Hei,
Voitin riita-asian käräjillä ja vastapuoli odotetusti ei ilkut tyytyväinen ja valitti tuomiosta. Kauanko suunnilleen ottaa aikaa, jatkokäsittelylupa käsitellään?
Hovioikeus ja jatkokäsittelyluvan käsittelyajasta
Anonyymi
2
1054
Vastaukset 2
- Anonyymi
Semmoiset 6 kk ehkä. Voi toki mennä vähemmänkin aikaa, mutta korona tuntuu hidastaneen kaikkea.
- Anonyymi
Hei,
Vaikka voitit käräjillä niin Hovi voi kumota sen.
aikaa menee noin 8kk ja jos korkeimpaan hakee valituslupaa niin se on hovin päätöksen tultua haettava 60pv kuluessa ja siitä noin 6kk tulee tulee käsittelyistuntoon kutsu. Lainvoimaa ei ennen valitusprosessien päättymistä tule asialle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493