Juu eli kärsin tossa eilen illalla oksennustaudista ja sitten huomasin että tietyssä asennossa vähän sattuu tohon peniskarvojen kohdalle ja siinä oli tommone kiveksen pituinen patti mutta ei kuitenkaan yhtä korkea patti kuin kives ja sattui aika paljon ja tuntui ihan siltä kun siitä painoi että olisi painanut kivestä. Säikähin tosiaan aika paljon ja nousin seisomaan ja aloin tutkimaan sitä ja jotain. Sitten se vaan katosi. Mikähän voi tuo olla ja voiko olla että kives nousee noin korkealle takaisin
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kives se varmaan olikin. Ei oo vaarallista.
- Anonyymi
siellähän ne on joskus lapsena ollutkin ja sitten jossain vaiheessa laskeutunu, joten sattu vaan piipahtaa siellä vanhassa paikassa...noup hätä.
Tuskin oksennustauti vaikutti asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540