Osaako joku sanoa saako Venetzuelasta edullisia kesävaatteita? Kannattaako pakata kassi täyteen rytkyjä vai jättää tilaa uusille ostoksille? Mitä muuta shoppailtavaa ko paikasta löytyy? =)
Vaatteet?
3
887
Vastaukset
- matkailija24
Moi!
Venezuelassa en ole koskaan käynyt, mutta muissa Etelä-Amerikan kyllä. Luulen, että sieltäkin löytyy halpoja vaatteita. Kunhan et osta niitä mistään tavarataloista tai muista turistien suosimista ostopaikoista. Kysy paikallisilta, mistä ostavat vaatteensa, niin saat tietää halpoja ostopaikkoja. Pieniä esimerkkejä esim. Perussa saa paitoja parilla kolmella eurolla ja housuja ja hameita viidellä eurolla. Huom! Useimmissa tavarataloissa vaatteet on melkein Suomen hintatasolla... - Venezolano
Terve terve!
Kannatta osta siellä... tiestysti rippu missä käyt ostamassa. Ihan Caracasin keskustassa voi löytä super halvat vaatet.. mutta jos meet esimerkiksi kauppakeskukseen sitten tule kallis, voin sanoa että saman verran kuin suomessa..
Olen itse venezuelasta, tässä kauppojen lista joka löyty ympäri maassa.
Grafitti
Quinta Leonor
El Fortin
Ne voi olla joskus kauppakeskuksessa mutta ne on edullisia... julkiset markkinat on toinen vaihtoehto, siellä ne myy hyvin halpa, mutta on aina parempi jos olet jonkun venezuelalaisen kanssa ettei ne rupe asettaman kovat hinnat...
Hyvää matkaa! - Anonyymi
mooi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030