Joutuuko hankkimaan aina uuden prepaidliittymän, jos haluaa pysyä anonyyminä henkilönä?
Olen itse netin kautta lisännyt saldoa, kun itselle tuo anonyymius ei ole niin ehdotonta. Mietin että hankkisin kaverille peruspuhelimen, kun hänellä on vain lankapuhelin käytössä. Hänelle tuo anonymiteetti on tärkeää.
Onko mahdollista jotenkin anonymiteetti säilyttäen hankkia lisäsaldoa prepaidiin?
Voiko anonyymisti ladata lisää saldoa prepaidliittymään?
10
165
Vastaukset
Ainakin DNA:lla näyttää olevan anonyymeja lataustapoja:
https://www.dna.fi/prepaid-lataa-liittymaasi
En ole tuota käyttänyt mutta nuo "lataa R-kioskilla" (jos maksat käteisellä) ja "lataa lataussetelillä" vaikuttavat olevan anonyymeja.- Anonyymi
Kyllä. Ärrällä voi ladata saldoa prepaideihin ihan vain puhelinnumeron ilmoittamalla. Mikäli ostaa lataussetelin, niin ei tarvitse sitäkään sanoa.
- Anonyymi
Osta latausseteli ärrältä ja maksa se käteisellä. Pitäisi olla anonyymiä.
- Anonyymi
Tarviiko muitten olla anonyymejä kuin rikollisten.
- Anonyymi
Ei välttämättä tarvii, mutta onhan se kiva kun halutessaan voi olla. Sinäkin muuten lähetit anonyymina tuon meille prepaidin käyttäjille kohdistamasi loukkaavansävyisen viestisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä tarvii, mutta onhan se kiva kun halutessaan voi olla. Sinäkin muuten lähetit anonyymina tuon meille prepaidin käyttäjille kohdistamasi loukkaavansävyisen viestisi.
Anynyymius on turhaa sillä operaattori saa selville puhelimen IMEI koodin sekä sijainnin jos sillä häiriköidään.
- Anonyymi
On siitä hyötyä. Kaikki ei osaa soitella, eikä saa mainoksiakaan, en ainakaan minä.
Anonyymiteetti, kyllä pikkuhiljaa häipyy, jos soittelee virastoihin ja yrityksille. - Anonyymi
Mistä päättelet että vain rikolliset tarvii anonyymiyttä? Eikös tuo ole aika loukkaavasti sanottu tuo mitä sanoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että vain rikolliset tarvii anonyymiyttä? Eikös tuo ole aika loukkaavasti sanottu tuo mitä sanoit?
Ei kukaan muu tarvitse täällä suomessa. Jossain Kiinassa tai Venäjällä kylläkin. Prepaidit ostetaan yleensä halvan hinnan ja riskittömyyden takia esimerkiksi kevyeen varapuhelimeen. Ei ole suurta väliä mitä liittymälle tapahtuu.
- Anonyymi
Mä kävin aikaisemmin aarniolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038