Ihan varma en ole kuuluuko tämä kysymys tähän alueelle, mutta kysyn jos joku täällä tietäisi. Tuon moin asiakaschatti auki vain arkisin. Pankkikortti siis vanhentumassa ja tarkoitus oli vaihtaa uuden kortin numerot mun moihin. Klikkasin lopuksi ok, mutta sen jälkeen tulikin vielä laatikko ruudulle, jossa pyydettiin hyväksymään veloitus pankista 0,10e. Onko tuo joku ihan normijuttu joka tehdään maksukorttia vaihtaessa? En ole aiemmin vaihtanut numeroita tms.
Pankkikortin numeroiden vaihto moi asiakaspalvelussa
Anonyymi
2
76
Vastaukset
Aika yleistä että tehdään testiveloitus jolla näkee että kortti toimii.
Yleensä tuota summaa ei lopulta oikeasti veloiteta vaan veloitus perutaan heti jolloin se näkyy tilin tiedoissa katevarauksena jonkin aikaa mutta sitä ei koskaan veloiteta itse tililtä.- Anonyymi
Kiitos kun vastasit. Nyt uskaltaa tehdä numeroiden vaihdon. Mietin itsekkin tuota että tarkistavat kortin toiminnan tuolla tavalla. Jotenkin vaan tullut niin varovaiseksi kaikessa nettiasioinnissa että hälykellot päällä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327167- 434363
- 243845
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1883479- 122527
- 302485
- 442142
- 262054
- 1641993
- 1051412