Onko kellään samaa ongelmaa? Kun olen juuri päässyt töihin niin mahassa möykkää ja kauheasti ilmaa mahassa. Olen yrittänyt päästellä pahimmat ennen töihin menoa, mutta siellä ne vasta alkavat. Kauhean noloa olisi, jos pääsisi kaasuja töissä. Mikä neuvoksi?
Pierun pidättely
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Herää tuntia aikaisemmin joka päivä.Herätyäsi tee heti ulkona pieni lenkki tyhjällä vatsalla .Talon ympäri tai lähistö.Kunhan sat hapet.Juokset sitä varten edes hetken.Kotin ja kahvi valuamaan keitimeen.Pika suihku duuni vaateet päälle.Mieluiten vain tee,mutta juot kai kahvia. sitten ydin jos et kakanut LENKIN JÄLKEEN? Hankit joka aamuksi hötö leipää. Syöt ransista selaisena tai patonkia.Ei voita,ei justoa ei leikelettä.Sitoon ne mahan pöpöt ja ilmavavat. Joten et enää pieri ranskiksen takia työssäsi. Lenkeillä olo laitaa suolen toimii kakka pitäisi aamu tulla ennen dunin lähtöä.Sekin helpotaa ei pieri.
- Anonyymi
Anna palaa saa muutkin nauttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038