Talkkari painoi kyrpänsä takaisin Ritvan pilluun ja jatkoi nussimista. Katselin vain avuttomana kun kyrpä painui syvälle Ritvan haarojen väliin.
- Nussi kovaa, paina kunnolla.
Märkä pillu litisi talkkarin nussiessa Ritvaa takaapäin. Ritva voihki ja huusi orgasmin partaalla. Talkkari otti Ritvan lanteista kiinni ja painoi muutaman kerran pohjaan saakka. Ritva sai ensimmäisen orgasmin. Hän irrottautui talkkarista ja kellahti selälleen vuotelle avaten samalla haaransa levälleen.
- Jatka nussimista Risto. Haluan saada spermasi sisälleni.
Talkkari ohjasi jäykän kyrpänsä pillun huulille ja painoi sen sisään. Ja taas alkoi paneminen. Ritva loi katseen minuun.
- Katso kuinka vaimosi saa kunnon kyrpää. Katso ja ihaile kuinka vaimoasi nussitaan. Eikö näytä hyvältä. Aah, nussi, nussi. Näytä pikku runkkarille kuinka naista nussitaan. Näytä kuinka kiimapillua käsitellään oikein. Näyttääkö runkkari hyvältä?
En vastannut mitään. Talkkari painoi kyrpäänsä syvälle Ritvan pilluun, antoi olla hetken sen siellä vatkaten samalla sitä. Ritva voihki nautinnoissaan. Hän nosti jalkansa ylös ja levitti haaransa auki. Talkkari otti hetkeksi kyrpänsä käteen ja hieroi sitä vasten Ritvan pillua.
- Aaah se tekee hyvää. Aaah, minä saan kohta uudestaan. Nussi, nussi. Nussi kovaa. Haluan oikeaa kyrpää, enkä mitään runkkarin nysää. Pane, pane.
Ritva oli aivan kiimainen. Talkkari painoi kyrvän takaisin pilluun ja pano jatkui. Hän tarttui Ritvan rinnoista ja puristeli niitä. Otti kovat nännit sormien väliin ja hieroi niitä. Ritva nautti siitä. Hän huusi kiimassaan. Orgasmi oli lähellä. Talkkari otti kyrvän ulos pillusta. Runkkasi sitä muutaman kerran ja painoi sen takaisin pilluun. Samassa hän laukesi. Ritva oli juuri orgasmin rajoilla. Talkkari otti taas kyrvän ulos ja laski loput spermat Ritvan tuuhealle häpykarvoitukselle. Ritva sai orgasmin. Hän kiemurteli ja huusi nautinnosta. Talkkari puristi viimeiset tipat kyrvästään. Sitten hän otti Ritvan pikkarit ja kuivasi kyrpänsä niihin kellahtaen sitten Ritvan vierelle.
- Aaah se oli ihana orgasmi. Pitkästä aikaa kunnon pano. Edellisestä onkin jo pitkä aika. Eikö se ollut eilen kun viimeksi nussittiin Risto?
Samalla Ritva vilkaisi minua ja naurahti. Talkkari hyväili Ritvan rintoja. Hän suuteli Ritvaa. Käsi liukui alemmas, ei kuitenkaan haaroihin saakka. Ritva huokaili. Äskeinen orgasmi oli jo unohtunut ja kiima valtasi hitaasti Ritvan. Hän katsahti minuun päin.
- Kulta hae meille kylmää juotavaa, olutta tai siideriä. Levätään hetki ja jatketaan sitten naitia. Keksitään sinullekin jotain tekemistä, ettei tarvitse vain tuijottaa oikeaa naitia.
Katsoi Ritvaa hieman ihmetellen ja menin sitten hakemaan nöyrästi juomia. Palasin makuuhuoneeseen. Ritva ja Risto juttelivat jotain ja naureskelivat.
- Jaaha, runkkari toi juomat. Sinäkin voisit riisuuntua. on paljon mukavampaa kun sinäkin olet alasti eikä vain me. Voisit samalla esitellä siveysvyötäsi.
Riisuuntua. Omassa makuuhuoneessa kun vieras mies oli panemassa vaimoani. Emmin pitkään.
- Etkö kuullut. Vaatteet pois ja nopeasti.
Ritvan äänensävy oli hieman erillainen, käskevä ja voimakas. Ehkä se sai minut riisuuntumaan.
- No niin, tulepas tänne ja näytä sitä siveysvyötäsi.
Menin sängyn viereen. Ritva tarttui siveysvyöstä kiinni ja heilutti sitä.
- Eikö ole soma siveysvyö Risto? Siisti ja tehokas. Se estää täydellisesti runkkaamisen ja jopa sen, että runkkarin kulli ei edes pysty seisomaan. Kuitenkin se päällä voi käydä kusella. Ja mikä parasta. Sitä voi pitää päällä koko ajan vuorokauden ympäri. Töissäkin. Eiko niin pikku runkkari?
Mumisin jotain ja nyökkäsin. Talkkarikin tarttui siihen kiinni ja heilutteli sitä todeten sen olevan erinomainen. Sitten hän vei taas kätensä Ritvan rinnoille. Hyväili niitä ja nauroi minulle sanoen, että nämäkin ovat erinomaiset, todella upeat rinnat. Niitä on nautinto puristella ja hyväillä. Katso kuinka nännit hiljaa alkavat nöpöttää. Taitaa vaimosi olla taas kiimainen. Siihen ei ole kuin yksi lääke. Kunnon pano. Vai mitä?
En vastannut. Ritva voihki jo kiimassa.
- Pikku runkkari. Asetu haarojeni väliin ja ihaile kiimaista pilluani. Kohta se saa taas kyrpää. Talonmiehen kyrpää. Oikeaa kunnon munaa.
Menin Ritvan haarojen väliin. Hän levitti ne auki. Näky oli kiihottava. Hänen ihanat rintansa ja kovat nännit. Mikä näky. Vartalo, rehevän kypsän naisen vartalo. Ja tuuhea karvoitus hävyllä. Olisin raiskannut hänet jos minulla ei olisi ollut siveysvyötä, mutta .....
-
Vaimoni ja talkkari
3
7849
Vastaukset
- Arska the man
kirjoitin tähän äsken mielipiteeni, miksiköhän se poistettiin.
Olen sitä mieltä, että tarttis harkita, mihin palstalle kirjoituksensa työntäsee. Tämäkin oli vain tavallinen nussimis/runkkaamistarina jossa ei ollut mitään KINKYÄ, joten se kuuluisi johonkin toisen otsikon alle, vaikkapa seksinovelleihin. Tehkääpä please itsellenne selväksi mitä KINKY tarkoittaa.- miksu
Kyllähän tämä tarina on ihan oikealla palstalla, varsinkin jos käyt lukemassa tämän tarinan ensimmäisen osan.
- Arska
miksu kirjoitti:
Kyllähän tämä tarina on ihan oikealla palstalla, varsinkin jos käyt lukemassa tämän tarinan ensimmäisen osan.
liekö nämä loput edes saman kirjoittajan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232