Punainen kädenjälki

Olin kirjautumassa sisään hotelliin. Suunnittelin käyväni syömässä ja sitten ehkä nukkumaan. Huomenna messuilla tulisi olemaan kiireinen päivä. Kääntyessäni tiskiltä kohti hissejä törmäsi minuun pitkä tumma tukkainen mies. Hän kosketti minua olkapäistä, ja tuntui miten lämpö valtasi kehoni, hänen pyytäessään anteeksi. Hän vinkkasi minulle silmää ja minä menin hissiin.
Huoneessani purin laukustani meikit ja vaatteet. Smaragdin vihreä mekko pääsi henkariin odottamaan. Kipaisin nopeasti suihkussa ja mies palasi mieleeni. Hieroin hellästi klitoristani ja se alkoi heti sykkiä sormieni alla, työntelin sormiani pilluuni, tiesin miten nopeasti saisin helpotuksen ja jatkoin pilluni panemista. Vedin sormia välillä klitorikselle asti ja aloin ihanasti täristä. Lämmin vesi rummutti nännejäni ja sai rintani painaviksi. Huokailin raskaasti ja tulin. Tasailin hengitystäni ja katsoin alas, ei hitto, menkat alkoivat. Onneksi olin varautunut tampoonein.
Kuivasin hiuksiani peilin edessä ja sitaisin ne näyttävästi ponihännälle, näin selästä avoin mekkoni saisi kaiken huomion. Laitoin paljon mustaa maskaraa, hieman poskipunaa ja lopuksi punaista huulipunaa. Pitsiset pikkuhousut, ei rintaliivejä ja sandaletit. Heitin avainkortin, huulipunan ja maksukortin laukkuun ja lähdin ravintolaan.
Alakerrassa oli kaksi ravintolaa. Valitsin tietysti paremman, toisesta kuului liian paljon lasten ääniä, ei minulla toki mitään lapsia vastaan ollut. Tarjoilija ohjasi minut pöytään ja pahoitteli että on niin täyttä, kysyi haittaako jos pöytääni tulee toinen ruokailija. Ajattelin ensin että ei kyllä tule, mutta sitten myönnyin.
Olin katsomassa juuri viinilistaa kun tarjoilija tuli takaisin, mukanaan se aiemmin minuun törmännyt uros! Kasvoni lehahtivat samoin tein punaisiksi, olinhan juuri runkannut suihkussa häntä ajatellen.
-Iltaa, hän sanoi.
-Iltaa, vastasin. Mies hymyili pilke silmäkulmassa. Hymyyn ei voinut muuta kuin vastata. Hänen silmänsä olivat ruskeat, hän oli ajanut partansa viimeksi eilen, sen verran se oli kasvanut mittaa. Hänellä oli isot kädet, mutta sormet eivät olleet paksut vaan pitkät. Tutkailin häntä häpelemättömästi. Hänellä oli päällään vaalean harmaa puvuntakki, vaaleanpunainen kauluspaita ja siniset farkut. Katsoin hänen silmiinsä..
-Pidätkö näkemästäsi? Hän kysyy.
Puna syventyy poskillani ja hymyilen leveästi.
-Sinulla on kaunis mekko tänään, näytät erittäin viehättävältä, mies jatkaa
Nielaisen tyhjää ja tunnen miten veri porisee suonissani. Yritän vaihtaa aihetta ja onneksi tarjoilija tulee takaisin. Tilaan Chileläistä punaviiniä lasillisen, mies ehdottaa pullollista koska on kaksi juojaa, myönnyn. Hänelle ei sanota ei.
Tarjoilija ojentaa menuut ja poistuu hakemaan viiniä ja laseja. Uppoudun valitsemaan ruokaani. Tunnen miehen tuijottavan minua, en uskalla katsoa vaan tuijotan tiiviisti ruokia jotka vain pomppivat silmissäni. En yhtään tiedä mitä haluaisin syödä, painan pöydän alla reisiäni yhteen.
-Tiedätkö sinä mitä haluaisit? mies kysyy.
-Tiedän, kuulen itseni vastaavan. Nostan katseeni mieheen ja katson häntä ripsien alta. Mies nielaisee tyhjää. Koko huone tuntuu ritisevän sähköstä välillämme. Samassa tarjoilia saapuu takaisin, asettaa lasit pöydälle ja kaataa viiniä vähän toiseen lasiin. Mies pyöräyttää viiniä lasissa kerran ja nyökäyttää päätään, hän ei kertaakaan lopeta katsekontaktiamme.

5

4359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Oletteko valmiita tilaamaan? tarjoilija kysyy.
      Otan pippuripihvin mediumina vihanneksilla ja marsalakastikkeella. Mies kohottaa kulmiaan, en tiedä miksi. Ehkä hän ajatteli että valitsisin jotain kevyempää. Päätin skipata alkuruuan, mutta jälkiruoaksi valitsin syntisen suklaakakun ja vilkaisin miestä sanoessani sen. Hän tuijotti huuliani, raotin niitä vähän ja nuolaisin hieman kielellä ylähuulen alapintaa.
      -Entä herralle? tarjoilija oli odottanut tovin kärsivällisesti, mutta nyt hän ei selvästikään jaksanut enää odottaa.
      Mies vilkaisi nopeasti listaa ja tilasi lohta. Erikoista. Hän ei tilannut jälkiruokaa. Olisiko hänellä kiire pois seurastani vai..
      -Mikä sinun nimesi on? Varmasti jokin kaunis, kuten Silja tai Lilja.. Mies kysyy yllättäen.
      -Kukka, vastaan.
      -Ihanko totta!? Todella kaunis nimi, kauniilla naisella, mies sanoo ja poskeni punehtuvat kohteliaisuudesta.
      -Entä mitä nimeä itse saan pian huutaa? kysyn, samalla itseäni kuvainnollisesti naamaan lyöden, tätä ei voi enää pelastaa kuin riettaalla hymyllä joten yritän nikata silmää ja naurahdan. Ai että miten noloa. Haluaisin vajota pöydän alle..
      Miehen silmät hymyilevät ja sitten hän nojaa päätään taaksepäin ja naurahtaa.
      -Sinä se et hukkaa aikaa, pidän siitä, pidän sinusta. Mies sanoo ja hytkyy vielä naurustaan.
      Miehen sanat vaikuttavat suoraan sisimpääni ja sisälläni alkaa sykkiä jokin kuuma tunne.

    • Miehen käsi löytää pöydän alla polveni ja hänen sormensa kurottavat kohti reittä. Samalla hän nostaa viinilasin huulilleen ja juo. Laskee lasin pöydälle. Katsoo silmiini tulisesti. Alan lämmetä nyt jo tosissaan, eikä viinillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Nostan itsekin lasin ja juon, lämpö valtaa kehoni kokonaan, alkoholi nousee heti aivoihini.
      Onneksi ruoka tuodaan pöytään. Mies ottaa kätensä reideltäni ja alkaa syödä. Maistan herkullista pihviä. Huomaan että minulla olikin jo kova nälkä, sillä muutama suupala tulee syötyä nopeasti. Emme ole toviin sanoneet sanaakaan. Molemmat tietävät mihin ilta on menossa ja tutustuminen tuntuu turhalta. Vain yksi yö, ei muuta.

      Lautasemme on viety pois ja pyydän tarjoilijalta että peruttaa jälkiruokani. En pysty syömään enää yhtään enempää. Mies virnuilee tyytyväisenä.
      Kiimani täyttää jokaisen aistini. Tuntuu että en pysy nahoissani, haluan tuon miehen huulia ja käsiä vartalolleni. Haluan hänet sisääni. NYT!

      Nousemme pöydästä, mies ojentaa käsivartensa ja tartun siihen. Mies johdattaa minut hissiin, painaa nappia 12 ja kietoo kätensä niskaani ja vetää suuni lähemmäs huuliaan, odottamatta hissin ovien sulkeutumista.
      Hän suutelee vaativasti huuliani ja kuljettaa kieltään pitkin alahuultani, avaan suuni hänen kielelleen. Kielemme kietoutuvat yhteen ja olemme pian hengästyneitä.
      Yhtäkkiä hissi pysähtyy.
      Miehen kädet kourivat takapuoltani ja tunnen miten hänen kova kyrpänsä painaa alavatsaani. Hän kääntää minut nopeasti ympäri ja nostaa hameeni vyötärölleni. Nojaan käsiäni hissin peiliin, koko hissi on yhtä peiliä, näen kaiken mitä mies tekee ja se kiihottaa minua vain lisää. Hän riisuu minulta pikkuhousut ja tunkee ne housujen taskuun. Sitten hän työntää kätensä jalkojeni väliin ja hieroo klitorista ja pilluhuulia, huoahdan. Tunnen miten tampooni luiskahtaa pois ja vilkaisen nopeasti miestä, mutta hän heittää sen vain lattialle. Hänen toinen kätensä ottaa niskastani kiinni ja pitää minut paikoillaan, samalla hänen sormensa löytävät sisääni.
      Työnnän takapuolta innokkaasti hänen kättä vasten ja ihana kutkuttava tunne kasvaa sisälläni. Hän työntelee sormiaan sisälläni ja hierovat juuri siitä oikeasta kohdasta. Ynisen. Mies irrottaa otteensa niskastani ja avaa housujensa vyön ja vetoketjun, hän kaivaa peniksen esiin ja vetää esinahkaa edestakaisin muutamia kertoja, terska kiiltelee ja sykkii turvoten lisää. Pyllistän miestä päin innokkaasti ja nopeasti hän vaihtaa elimensä kätensä tilalle. Parahdan ääneen. Miehen käsi ✋ painautuu pääni viereen vasten peiliä ja naurahdan.
      Mies kietoo toisen kätensä nyt kaulaani ja vetää minua itseään päin, olen kaarella takapuoli pystyssä, kykenemättä liikkumaan kun miehen kyrpä työntyy minuun nopealla tahdilla. Uikutan kiimassa kun mies nai minua, olen otettavana kuin mikäkin lutka. Tunnen miten alan saada ja sisimpäni sykkii vaativasti saaden miehenkin ähisemään ja saamaan, kyrpä sylkee spermansa sisääni.
      Mies vetäytyy pois. Työntää verisen elimensä nopeasti housuihinsa, laskee hameeni alas ja työntää verisen kätensä farkkujen etutaskuun. Sitten hän painaa hissin nappia ja liikumme jälleen 5, 6, 7..
      Mies ottaa kiinni vyötäröstäni ja suutelee hellästi suutani.
      ..12 pling! Hissin ovet avautuvat ja astumme yhdessä ulos. Hissiin jää vain verinen käden jälki peilissä.. niin ja tampooni.

    • Anonyymi

      Jatkuuko tämä?

      • En tiedä vielä. Ehkä.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        En tiedä vielä. Ehkä.

        Lue lisää Aku Ankkaa vessan pöntöllä kjäh kjäh 🤣 😂


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe