Hei, mulla on kaksivuotias talvikko. Mutta tänään aamulla hän oli hereillä joten nostin hänet käteen, Hamsterin oli kummallisen väsynyt ja rauhallinen. Pelkäsin että hän on kuolemassa mutta hän jaksoi kyllä juosta lattiallani. Minua vain mietityttää että oliko se vain normaali väsymystä kun se yöllä touhuili vai liittyikö se jotenkin hänen viimeisiin päiviin. Olisi kiva jos joku kertoisi! :) Ps. Hamsterin on yleensä todella villi;)
Hamsterin väsymys
1
557
Vastaukset
- Anonyymi
Lemmikkisi on jo vanha. Vaikutti lupaavalta että hamsterisi jaksoi juosta lattialla mutta väsymys saattaa olla merkki elämän hiipumisesta.
Tytön talvikko oli melkein kaksivuotias ja virkeä, mitään vaivoja emme huomanneet siinä ja edellisiltana seurustelimme normaalisti lemmikin kanssa. Seuraavana aamuna ihmettelin kun Villi ei tullut tervehtimään ja hetkeä myöhemmin huomasin sen alatasanteella, juomapullon edessä kyhjöttämässä. Otin käteeni enkä meinannut saada lemmikkiä hereille. Velton oloinen oli eikä jaksanut silmiään aukaista kokonaan. Pelletin nappasi poskipussiinsa kun tarjosin mutta sitten pelästyin että se tukehtuu siihen. Annoin vesitippoja juotavaksi ja hamsteri saikin juotua ja viiksensä suki mutta aivan parin tunnin aikana vointi huononi aivan silmissä eläinlääkärin aikaa odotellessa. Liikkuminen oli hoippuvaa ja reagointi loppui ja viiksien väpätys myös. Ainoastaan hengitti ja tunsin sydämenlyönnit kämmentä vasten. Yön tuntien aikana oli kunto romahtanut täysin, arvaamatta. Mitään vanhuudenvaivoja en ollut huomannut hamsterissa aiemmin.
Jospa sinun lemmikki ei olisi vielä lähtöä tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594