Vähältä piti oli Iranissa, mutta talouspakotteiden takia Iran löysi jotakin tärkeätä.
Iran esimerkkinä.
Omavaraisuus voi olla avainsana muutenkin.
Iran selvisi 40 vuoden pakotteista
5
344
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pakotemaiden talouden auttamisen koalitio.
USA ei voi pitää liikaa vihollisia, koska itse jää yksin ja pakotteet koskevat USAn taloutta eniten, eikä monilukuisia maailman maita.
Suomikin luiskahtaa maailman kaupasta, koska seuraa orjallisesti USAn taloutta. - Anonyymi
Kapitalistin oma lakisääntö, että talous voittaa kaiken on uhattuna, koska talous teoriassa voittaisi jopa sodan kun on pakko käydä kauppaa.
Kapitalistin ei kannata asettaa uhanalaiseksi minkäs muun kuin rakkaan talouden.- Anonyymi
Miten teillä on ruplat riittäneet kaalikaupoilla?
- Anonyymi00005UUSI
Iran ei ole omavarainen, vaan lopulta aika köyhä maa, jota hallitseva luokka riistää.
Ei tuon maan yhteiskunnassa ole mitään ihailemisen arvoista, sen kulttuurissa ennen islamia ehkä on. - Anonyymi00006UUSI
Itse tosiaan toivon, että persialaiset vapautuisivat islamistien hallinnosta ja kykenisivät kukoistamaan sivistyskansana, jota mullahit ovat suitsineet jo vuodesta 1979.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861623
- 851372
- 1041058
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..13860Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105647Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45587