Onko kellään samaa ongelmaa? Kun olen juuri päässyt töihin niin mahassa möykkää ja kauheasti ilmaa mahassa. Olen yrittänyt päästellä pahimmat ennen töihin menoa, mutta siellä ne vasta alkavat. Kauhean noloa olisi, jos pääsisi kaasuja töissä. Mikä neuvoksi?
Pierun pidättely
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Herää tuntia aikaisemmin joka päivä.Herätyäsi tee heti ulkona pieni lenkki tyhjällä vatsalla .Talon ympäri tai lähistö.Kunhan sat hapet.Juokset sitä varten edes hetken.Kotin ja kahvi valuamaan keitimeen.Pika suihku duuni vaateet päälle.Mieluiten vain tee,mutta juot kai kahvia. sitten ydin jos et kakanut LENKIN JÄLKEEN? Hankit joka aamuksi hötö leipää. Syöt ransista selaisena tai patonkia.Ei voita,ei justoa ei leikelettä.Sitoon ne mahan pöpöt ja ilmavavat. Joten et enää pieri ranskiksen takia työssäsi. Lenkeillä olo laitaa suolen toimii kakka pitäisi aamu tulla ennen dunin lähtöä.Sekin helpotaa ei pieri.
- Anonyymi
Anna palaa saa muutkin nauttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919