Taas yöllä herättävä

Anonyymi

Siirtämään kelloja tunnilla eteenpäin. Tämä kaksi kertaa vuodessa yöllä tehtävä toimenpide tuntuu turhauttavalta. Ensi kerralla pitää Jutalta tavatessa kysyä voisiko hän vaikuttaa asiaan sillä onhan hän siellä Brysselissä päättämässä näistä asioista ja nyt ei naurata.

21

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäpä viiden ( ja puolen ) vuoden kuluttua saamme jo lopultakin jättää kellot normaaliaikaan ikuisesti.

      • Anonyymi

        Jospa silloin viimeisetkin älyää kääntää kellot jo illalla valmiiksi kesä tai talviaikaan!


    • Anonyymi

      Direktiivin mukaan kellot käännetään aina yöllä. Tästä on turha väitellä Kokkolan viisaimman miehen yleisneron maisterin kanssa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Herätä yöllä kelloja siirtelemään. Voiko olla typerämpää hommaa. Saa..nan hölmöläiset...
        On tämä Suomen kansa hullu. Kesäaika on aivan ihanaa. Saisimme pysyä KESÄAJASSA hamaan tappiin saakka. Ja sitten jotkut valittavat. Hellvetti sentään. Menkää nukkumaan tuntia aikaisemmin, niin ei tarvitse "itkeä ja valittaa". Ja vittuako tuota edes miettimään: "Onko kesä vai talviaika - onko yö vai päivä - onko sunnuntai vai lauantai"...
        Onneksemme meille eläkeläiselle jokainen päivä on yhtä kesäaikaa ja ainaista juhlapäivää", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätä yöllä kelloja siirtelemään. Voiko olla typerämpää hommaa. Saa..nan hölmöläiset...
        On tämä Suomen kansa hullu. Kesäaika on aivan ihanaa. Saisimme pysyä KESÄAJASSA hamaan tappiin saakka. Ja sitten jotkut valittavat. Hellvetti sentään. Menkää nukkumaan tuntia aikaisemmin, niin ei tarvitse "itkeä ja valittaa". Ja vittuako tuota edes miettimään: "Onko kesä vai talviaika - onko yö vai päivä - onko sunnuntai vai lauantai"...
        Onneksemme meille eläkeläiselle jokainen päivä on yhtä kesäaikaa ja ainaista juhlapäivää", hah hah haaa!!!...

        Vitunko väliä etenkin tuollaiselle eläkeläiselle, tunti sinne taikka tänne! Suurin osa kansasta on työssäkäyviä ja mm. opiskelijoita joille asia on enemmän merkityksellinen.


    • Anonyymi

      Valerealistin kirjoituksia. Kokkolan viisain mies maisteri ja kaikkien janoisten ystävä paikkakunnan oma Gary Grant herää kahdesti vuodessa siirtämään kelloja kuten direktiivit määräävät ja aina juhannusta kohden mikä helpottaa muistamista, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Kello on aina oikeassa ajassa, kunhan sen panee olemaan. Jopa autoni kello "ymmärtää" siirtyä oikeaan aikaan isännän nukkuessa. "Elämä on niinku sen järjestää, sano", hah...
        Ei tarvitse siirrellä kelloja puoleen eikä toiseen, kun on tarpeeksi fiksu. Vain hullut ja hölmöläiset heräävät yöllä siirtelemään kellonaikaa. Joten, on tämä Suomen kansa todellakin hullu. Ja vielä jopa valitetaan, kun ei saa nukutuksi. Kenen saa..nan syytä se on.
        Katsokaa peiliin ikuiset kitisijät, valittajat, katkeroituneet, ja elämäänne kyllästyneet paskaperseet ja pissiäiset, hah hah haaa!!!...
        MOT


    • Anonyymi

      Taas valerealisti yrittää selviä asioita sotkea. Kuka typerys siirtää kelloja illalla jolloin ne ovat useita tunteja väärässä ajassa ennen oikeaa direktiivin määräämää siirto aikaa. Sauli kertoi tänään että antaa eduskunnan päättää Natoon liittymisestä eikä mitään kansanäänestyksiä tarvita ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Mun ei tarvi herätä ku mulla on älypuhelin joka on niin älykäs , että vaihtaa ajan automaattisesti ja mitään muita kelloja en omista eikä tarvitse.
      Kuka muka vielä omistaa seinäkellon? Turhista turhin kapine

      • Anonyymi

        En omista älypuhelinta, ja silti se on niin älykäs, että kelloja en tarvitse. Se jopa nukkuu puolestani yötä päivää. Tosin usein on käynyt niin, että akku onkin loppu - siis "älppässä", ja sitten olen aivan "ulalla". En tiedä missä olen, kuka olen, mitä olin tekemässä; minne menossa, ja miksi yleensä olen olemassa. Kuolisin, jos älppäni lakkaisi toimimasta, voi voi, en voi kuvitella sitä synkkyyttä...
        Vain seinähullu luottaa muuhun kuin tosivarmaan seinäkelloon - käkikelloon, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista älypuhelinta, ja silti se on niin älykäs, että kelloja en tarvitse. Se jopa nukkuu puolestani yötä päivää. Tosin usein on käynyt niin, että akku onkin loppu - siis "älppässä", ja sitten olen aivan "ulalla". En tiedä missä olen, kuka olen, mitä olin tekemässä; minne menossa, ja miksi yleensä olen olemassa. Kuolisin, jos älppäni lakkaisi toimimasta, voi voi, en voi kuvitella sitä synkkyyttä...
        Vain seinähullu luottaa muuhun kuin tosivarmaan seinäkelloon - käkikelloon, hah hah haaa!!!...

        Osta älypuhelin se ei ole älypuhelin älypuhelin takia, että puhelin on älykäs vaan sen takia, että se tekee käyttäjästään älykkään.
        Katso nyt vaikka nuoria he ovat erittäin älykkäitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta älypuhelin se ei ole älypuhelin älypuhelin takia, että puhelin on älykäs vaan sen takia, että se tekee käyttäjästään älykkään.
        Katso nyt vaikka nuoria he ovat erittäin älykkäitä

        On ihana omistaa "älypuhelin" korvien välissä. Päivän- ja vuodenajan näkee katsomalla ikkunasta ulos. Nukkumaan mennään kello 21 ja herätään uuteen päivään kello 06. Se jos mikä on terveen elämän elixiiriä...
        Naurattaa, kun radiotomittaja ilmoittaa: "Kello on minuutin yli aamu kuuden (ilta viiden).", hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Vaimoni Marja-Liisa huolehti kellojen vääntelystä ennen muuttoaan Halsualle. Nyt olen itse herännyt viime vuosina öisin viisareita siirtelemään ja kukkunut turhat kukkumiset käen kanssa, hah hah haaa!!!...

      JK Marja-Liisa kääntelee nykyään tummempaa ja pitempää viisaria.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja se onkin niin iso kul, eiku kello, ettei sellaista ole nähty edes Perhossa. Ja siinä "omatekoisessa" kellossa on hiton suuret kullitetut, ja eri tasossa roikkuvat punnukset, kuin Räyringin pojan vitjamunat...


    • Anonyymi

      No niin, kellot käännetty ja nyt voin taas keskittyä tähän asiaan eli kirjoittamiseen tänne viisaita kommentteja mitä valtakunnan päättäjätkin seuraavat, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Lähinnä sinua seuraa perintöä odottavat omaiset.

    • Anonyymi

      onko joulunodotus jo alkanut milloin otat jouluvalot esiin

      • Anonyymi

        Jouluvaloja ei tarvitse ottaa esille kun antaa niiden olla paikallaan ympäri vuoden. Kaukaa viisas pääsee vähemmällä tässäkin asiassa. Hah hah haa!!!...


    • Anonyymi

      Yöllä kuitenkin siirrät kelloja eli ei kaikki oppi ole mennyt perille.

      • Anonyymi

        Kelloja ei perkules siirrellä, niitä ei taas löydä.


    • Anonyymi

      Kyllä voi aikuisen miehen elämä olla vaikeaa taas yksi esimerkki.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe