Oikein suoraan sanottuna minua vituttaa,kun kukaan ei ole vastannut minun kysymykseen,jonka eilen kirjoitin. Mikä teitä nuoria oikein vaivaa? ootteko niin sairaita,että ette osaa vastata toisten kysymyksiin? näköjään minunkin täytyy tehdä niin,etten vastaa teidän kysymyksiin vaan luen ne ja jätän vastaamatta. Teitä näköjään huvittaa pelkästään lukea kysymyksiä muttei vastata. Onko teidän mielestä jotain vikaa kysymyksissä? osasittepa vastata tai ei,niin on kohteliasta vastata kysymyksiin,kun toinen kysyy jotain asiaa. Minä olen ties miten moneen kysymykseen vastannut,mutta te ette vastaa minun kysymyksiin,miksi? miettikää hyvät nuoret,miltä kysyjästä tuntuu,kun hänen kysymyksiin ei vastata. Jos ette pysty ajattelemaan asiaa,niin siinä tapauksessa olette sairaita!
suututtaa
6
297
Vastaukset
- GemMy
Miettiny sellasta et kaikki ei varmaan tiedä asiasta mitään...Siis siitä mitä kysyt!!? Et turhaan äksyilet!!!*murisee*
Ja ei meidän muitten OLE pakko tehhä mitä emme taho, eikö vaa???! Typerää toi tollanen....=))
Muut pärjää!!! - Neito
Vähän hankalaa vastata jos ei satu tietämään vastausta kysymykseen. Aina ei välttämättä otsikosta voi tietää mitä joku aikoo siinä itse viestissä kysyä.. äly hoi
- nettitohtori Tim
Älähän nyt noin kieseile. Kysy vaikka mitä, minä voin vastata. Tehtäväni on tuottaa tyydytystä ihmisille heidän ongelmissaan. SIIS kysymyksissä. Vastailen mielelläni ja keskustelen kaikenlaisista asioista...
meilaa, Tim
[email protected] - -
Vittu jotain rajaa sun kanssa! Jos jotain kiinnostaa se aihe mitä ikinä sitten oletkaan kirjoittanut, niin sillon vatataan. Jos on epäkiinnostava kyssä, ei kukaan jaksa sitä lukea loppuun tai varsinkaan vastata.
ONKO NYT PAREMPI OLO KUN KERTA VASTASIN KYSYMYKSEESI? - Mr.Wizard
No jos kysymyksesi oli että voiko immenkalvon puhkaista itse niin, voi kyllä. Mutta en näe syytä miksi haluaisit niin tehdä.
Ja sitten yhdyn edellisiin että jos ei tiedä asiasta niin vaikeaa vastata.
Ja itselläkin kokemusta siitä ettei jotkut vaan "jaksa" vastailla mutta onhan niitäkin jotka vastaavat ja auttavat avuliaasti. - popular
Mitä sä sit kysyit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803