häikii

fish

niin eli kannattaako käyttää kalastus- tai aurinkolaseja, kun kalastelee?
onko kalastuslasit paremmat kuin aurinkolasit?

missäs olis hyviä? minkä hintasia noi on?

2

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oziz

Tere

Ehdottomasti kannattaa käyttää ja markinoilla on paljon hyviä ja eri hintaisia laseja.
      Itse pelaan golffia ja kalastan runsaasi sekä kesällä että talvella ja käytän golffiin tarkoitettuja laseja aina myös kalareissuilla.
      Olen kokeillut myös paljon eri merkkisiä kalastukseen tarkoitettuja laseja mutta todennut että golflasit sopii minulle parhaiten.
      Perusteluina mainittakoon koko silmän peittävät linssit jotka suojaavat silmiä joka puolelta ja linssipareja tulee mukaan mallista riippuen 2-3 kpl.Itse olen käyttänyt malleja adidas,bolle ja cebe jotka on osoittautunut parhaiksi.Hintahaitari vaihtee 50-150e mutta hinnalle saa varmasti vastinetta.Tarkista myös ostaessa onko linssit huurtumattomat sillä jotkut malli hikoavat paljon ja linssit huurtuu helposti.
      Ei muuta kun googlen hakusanaa ja ostoksille!!!

• Perhomies pv

Kyllähän niitä kannattaa käyttää.. polaroidi lasit ovat korvaamattomat kalastuksessa yleensä, koska ne poistavat veden pinnasta aiheutuvaa heijjastusta.. itse olen käyttänyt Aqua ja Vision merkkisiä laseja joista olen todennut paremmaksi ja kestävämmäksi Aqua merkin.. Hinta on noin 50 €

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe