Hankin talvella kyykkypyörän se on mulle ensipyörä. Ajovarusteista olisi kysymys, elikkä kävin liikkeessä kokeilemassa yksiosaista ajopukua ja myyjätär sanoi että puku kannattaa ottaa niin tiukka kun päälle saa puettua, venyy kai mittoihinsa nopeasti. Onko näin? Testasin yhtä mallia ja puku oli niin kiree että joutui vatsaa vetään sisään että sai vetoketjun kiinni, saappaat just ja just taipui laittamaan jalkaan. Venyykö siis puku nopeasti niin että ei ahdista. Ei viittis hankkia liian tukalaa pukua, kun se voi olla sitten ajossa epämiellyttävä.
ajopuvun oikea koko
Anonyymi
4
309
Vastaukset
- Anonyymi
Osta vain sopiva. Voi olla, että tarvitset joskus enempikin vaatetta alle.
- Anonyymi
Se sopiva on paras vaihtoehto.:-D
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Komppaan.
Kyllä sen verran pitää kokoa olla että henki kulkee, ja pitkät alusvaatteet mahtuu varsikin jos ei lämpövuorta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771