Nyt on kuljettajat keksineet ryhmän jossa haukutaan kaikki kuljetus yritykset . Pidetään keskustelu asiallisena eikä kunnia loukkaavia kommentteja vaan pistetään yrittäjät julki kaikki työntekijät joita tulisi välttää palkkaamassa kuljetusalalla .
- toimihenkilö
- kuljettajat
Ei suositeltavia auton kuljettajia ja toimihenkilöitä.
10
875
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin te älyköt meinaatte perustaa tänne laittoman henkilörekisterin, saa nähdä, miten kauan se saa olla.
- Anonyymi
Tämän aloituksen tekijä tunnistettu. Ei näy olevan mitään rajaa tämän sankarin touhuissa. Firmat kaatuu ja täällä keskustelupalstalla mustamaalaa entisiä kuljettajiaan. Hohhoijaa. Kannattaisi jo katsoa sinne peiliin.
- Anonyymi
Lopeta Lasse jo. Kyseisten henkilöiden joita tänne listaat, kannattaisi tehdä rikosilmoitus niin loppuu tuo pelleily.
- Anonyymi
Eiköhän tuosta eräästä yrityksestä olla porukalla jo niitä tehtykin … 😉
- Anonyymi
Turha on työntekijöitä syyttää jos itse pilaa kaiken eikä osaa yritystään hoitaa.
- Anonyymi
Ai tää ei ollutkaan Ville Marecapista?
- Anonyymi
Kuljpalvlasvainllgargokmlohg mitä tää eräs nyt johtanutkin… pahinta kaikessa ja sen tietää koko Suomen kuljettajat ja toimeksiantajat
- Anonyymi
Hyvä tuo yks fb ryhmä missä on aloittajan ex kuskit 😂😂
Miten voi olla koettanut johtaa tolleen firmojaan…- Anonyymi
Mikä se sellainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sellainen on?
Se on se mistä on yks ex isäntä blokattu kaikin tavoin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023