Onko olemassa semmosia hamsteri
rotuja jotka olis hyviä ensimmäisiksi hamstreriks?
Öö? voisiko joku kertoa.
3
245
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hamsteri "rotuja" eli siis lajeja on viisi, joista 4 on kääpiöhamstereita. Tämä viides laji on syyrialainen, ja sitä usein suositellaan ensimmäiseksi hamsteriksi koska se on isoin ja usein rauhallisin. Joten sanoisin että syyrialainen olisi hyvä :)
- Anonyymi
Rusettimarsuja 2 kappaletta,samaa sukupuolta olevia..
- Anonyymi
Minulla on tälläkin hetkellä vielä ensimmäinen hamsterini. Se on syyrialainen. Kannattaa ottaa se! Minun on ihana, ja käsikesy. Ei ikinä ole purrut ketään. Syrkit on isoin hamsurotu, ja ne on TOSI SÖPÖJÄ. Suosittelen sitä. Mutta sitten toisena vaihtoehtona talvikko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558