niin eli kannattaako käyttää kalastus- tai aurinkolaseja, kun kalastelee?
onko kalastuslasit paremmat kuin aurinkolasit?
missäs olis hyviä? minkä hintasia noi on?
häikii
2
1052
Vastaukset
- oziz
Tere
Ehdottomasti kannattaa käyttää ja markinoilla on paljon hyviä ja eri hintaisia laseja.
Itse pelaan golffia ja kalastan runsaasi sekä kesällä että talvella ja käytän golffiin tarkoitettuja laseja aina myös kalareissuilla.
Olen kokeillut myös paljon eri merkkisiä kalastukseen tarkoitettuja laseja mutta todennut että golflasit sopii minulle parhaiten.
Perusteluina mainittakoon koko silmän peittävät linssit jotka suojaavat silmiä joka puolelta ja linssipareja tulee mukaan mallista riippuen 2-3 kpl.Itse olen käyttänyt malleja adidas,bolle ja cebe jotka on osoittautunut parhaiksi.Hintahaitari vaihtee 50-150e mutta hinnalle saa varmasti vastinetta.Tarkista myös ostaessa onko linssit huurtumattomat sillä jotkut malli hikoavat paljon ja linssit huurtuu helposti.
Ei muuta kun googlen hakusanaa ja ostoksille!!! - Perhomies pv
Kyllähän niitä kannattaa käyttää.. polaroidi lasit ovat korvaamattomat kalastuksessa yleensä, koska ne poistavat veden pinnasta aiheutuvaa heijjastusta.. itse olen käyttänyt Aqua ja Vision merkkisiä laseja joista olen todennut paremmaksi ja kestävämmäksi Aqua merkin.. Hinta on noin 50 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669