5.6.-14.6.22 Genovasta etelään Ligurian rannikko ja Milano

Olen lentämässä Milanoon ja menossa junalla Genovaan. Ajatuksenana mennä sitten seuraavana päivänä esim. Nerviin, Soriin tai muuhun Ligurian rannikkokaupunkiin Genovasta etelään. Niihin pääsee helposti junalla. Lomalla on tarkoitus käydä junalla eri paikoissa, sen mukaan mitä jaksaa ja kiinnostaa, uida (jos vesi on tarpeeksi lämmintä), kävellä ja käydä kulttuuriakin nauttimassa sekä nauttia hyvästä ruuasta ja juomasta. Loppulomasta menen Milanoon ja maanantai 13.6. ja osa tiistaista menee Milanon nähtävyyksi ihaillen (iltalento kotiin). Olen 45-vuotias kokenut naismatkustaja, rento, iloinen, enemmän iltaihminen, vaikken kovin kova bilehile olekaan. Haluan lomalla nähdä paikkoja, mutta mitään minuuttiaikataulu ei kiinnosta. En ole auringonpalvoja, mutta voin sitäkin pienissä pätkissä nauttia etenkin uimamahdollisuuden kanssa. Iltaisin tykkäisin syödä hyvin ja katsella auringonlaskua drinkki edessäni, mutta jokailtainen perskänni ei kiinnosta. Etsin rentoa, huumorintajuista matkakumppania mieluiten 30-60-vuotiaasta naisesta, mutta miehetkin käy seuraksi, vaikken lomaromanssia ym. sellaista petikaveria haekaan. Jos haluat tulla vain osasta lomasta seuraksi, sekin käy. Suorat lennot oli Finskillä 306 euroa ja hotellihinta, kun varataan pitäisi pyöriä n. 45-65 euron välillä eli n. 25-35 €/hlö. Jos haluat nähdä Ligurian alueen tyypillisiä maisemia, niin hae googlemapsistä esim. Spiaggia libera, Via Cristoforo Colombo, 16031 Bogliasco GE, Italia ja katso kuvia. Jyrkkää kallioista rannikkoa ja välillä kauniita lahtia pikkurantoineen.

2

280

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitko viellä selvitää kokonais hinnan matkasta? En jaksa lukea erittelyjäsi hinnoista.Paljonko käteistä otat mukaan tai käteisvarasi matkalla on? Tiedosta Kiitos!

• 306 euroa lennoista, 250-300 euroa hotellit ja n. 400-500 euroa käyttövaroja. Ei käteisenä kylläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1038
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      838
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      690
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      666
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      181
      527
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      460
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      427
    Aihe