Tori.fissä myy nimimerkillä Olga olemattomia brittikissanpentuja. Kuvat vaihtuu ja ei pidä lupauksiaan yhteydenpidosta. Huono suomen kielentaito. Sitten tulee kasvattaja Margarita. Varokaa!
Kotikissanpentuja
2
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kannata poliisille tehdä rikosilmoitus!
- Anonyymi
Itse olin muun tavaran myynnin vuoksi ko. palstalla ja huomatessani eläinten myynti-ilmoitukset järkytyin. En osannut odottaa kuinka monet eläimet odottivat hyvään kotiin pääsemistä. Jäin seurailemaan palstaa ja muistan kertomasi tapauksen. Hänellä taisi olla kalliita rotukissoja silloin myynnissä. Mietin onkohan myyjä venäläinen.
Lyhyessä ajassa huomasin samojen myyjien myynti-ilmoituksia tai kumppaneidensa. Samanlaisia eläimiä samalla paikkakunnalla, ehkä eri nimellä myynnissä. Onkohan kuinka pahasti rutsattu ja perinnölliset sairaudet kiusana myöhemmin?
Ei ole kauhean kivaa tuottaa eläimiä kun nykyisinkin on paljon lemmikkejä heitteillä vailla hyvää huolenpitoa ja kotia. Ja kun eläimet on loppuun käytetty, halvalla menevät tarpeettomina. Säälittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912