Biisi on 60 luvulta ja siinä lauletaan hiekkarannasta ja nais ääni laulaa tausta lauluna tule tule luokseni uudestaan tai vastaavaa !!ja biisin lopussa sanottiin radiossa että sakari joku ja se oli palavan rakkauden aikaan !!mutta en löydä sillä nimellä kun mona palavan rakakuden aikaan ja ei o ose !! voin olla nimestä erehtynytkin !kiitos jos joku osaisi auttaa
Mikä ihme on tämä biisi ???
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
juu olisi kiva tietää
- Anonyymi
Radioaseman nimi ??
- Anonyymi
oisko ollut yle-häme vai yle-suomi hitto ois kiva löytää kysieinen biisi
- Anonyymi
RadioSuomi, tänään 09:00 alkaen ei mitään sinne päinkään. Kaikki suomibiisit olen kuullut.
- Anonyymi
osaako joku sano mikä sakari olisi voinut olla 60 luvulla??ja tosiaan hiekkarannasta lauletaan ja tule uudestaan jotain sinnepäin ja joku alkavan rakkauden aikaa tai palavan rakkauden aikaan
- Anonyymi
''...osaako joku sano mikä sakari olisi voinut olla 60 luvulla?''
Sakari Lehtinen ??
- Anonyymi
joku sakari se oli ja laulettiin hiekkarannasta ja nais ääni tausta-lauluoi että tule tule luokseni uudestaan tai vastaavaa !! j a se oli palavan rakakuden aikaa tai alkavan rakakuden aikaa joku tolllanen biisin nimi !hitto jos joku keksisi
- Anonyymi
osaako joku sanoa ?
- Anonyymi
joku sakari 60 luvulta ja ja naisen tausta-ääni lauloi jotain tule tule uudestaan tai vastaavaa!ja hiekkarantakin mainittiin! palavaa rakakuden aikaa tai vastaavaa oli biisin nimi muta en löydä sillä nimellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823