Marsu puree kynsiä leikatessa.

Anonyymi

Mun vähän yli vuoden ikäinen marsu puree aina kun koittaa leikata kynsiä. Kynnet on päässy jo vähän liian pitiks. Kasvattajan neuvo, että laittaa paperisen kynsiviila suuhun siks aikaa ku leikkaa kynsiä ei auta, koska se syö sit sitä kynsiviilaa. Mulla on aina apuri mukana ja siinä edessä joku pyyhe mikä estäos puremien, mut jotenki se onnistuu kaivamaan sen pyyhkeen pois ja puree sitä pitäjän kättä tai kynsisaksia. Miten saisin tän lopettamaan puremisen?🤔

7

319

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Liian suuri kustannus yksinhuoltajalle.

• Anonyymi

Marsut ovat kalliita lemmikkejä. Eikö sinulla ole yhtään rahaa säästössä eläinlääkärikuluja varten? Eläinlääkärikulut ovat monessa tapauksessa satoja euroja. Jos sinulla ei ole varaa edes kynsien leikkaukseen, sinulla ei pitäisi olla koko marsuja. Marsut sairastuvat nopeasti ja ne pitää viedä eläinlääkäriin heti kun oireet ilmestyvät.

• Anonyymi

Pyysin neuvoja, en urputtamista.

• Anonyymi

yritä keksiä sellaisia alustoja häkkiin, että kynnet kuluvat luonnostaan eikä tarvitse leikata

• Anonyymi

Laita vähän persiljaa ja suolaa, uuni 175celsiusta ja nestettä hieman pohjalle. Lisää lopuksi kerma ja haudata vielä hetki kannen alla. Varmasti toimii ja ennenkaikkea maistuu.

• Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään kyseltävää , jos se marsu pureskelee kynnet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      69
      1084
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe