Joutuuko hankkimaan aina uuden prepaidliittymän, jos haluaa pysyä anonyyminä henkilönä?
Olen itse netin kautta lisännyt saldoa, kun itselle tuo anonyymius ei ole niin ehdotonta. Mietin että hankkisin kaverille peruspuhelimen, kun hänellä on vain lankapuhelin käytössä. Hänelle tuo anonymiteetti on tärkeää.
Onko mahdollista jotenkin anonymiteetti säilyttäen hankkia lisäsaldoa prepaidiin?
Voiko anonyymisti ladata lisää saldoa prepaidliittymään?
10
131
Vastaukset
Ainakin DNA:lla näyttää olevan anonyymeja lataustapoja:
https://www.dna.fi/prepaid-lataa-liittymaasi
En ole tuota käyttänyt mutta nuo "lataa R-kioskilla" (jos maksat käteisellä) ja "lataa lataussetelillä" vaikuttavat olevan anonyymeja.- Anonyymi
Kyllä. Ärrällä voi ladata saldoa prepaideihin ihan vain puhelinnumeron ilmoittamalla. Mikäli ostaa lataussetelin, niin ei tarvitse sitäkään sanoa.
- Anonyymi
Osta latausseteli ärrältä ja maksa se käteisellä. Pitäisi olla anonyymiä.
- Anonyymi
Tarviiko muitten olla anonyymejä kuin rikollisten.
- Anonyymi
Ei välttämättä tarvii, mutta onhan se kiva kun halutessaan voi olla. Sinäkin muuten lähetit anonyymina tuon meille prepaidin käyttäjille kohdistamasi loukkaavansävyisen viestisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä tarvii, mutta onhan se kiva kun halutessaan voi olla. Sinäkin muuten lähetit anonyymina tuon meille prepaidin käyttäjille kohdistamasi loukkaavansävyisen viestisi.
Anynyymius on turhaa sillä operaattori saa selville puhelimen IMEI koodin sekä sijainnin jos sillä häiriköidään.
- Anonyymi
On siitä hyötyä. Kaikki ei osaa soitella, eikä saa mainoksiakaan, en ainakaan minä.
Anonyymiteetti, kyllä pikkuhiljaa häipyy, jos soittelee virastoihin ja yrityksille. - Anonyymi
Mistä päättelet että vain rikolliset tarvii anonyymiyttä? Eikös tuo ole aika loukkaavasti sanottu tuo mitä sanoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että vain rikolliset tarvii anonyymiyttä? Eikös tuo ole aika loukkaavasti sanottu tuo mitä sanoit?
Ei kukaan muu tarvitse täällä suomessa. Jossain Kiinassa tai Venäjällä kylläkin. Prepaidit ostetaan yleensä halvan hinnan ja riskittömyyden takia esimerkiksi kevyeen varapuhelimeen. Ei ole suurta väliä mitä liittymälle tapahtuu.
- Anonyymi
Mä kävin aikaisemmin aarniolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989