Tori.fissä myy nimimerkillä Olga olemattomia brittikissanpentuja. Kuvat vaihtuu ja ei pidä lupauksiaan yhteydenpidosta. Huono suomen kielentaito. Sitten tulee kasvattaja Margarita. Varokaa!
Kotikissanpentuja
2
659
Vastaukset
- Anonyymi
Kannata poliisille tehdä rikosilmoitus!
- Anonyymi
Itse olin muun tavaran myynnin vuoksi ko. palstalla ja huomatessani eläinten myynti-ilmoitukset järkytyin. En osannut odottaa kuinka monet eläimet odottivat hyvään kotiin pääsemistä. Jäin seurailemaan palstaa ja muistan kertomasi tapauksen. Hänellä taisi olla kalliita rotukissoja silloin myynnissä. Mietin onkohan myyjä venäläinen.
Lyhyessä ajassa huomasin samojen myyjien myynti-ilmoituksia tai kumppaneidensa. Samanlaisia eläimiä samalla paikkakunnalla, ehkä eri nimellä myynnissä. Onkohan kuinka pahasti rutsattu ja perinnölliset sairaudet kiusana myöhemmin?
Ei ole kauhean kivaa tuottaa eläimiä kun nykyisinkin on paljon lemmikkejä heitteillä vailla hyvää huolenpitoa ja kotia. Ja kun eläimet on loppuun käytetty, halvalla menevät tarpeettomina. Säälittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954