Ulla ja Timo

Vaikka Ulla ja Timo olivat olleet samalla luokalla jo 9 vuotta, eivät juuri olleet kun hyvänpäivän tuttuja. Ihan joskus olivat näennäisyyden vuoksi jutelleet.

Eräänä välituntina Ulla tuli juttelemaan Timolle, kun huomasi, että tämä sattui olemaan yksin: "En ees vannota sua olemaan puhumatta. Tiijän , että piät omana tietonas. Oot muutennii luokan fiksumpi jätkä. Tää on ihan kamalaa, ja mä tiijän et muille tytöille ei kantsi kertoo. Sä oot pojistaki ainoo, joka bonjaa."

- "Miua panettaa ihan kaameesti. Kolmekin kertaa päivässä täytyy sormettaa, koulun vessassaki. Mä käyn ajatuksissa läpi melkisten kaikki jätkät, ja kuvittelen, miten ne nussii minnuu. Ennätys taitaa olla viis kertaa päivässä."

- "Miul on seksi mielessä alvaria, Ei taho voijja keskittyy mihinkään. Varsinnii kuukautiskierron keskivaiheessa tuntuu ku repeis. Tää on ihan kauheeta. Mää puhun siulle, ku mää on kattonu, et sää oot kaiken viksumpi. Auta miua."

- "Mää ennoo yhtään mustis, must on ihan selvää, et sääki aattelet useita tyttöi, niiku mää jätkii. Mut mää ruinaan, et nussi mua, nussi mua, muuten mää tuun hulluks. Saat tehä mulle mitä vaan tavallista, mut erikoisuuksii mäen diggaa. Mää sit oon valmis tekeen siulle, mitä sää tahot. Esmerkiks runkkaan sua, kun sää aattelet eri gimmoi, vaikka sarjassa."

Timo: "Heti koulun jälkeen mä nussin sua ekakerran meillä, sil fossiilit tulee vasta seittemän aikaan." Sit nussimisen jälkeen saat runkata minuu, mut elä ihmettele, et mää ajattelen kaiken enämpi just siua. Sä oot muittenki poikien silmissä ykkönen, mut kukaan ei uskalla tehä alotetta, ku ne pelkää, et menee pieleen. Et mää saan nussii sua, on tosissaan ekstraa."

Ulla: "Mää taas oon aatellu, et kummää oon tällane tavalline tyttö, nii kukkaan ei viiti ehottaa mittään. Säähän puhut ihan kummallisii. Nii, meinas unohtuu, et mää oon jo pari kuukautta etukäteen lounastanu pillerii, nii et kortsui ei tarvii. Mää inhoon ajatustaki, et ois kortsu välissä. Ei se oo aitoo kosketusta. Kyl kyrpä pitää saaha tuntee sellasena, ku se on.

Koulun jälkeen kävelivät Timon kotiin.

2

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulla ja Timo 2

      Riisuivat pikaisesti. Ei Ulla suinkaan ollut keskinkertainen tyttö. Vaatteet päällä olivat jo näkyneet hänen kauniit kasvonsa ja vapaana liehuva upea kutrinsa, mutta alastomana hän oli aivan järkyttävän kaunis. Upea missin vartalo.

      Kaikkein upein oli kuitenkin vittukumpu. Se oli erityisen eteen työntyvä, suorastaan kuin vuori, mutta pyöreämuotoinen. Ulla oli ottanut sen huolellisesti aivan posliiniksi. Klitoris pilkisti jo tavallisessa seisoma-asennossa. Häikäisevän kaunista.

      Kävivät suihkussa alapesulla ja heti sängylle, Ullalle pepun alle tyyny: "Ei onnistu nyt esileikki. Vittu on nii kiihottunu, ettei koskaan. Työnnä heti sisälle, se huutaa kiimasta. Kyrpä kyl mahtuu sisälle. Vaik sää oot mun ensmäne, mää oon suurentanu immenkalvon aukkoo dildolla ja pullolla."

      Timo suorastaan survoi kyrvän Ullan vittuun. Ulla puhui jo sekavia. Juuri ja juuri sai selvää, että hän hoki Timon nimeä: "Timo, Timooo. Ti.." Mutta silloin hän jo taipui kaarelle ja sitten lysähti paikalleen. Orgasmi oli valtava. kuin sähköisku läpi koko kehon.

      Varttitunnin päästä sanoi Timolle: "Nyt on si sun vapaan haaveilun hetki." Neuvoi Timon selälleen ja rupesi runkaamaan jo uudestaan seisovaa kyrpää. Timo ajatteli melkein kaikkia luokan tyttöjä ja joitakin muitakin, millaiseksi kuvitteli heidän vittunsa, ja miten työt nauttivat, kun heitä nussittiin.

      Kertoi myös pari todellista muistoa, kuinka oli lapsuudessaan leikkinyt lääkärileikkiä ja oli hiljan saanut katsella, kuinka serkkutyttö oli avannut ja näyttänyt vittuaan. Ulla oli koko ajan keskustelussa aktiivisesti mukana. Timo oli jo rakastunut Ullaan perinpohjin.

      Mikä voisi olla ihanampaa, kuin että rakas Ulla runkkaa, kun juttelee TOISISTA tytöistä. Ei voi kuvitella ihanampaa.

      Lopulta Timo sai Ullan hellissä käsissä valtavan orgasmin. Sperma ruiskusi Ullan päälle ympäriinsä. Ulla ihanoitui.

      Piti käydä kokosuihkussa.

      Suihkun jälkeen Timo asetteli Ullan selälleen tyyny pepun alla: "Nyt on sinun vuorosi haaveilla pojista." Timo samalla hyväili kädellään hänen klitoristaan, häpyhuulia ja peräaukkoa, välillä suuteli niitä intensiivisesti.

      Ulla kävi läpi irstaatkin fantasiansa useista pojista. Nautti todella ja jutteli Timon kanssa. Jutteli Timolle ruokottomimmatkin ajatuksensa kuin vanhalle tutulle. Ihanaa.
      Hänkin sai sitten orgasmin, kun Timo liikutti sormeaan sisällä hänen peräsuolessaan.

      Lounastettiin herkkusapuskaa ja juotiin herkkulimua. Käytiin taas sängylle ja yhdyttiin vielä kerran. Käytiin taas pesulla ja puettiin. Ulla antoi Timon suulle oikein klöttyisen suukon: "Sää oot kyl kaiken ihanempi mies!" - "Ja sää kaiken ihanempi tytsy. Sää oot mun ikioma huorani, très vraie fille de pute, ihana lutkatyttö. Mut silti sää saat harjoittaa haureutta myös muitten poikien kanssa."

      Ulla: "Ja sää muitten gimmojen, ihan kenen tahansa, vaikka luokkakaverien, mut sää oot silti mun ikusesti."

      Timo: "Mää en edeltä voinu ees kuvitella, et joku sisko voi olla niin vapaa ja irstas. Mää en päästä sua ikinä pois. Mää RAKASTAN sua!

      Timo saatteli Ullan kotiin: "Huomenna tavataan ens koulussa, ja sit taas kahestaan!"

      Ullan ovella rutistivat kiivaasti toisiaan ja suutelivat melkein ilman loppua. 🌹👀

    • Ulla ja Timo 3

      Ei ollut keskustelua, seurustelevatko Ulla ja Timo, vai ovatko he löysemmässä liitossa. Molemmille oli puhumattakin selvää, että he kuuluvat toisilleen pysyvästi. Ja niin myös pysyivät.

      Tapaamiset menivät useimmiten vanhan kaavan mukaan: Oli yhdyntää ja haaveilutusta, missä molemmat saivat kelata nautintoa muiden kanssa. Tositeossa olivat kuitenkin toistensa ainoat. Mutta jo parin kuukauden jälkeen teki mieli myös ihanehtia muiden kanssa.

      Haaveilutus oli varmistanut kummankin, ettei toisella ollut mitään sivusuhteita vastaan. Ja yhteinen seksi oli myös antanut kokemusta ja itseluottamusta. Oli paljon helpompaa antautua myös satunnaiseen seksiin.

      Timo ei paljon piitannut, ketä tyttöä nussi, tietysti viehättävimpiä, mutta muutkin kelpasivat, kun vain antoivat vittua. Ulla taas oli krantumpi, mutta koska hän oli todella viehättävä, sai seksikumppanikseen liki pelkästään alfamiehiä. Näissä suhteissa käytettiin kortonkia, ei halusta, vaan pakosta.

      Juhlaa oli kuitenkin, kun Ulla ja Timo tapasivat kahdestaan, ja asetuttiin samaan opiskelijakämppäänkin. Mentiin naimisiinkin, mutta sivusuhteita ei jätetty.

      Näin lienee ollut myös varhaisihmisillä, joilta olemme perineet käyttäytymisgeenimme. Kuten muuallakin luonnossa, eliöt varmistavat lisääntymisensä kaksoisstrategialla, tiukalla yhdessäololla ja irtosuhteilla.

      Ulla ja Timo elivät toisiaan rakastaen elämänsä loppuun asti. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe