Tänään minä ja kaksi mun kaveria pöllittiin koulusta käsidesi pullo ja mentiin polttamaan se vanhalla hylätylle koululle luultiin että siellä ei ole kameroita niin tehtiin se ja sitte sinne tuli joku tyyppi ja sano että sammuttakaa se tai soita palokunnan paikalle no me sammutettiin se ja silti siellä oli joku kamera ja jäätiin kiinni nytte koko koulu sai wilma viestin missö puhutaan ilki vallasta siellä koululla ja ollaan vähä kusessa ja näin jälki viisaana miettii että miksi vitussa mä tein näin
Mä kusasin vähäsen
Anonyymi
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
joskus sitä sattuu tekee jotain tyhmää ajattelemattomuuttaan, mutta onnex ei tuosta tullut mitään sen vakavampaa tulipaloo tms.... ota opiksi asiasta ja elämä jatkuu. Vaikuttaa siltä ettet enää toista kertaa tee tuollaista.
- Anonyymi
Hyihyi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840