NASA on ilmoittanut että he aikovat ilmoittaa jostakin Hubble teleskoopin tekemästä 'ennätyksiä murskaavasta' (record breaking) löydöstä maaliskuun 30 2022.
Kummallisia mediapelejä tämmöiset ilmoituksen ilmoitukset.
NASA ei anna mitään tarkempaa tietoa löydöstä. mutta tuskin se ufoihin liittyy, tai elämän löytymiseen vieraalta planeetalta, tällä kertaa siis. Tlanne muuttuu mielenkiintoisemmaksi jos NASA pelaa samaa peliä WEBB teleskoopin kanssa. Mitenkä NASA mahtaakaan tiedottaa asiasta kun WEBB teleskooppi löytää elämän tunnusmerkit?
NASA ilmoittaa Hubble teleskoopin tekemästä löydöstä
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
NASA:n pitää saada tuloksia jotta saa isomman rahoituksen ja onhan se paljon tuloksia saanutkin. Elämän etsinnästä tiedottavat innokkaasti ja onhan niitä elämän löytöjä erikoisista paikoista tiedotettu myös, kuten arsenikkiliemestä löydettiin elämää jokunen vuosi sitten ja Marsissa oli sellaista rihmastoa kuvissa joka saattaa olla eräänlaista sammalta tai hometta. Myös metaania on löydetty monien planeettojen kaasukehistä. Se havaitaan valon spektrejä skannaamalla.
Uskoisin että tiedottavat kyllä heti jos jotakin löytyy sillä silloin se on heidän saavutuksensa, eikä ufotutkimusjärjestöjen saavutus. Siinä on kilpajuoksu Nasalla että kumpi ehtii ensin löytää mullistavaa. Nasa vai kongressin asettama ufotutkimus. - Anonyymi
https://www.space.com/hubble-telescope-sees-most-distant-star-earendel
Hubble sai painovoimalinssin avulla valokuvan toistaiseksi vanhimmasta yksittäisestä tähdestä. Tälläinen juttu ei ihmisissä suurtakaan mielenkiintoa herätä joten asian olisi voinut suoraan ilmoittaa, ilman porrastettuja ilmoituksen ilmoituksia.
NASA pelaa WEBB teleskoopin kanssa myös mediapelejä. He ovat laittaneet tutkimuskohteita työjärjestykseen mutta eivät kerro mikä on listan eka kohde...
Miehitetyt kuulennot, jotka alkavat aikaisintaan 2025, lienevät ensimmäinen ihmisten mielenkiintoa herättävä NASAN projekti.
Seuraava mielenkiintoinen asia olisivatkin sitten jo Elon Muskin mars lennot, näillä näkymin aikaisintaan 2029.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772