Hamiltonia rangaistaan

Anonyymi

Ei pysynyt ruodussa vaan protestoi, ja vielä pitkään, viime kauden ratkaisukisaa.

16

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no, lavan kannattais keskittyä ajamiseen

• Anonyymi

Pelkäsi ohjusiskua niin jättäytyi pois muista osioista.

• Anonyymi

Hamiltonin rangaistaan. Uudet autot eivät sovi hänen ajotyylilleen. Sen lisäksi Mersu rakensi uuden auton Russellin toiveita kuunnellen.

• Anonyymi

Höpöhöpö, itseluottamus saattaa kyllä Hamiltonilla horjua ja ehkä osoittaa mieltäänkin saudikisaa vastaan.

• Anonyymi

Musta mies ei aja kautta loppuun.

• Anonyymi

Ei ole täysin musta, interracial suhteen tuotos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole täysin musta, interracial suhteen tuotos.

Siinä on blondi saanut mustaa munaa.

• Anonyymi

haluun kotiin

• Anonyymi

Hamiltonilla ihan hyvä kisavauhti. Harmi vain kuin tuo umpipaska Latiffi ajoi jälleen ratavalliin ja aiheutti turva-autotilanteen. Muut vaihtoivat renkaat paitsi Lewis. Kisa oli sitten siinä.

• Anonyymi

No eipä tuolla mitään jakoa podiumille ollut vauhdin puolesta. Ajamalla hävisi Russellille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä tuolla mitään jakoa podiumille ollut vauhdin puolesta. Ajamalla hävisi Russellille.

Latifi vei Lewikselta maailmanmestaruuden viime kaudella ulosajollaan ja nyt hyvän kisasijoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Latifi vei Lewikselta maailmanmestaruuden viime kaudella ulosajollaan ja nyt hyvän kisasijoituksen.

Hannu Hanhen tuurikiintiö tuli täyteen.

• Anonyymi

Huonoin tuuri Bottaksella, ehti juuri käydä varikolla ennen turva-autoa ja sitten nousi lämmöt liian korkeiksi.

Outoa tuokin ettei Hamiltonia laskettu varikolle, olisihan siitä hyvin mahtunut ajamaan. Ja mikähän aiheutti Gaslylle sietämättömät vatsakivut, onko saudeilla salaisia aseita. Alonsolla ja Bottaksella tuli ongelmia yhtä aikaa... Taisi olla vaan ilman lämpötila turhan korkea.

• Anonyymi

Nyt nähdään Hamiltonin todellinen taso kun ei ole ylivoimaisesti paras auto alla.

• Anonyymi

Latifi aiheutti Hamiltonin häviön viime kaudella ja nyt taas Latifi esti varikolle menon, taitaa tulla taas tappouhkauksia. Onhan tuo outoa, komas kerta ei voisi olla enää sattumaa.

• Anonyymi

Tämähän on skandaali, minä protesteeraan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe