalkkeripomo ja koko muu kylä stalkkereita.

        Tuntuu sille, että koko kylä on joukkopsykoosissa ja pää pimeänä kimpussani.


    • Anonyymi

      Vanha elämän viisaus: KUN ON LUSIKALLA ANNETTU, EI VOI KAUHALLA OTTAA.

      Lusikkaporukoille heille sopivaa ja kauhalla saaneet. voisivat hoitaa yhteisiä asioita.

    • Anonyymi

      AVASIN KETJUN, KUN HALUSIN IHMISTEN TAJUAVAN, ETTÄ OLLAAN MONISSA ASIOISSA ERILAISIA.

      Ja miksi ollaan.

      Kun kirjoitin yhteiskuntaluokista, stalkkerit "antoivat" ymmärtää, etten saa kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Kirjoitan yhteiskunnasta.

      OLISIKO OLLUT VUODEN VITSI:
      v. 2013 olin Peltosaaressa remonttievakossa. Istuin lammikon rannalla. Eräs nainen tuli juttelemaan tyyliin: On ihan hyvä täkäläisille, että olet täällä. Olet esimerkki siitä, kuinka pitkälle köyhän perheen lapsi voi päästä.
      Häkellyin. Kuulemani oli kaksimielinen. Oliko toinen mieli se, että olen päässyt ura tuhottuna, vainon kohteena istuskelemaan sosiaalikaupungin osan lammelle.

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat eri ikäisiä ja kokoisia. Minä pidän pienten puolia ja nehän yleensä ovat lapsia.

      Tuolla kävellessä moni lyhyjalkaisen tai kokonaan pienen koiran hihnassa vetäjä on saanut kuunnella, kun olen koiraa neuvonut: sano tuolle emännälle/isännälle, että sinulla on lyhyet jalat. Tavallinen vastaus ihmiseltä on ollut: joo, mutta vikkelät.

      Tänään sanoin sen lapselle. Ei tainnut osata vielä puhua, mutta äitinsä kuuli.

    • Anonyymi

      ONKOS TULLU UUDENLAISIA IHMISIÄ. Mitenkäs muualta muuttaneet siis ulkomailta. ;montaako lajia niitä on nykyään. Vaikka kieliä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe