Hankin talvella kyykkypyörän se on mulle ensipyörä. Ajovarusteista olisi kysymys, elikkä kävin liikkeessä kokeilemassa yksiosaista ajopukua ja myyjätär sanoi että puku kannattaa ottaa niin tiukka kun päälle saa puettua, venyy kai mittoihinsa nopeasti. Onko näin? Testasin yhtä mallia ja puku oli niin kiree että joutui vatsaa vetään sisään että sai vetoketjun kiinni, saappaat just ja just taipui laittamaan jalkaan. Venyykö siis puku nopeasti niin että ei ahdista. Ei viittis hankkia liian tukalaa pukua, kun se voi olla sitten ajossa epämiellyttävä.
ajopuvun oikea koko
Anonyymi
4
542
Vastaukset
- Anonyymi
Osta vain sopiva. Voi olla, että tarvitset joskus enempikin vaatetta alle.
- Anonyymi
Se sopiva on paras vaihtoehto.:-D
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Komppaan.
Kyllä sen verran pitää kokoa olla että henki kulkee, ja pitkät alusvaatteet mahtuu varsikin jos ei lämpövuorta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523