Autosta loppuu veto, kun tarvitsisi turbot tulla käyttöön. Muuten autolla ajelee normaalisti. Kolmosella jossain 80 paikkeilla huomaa, kun kiihtvys loppuu.
Kaikenlaista yritetty, letkut vaihettu, Mc puhdistusaineella puhdistettu turboa, Kaksi mustaa mötikkää joihin tulee ne ilmaletkut vaihettu.
Ei mitään vaikutusta niillä.
Kertokaapas millä konstilla olette saaneet turbon pelittään. Vai teettekö samoin kuin itsekin ajelen ilman turboo. Muutenhan sitä ei huomaa kuin silloin kun tarvitsis ohitustilanteissa. Maaseudulla sillä ajelee, kun ei tavi ohitella, muuta kuin hevosmiehiä.
Kiitoksia jo etukäteen hyvistä omista korjaustoimenpiteistä.
GOLF TDI 1.9 /2002 turbo tehot hukassa
5
632
Vastaukset
- Anonyymi
Auto kiinni testeriin niin vika löytyy. Turha niitä osia on vaihdella umpimähkään.
- Anonyymi
Sepäs se testerihomma sitähän mainostetaan. Testerissä on käytetty mitään pysyvää siellä ei näy. Lisäksi noi vaihdetut osat ovat testeritohtorien testien jälkeen suosittelemia, et silleen.
Jatketaan omien kokemusten kuuntelmista miten ootte saaneet pelittämään jos ootte saaneet.- Anonyymi
Kannattaa mennä VW:n merkkikorjaamon testeriin. Voipi olla ihan itse turbo, vaihtoehtoja on paljon ja turha tässä niitä alkaa arpomaan.
- Anonyymi
Yksi mahdollisuus on lämpötila-anturi joka on kulutustavaraa. Helppo vaihtaa, eikä maksa kuin noin kymmenen egua. Mitkään testit tai testeritiedostot eivät anna vikakoodia. Kun vain vaihdat, niin sittenpähän näet vaikutuksen.
- Anonyymi
me laitoimma 10cm pitemmän kurkun turboon-jäähdyttää ja tehot nousi 22%
ilma kiihtyy kun supistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059