Osaako joku sanoa saako Venetzuelasta edullisia kesävaatteita? Kannattaako pakata kassi täyteen rytkyjä vai jättää tilaa uusille ostoksille? Mitä muuta shoppailtavaa ko paikasta löytyy? =)
Vaatteet?
3
875
Vastaukset
- matkailija24
Moi!
Venezuelassa en ole koskaan käynyt, mutta muissa Etelä-Amerikan kyllä. Luulen, että sieltäkin löytyy halpoja vaatteita. Kunhan et osta niitä mistään tavarataloista tai muista turistien suosimista ostopaikoista. Kysy paikallisilta, mistä ostavat vaatteensa, niin saat tietää halpoja ostopaikkoja. Pieniä esimerkkejä esim. Perussa saa paitoja parilla kolmella eurolla ja housuja ja hameita viidellä eurolla. Huom! Useimmissa tavarataloissa vaatteet on melkein Suomen hintatasolla... - Venezolano
Terve terve!
Kannatta osta siellä... tiestysti rippu missä käyt ostamassa. Ihan Caracasin keskustassa voi löytä super halvat vaatet.. mutta jos meet esimerkiksi kauppakeskukseen sitten tule kallis, voin sanoa että saman verran kuin suomessa..
Olen itse venezuelasta, tässä kauppojen lista joka löyty ympäri maassa.
Grafitti
Quinta Leonor
El Fortin
Ne voi olla joskus kauppakeskuksessa mutta ne on edullisia... julkiset markkinat on toinen vaihtoehto, siellä ne myy hyvin halpa, mutta on aina parempi jos olet jonkun venezuelalaisen kanssa ettei ne rupe asettaman kovat hinnat...
Hyvää matkaa! - Anonyymi
mooi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954