Onko olemassa semmosia hamsteri
rotuja jotka olis hyviä ensimmäisiksi hamstreriks?
Öö? voisiko joku kertoa.
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Hamsteri "rotuja" eli siis lajeja on viisi, joista 4 on kääpiöhamstereita. Tämä viides laji on syyrialainen, ja sitä usein suositellaan ensimmäiseksi hamsteriksi koska se on isoin ja usein rauhallisin. Joten sanoisin että syyrialainen olisi hyvä :)
- Anonyymi
Rusettimarsuja 2 kappaletta,samaa sukupuolta olevia..
- Anonyymi
Minulla on tälläkin hetkellä vielä ensimmäinen hamsterini. Se on syyrialainen. Kannattaa ottaa se! Minun on ihana, ja käsikesy. Ei ikinä ole purrut ketään. Syrkit on isoin hamsurotu, ja ne on TOSI SÖPÖJÄ. Suosittelen sitä. Mutta sitten toisena vaihtoehtona talvikko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472408Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971971
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233