Seurustelin pettäjän kanssa

Anonyymi

Olin hetken aikaa Espoossa asuvan 33 vuotiaan ja lyhyehkön kundin kanssa suhteessa. Kaikki oli aluksi ihan mukavaa ja sitten aloin saamaan outoja viestejä ystäviltäni, jotka tunsivat tuon kundin jonka kanssa olin. Viesteissä oli kerrottu, että seurustelen
homopiireissä tunnetun pettäjän kanssa ja että mun pitäisi lopettaa suhde heti, kun siitä tulee ongelmia. Kaverini olivat oikeassa, kun sain vinkin että hän Grindrissä ja Badoossa hakee seuraa, niin tein feikkiprofiilin ja tämä tyyppi jäi heti nalkkiin. Siihen loppui meidän suhde ja kyseinen tyyppi edelleen on tekstareilla vonkunut mun perään. Tämä asui ennen Espooseen muuttoa Helsingissä Herttoniemessä. Tämä opiksi, että jos suhteeseen ilmaantuu outoja merkkejä ja piirteitä, niin selvittäkää ne perin pohjin!

7

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tämä tuli yllätyksenä niin voi kiesus. Tuo on kaikista tyypillisin homosuhde ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      Joo, tuttu tapaus. Itse tapailin häntä ja oli romanssi hänen kanssaan aikoinaan. Oli "vähän" erilainen tyyppi mitä antoi deittiprofiilissaan ymmärtää mutta ajattelin että annan kuitenkin mahdollisuuden. Vähitellen alkoi tulemaan useita viestejä koskien ko. henkilöä joissa hänestä varoiteltiin. Ihmettelin alkuun kovasti miksi hänestä niin paljon juuri minua varoiteltiin, mutta vuosia myöhemmin tajusin että tyyppihän oli minusta länkyttänyt minkä kerkesi enkä ollut huomannut mitään aiemmin. Jatkuvasti hänestä kuulin kyseenalaista juttua ja epäilykset häntä kohtaan vahvistuivat pikkuhiljaa sitä mukaan kun niitä juttuja kuuli ja outoja piirteitä ilmeni. Hänellä oli tapana torpata kyseenalaiset jutut hänestä heti alkuunsa väittämällä että häntä häiritään, kiusataan ja vainotaan (vaikka tekee nimenomaan juuri itse sitä kaikkea ja pahempaakin). Ihmettelin myöskin kovasti miksi välttelee julkisia paikkoja kuten esim Helsingin keskustaa niin paljon kuin mahdollista ja ilmeisesti pelkää kovasti että tulee joku vihamies vastaan. Lopulta päätin meidän tapailun kun kiinnostus häntä kohtaan laimeni nopeasti ja hänen kanssaan oli melko masentavat puheenaiheet eikä juurikaan yhteistä. Pysyttiin kavereina jonkin aikaa ja kerran ainakin hän pyysi että voitaisiinko yrittää uudestaan jonkinlaista romanssia. Kieltäydyin. Sittemmin kuulin että on jauhanut minusta nimelläni törkeää paskaa pitkin nettiä ventovieraille ja kun sanoin hänelle että nyt loppuu toi paskan länkytys niin hän kiisti kaiken erittäin hyökkäävästi ja esti välittömästi sen jälkeen. Jälkikäteen minulle selvisi että hän oli tapaillut/seurustellut kahden muunkin ihmisen kanssa silloin kun häntä tapailin ja on muutakin paskaa minusta jauhanut nettissä. Jos tiedätte ketä tarkoitan niin pysykää helvetin kaukana hänestä!

    • Anonyymi

      Espossa kai yleinen tauti pettää ainakin Matinkylä.Metro radan päätepysäkillä.Kun mies tulee Helsingin puolelle etsii naista! Kertoo asuu serkun kanssa pieni yksiö ja siksi ei voi kutsua kylään! Joten pyöritään vain sinun aluella Itä-Helsinki !Kyllä naisena ollut tyhmä ja uskonut satuja 7 v. Nyt sillä perhe siellä tuotuna muualta jo vuosia,

    • Anonyymi

      Miten tämä viestisi liittyy ketjun aiheeseen?

    • Anonyymi

      Kurja juttu. :(

    • Anonyymi

      Uutiskynnyksen ylittäisi seurustelin uskollisen homon kanssa. Tämä on ihan arkea

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe