Ex vaimon kuvat seinällä

Anonyymi

Mitä mieltä olette siitä, että mieheni haluaa pitää ex vaimonsa kuvia seinillä vaikka olemme jo avioituneet? Olohuoneessa on kuvia 4 kpl ja kahdessa makuuhuoneessa yhdet. Sanoin miehelleni, että minun mielestä tämä on aika loukkaavaa käytöstä minua kohtaan. Mieheni perustelee asiaa sillä, että haluaa lastensa kokevan olonsa kotoisaksi meillä. Ovat siis kylässä joka toinen viikonloppu. Minun mielestä tälle ei ole mitään perustetta koska lasten äiti ei ole kuollut. Tilanne olisi minun mielestä eri jos lasten toinen vanhempi olisi kuollut ja lapset asuisivat meillä.

29

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette tämän aloituksen tekijästä ?

      • Anonyymi

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.

        Mikään ei pakota olemaan omassa kodissa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.

        Itse on perheen rikkonut? Oletkohan itse rikkonut perheen vai mitä valitat? Lue teksti oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.

        Kämppä on minun ja minun seinille ei mitään akkojen ja ukkojen kuvia laiteta, minä saan laittaa ex mieheni kuvan seinälle , jos tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.

        Kännissä on kiva kirjoittaa, katkerana ja vihaisena, älä ota enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ja kateellinen. Ei kuulu hänelle mitä kuvia mies pitää, jos ei kelpaa voi suttura lähtä, mikään ei pakota häntä oleen siellä. Itse on perheen rikkonut janyt kun ex vaimon kuva on miehelle tärkee, niin se on sama juttu, kosto elää.

        laspet on mihen ja eksän ja sutturalla ei ole mitään sanomista siihen mitämies kotinsa seinill pitää. Ihan hyvä kun pitää lapssille on tärkeetä. Surtturalla ei olemitään sanan sijaa miehen talossa. Kannattasi kadota ja miettiä tekosiaan.

        Natsi hiljaa


    • Anonyymi

      Tuleen entisen akan kuvat.Lapsen huoneessa saa olla, ei muualla. Tai sinunkin exän kuva esille.

    • Anonyymi

      jätä se sika

    • Anonyymi

      Sulle ei kuulu mitä mies ja lapset laittaa seinille. Jos ei sovi, kukaan ei pakota sua olemaan toisten talossa. Kun rikot perheen tiedät mitä siitä seuraa, älä nurse ja valita. Syyllinen olet sinä itse.

      • Anonyymi

        Mutta, kun ne ovat minun taloni seinillä, ja hän rikkoi itse perheensä, hänet jätettiin jo viisi vuotta sitten ja minä olen nyt vasta tullut hänen elämään.


      • Anonyymi

        Natsi hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kun ne ovat minun taloni seinillä, ja hän rikkoi itse perheensä, hänet jätettiin jo viisi vuotta sitten ja minä olen nyt vasta tullut hänen elämään.

        Talo ei oo sun, se on meihen ja tämän lasten jonka isän sinä veit ja rikoit perheen. Mieti millanen ihmisin rikkoo perueitä, ei kovin paljon päätä rassaa... häpee. Oletko pyytänyt hänen vaimoltaan ja lapsiltaan anteeksi kun veit heitlä isän perheestä? Mies on sun eka mies ystävä ja sinä teit heti ilkeesti, mies kärsii eniten kun ei saa enää nähdä omia lapsia ja vaimoa, sun kohtalo on nyt katslella hänen vaimoaan ja lasten kuvia seinällä. Huomaa miten mies kaipaa heitä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo ei oo sun, se on meihen ja tämän lasten jonka isän sinä veit ja rikoit perheen. Mieti millanen ihmisin rikkoo perueitä, ei kovin paljon päätä rassaa... häpee. Oletko pyytänyt hänen vaimoltaan ja lapsiltaan anteeksi kun veit heitlä isän perheestä? Mies on sun eka mies ystävä ja sinä teit heti ilkeesti, mies kärsii eniten kun ei saa enää nähdä omia lapsia ja vaimoa, sun kohtalo on nyt katslella hänen vaimoaan ja lasten kuvia seinällä. Huomaa miten mies kaipaa heitä!!!!

        Mitä hölötät pelle , opettele lukemaan ja kirjoittamaan ja kommentoi sitten vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo ei oo sun, se on meihen ja tämän lasten jonka isän sinä veit ja rikoit perheen. Mieti millanen ihmisin rikkoo perueitä, ei kovin paljon päätä rassaa... häpee. Oletko pyytänyt hänen vaimoltaan ja lapsiltaan anteeksi kun veit heitlä isän perheestä? Mies on sun eka mies ystävä ja sinä teit heti ilkeesti, mies kärsii eniten kun ei saa enää nähdä omia lapsia ja vaimoa, sun kohtalo on nyt katslella hänen vaimoaan ja lasten kuvia seinällä. Huomaa miten mies kaipaa heitä!!!!

        Natsi hiljaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo ei oo sun, se on meihen ja tämän lasten jonka isän sinä veit ja rikoit perheen. Mieti millanen ihmisin rikkoo perueitä, ei kovin paljon päätä rassaa... häpee. Oletko pyytänyt hänen vaimoltaan ja lapsiltaan anteeksi kun veit heitlä isän perheestä? Mies on sun eka mies ystävä ja sinä teit heti ilkeesti, mies kärsii eniten kun ei saa enää nähdä omia lapsia ja vaimoa, sun kohtalo on nyt katslella hänen vaimoaan ja lasten kuvia seinällä. Huomaa miten mies kaipaa heitä!!!!

        Talo on minun, eikä minkään ” meihen” mikä lie , lapset nyt ei vielä omista mitään.
        Mitä ja mistä pyydän anteeksi puolisoni ex vaimo petti puolisoani, lähti toisen matkaan ja on nyt sen kaa avioliitossa, miksi minun pitää siitä pyytää anteeksi ?
        Mieheni ei kärsi.
        Lapsiaan hän tapaa niin paljon kun vaan kerkiää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo on minun, eikä minkään ” meihen” mikä lie , lapset nyt ei vielä omista mitään.
        Mitä ja mistä pyydän anteeksi puolisoni ex vaimo petti puolisoani, lähti toisen matkaan ja on nyt sen kaa avioliitossa, miksi minun pitää siitä pyytää anteeksi ?
        Mieheni ei kärsi.
        Lapsiaan hän tapaa niin paljon kun vaan kerkiää.

        MIKSI RIKOIT PERHEEN? Miksi elät miehen siivellä? Miksi veit lapsitlta isän joka on heidät hylännyt? Miksi veit naiselta miehen joka ei maksele elareita kun sinun elättäminen ja shoppailu vie miehen kaikki rahat.
        Häpeä ja mieti miltä susta tuntuisi jos joku noin sulle tekeisi? vaan kukaan ei tee, kelleen ei tule tuollasta järkkkyy aisaa mieleen että tekisikelleen noin. Häpee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI RIKOIT PERHEEN? Miksi elät miehen siivellä? Miksi veit lapsitlta isän joka on heidät hylännyt? Miksi veit naiselta miehen joka ei maksele elareita kun sinun elättäminen ja shoppailu vie miehen kaikki rahat.
        Häpeä ja mieti miltä susta tuntuisi jos joku noin sulle tekeisi? vaan kukaan ei tee, kelleen ei tule tuollasta järkkkyy aisaa mieleen että tekisikelleen noin. Häpee.

        Kuuleppas suttura ja perheenrikkoja, voit pitää turpasi kiinni , kun et osaa lukea, etkä kirjoittaa. Häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI RIKOIT PERHEEN? Miksi elät miehen siivellä? Miksi veit lapsitlta isän joka on heidät hylännyt? Miksi veit naiselta miehen joka ei maksele elareita kun sinun elättäminen ja shoppailu vie miehen kaikki rahat.
        Häpeä ja mieti miltä susta tuntuisi jos joku noin sulle tekeisi? vaan kukaan ei tee, kelleen ei tule tuollasta järkkkyy aisaa mieleen että tekisikelleen noin. Häpee.

        MIKSI RIKOIT PERHEEN? Miksi elät naisesi siivellä? Miksi veit lapsilta äidin joka on heidät hylännyt? Miksi veit mieheltä naisen ,joka ei maksele elareita kun sinun elättäminen ja shoppailu ja kaljoittelu vie naisen kaikki rahat.
        Häpeä ja mieti miltä susta tuntuisi jos joku noin sulle tekisi ? vaan kukaan ei tee, kelleen ei tule tuollasta järkkkyy asiaa mieleen , että tekisi noin. Häpee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas suttura ja perheenrikkoja, voit pitää turpasi kiinni , kun et osaa lukea, etkä kirjoittaa. Häpeä.

        Hiihaaa... en oo rikkonu kenenkään perhettä oltiin miehen kanssa 20:siä, kun tavattiin ja perhettä alettiin perustaa ja vielä ollaan yhdessä.
        Siksi ihmettelenkin näitä sutturoita jotka rikkoo toisten perheitä, että miksi ihmeessä?? Kuulkaa rikkojat, kesä tulee ja puistot on täynnä vapaita mieheiä, sieltä vaan valkkaan sopiva.... mun miestä ette saa, nauraa teidän hulluille tavoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihaaa... en oo rikkonu kenenkään perhettä oltiin miehen kanssa 20:siä, kun tavattiin ja perhettä alettiin perustaa ja vielä ollaan yhdessä.
        Siksi ihmettelenkin näitä sutturoita jotka rikkoo toisten perheitä, että miksi ihmeessä?? Kuulkaa rikkojat, kesä tulee ja puistot on täynnä vapaita mieheiä, sieltä vaan valkkaan sopiva.... mun miestä ette saa, nauraa teidän hulluille tavoille.

        Nyt suuren valheen lykkäsit, suttura, että ihan puistossa elelet toisten puistokemistien kanssa, vapaita juoppoja , ne ei kelpaa , kun sinulle, kun et saa parempaa, onnea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihaaa... en oo rikkonu kenenkään perhettä oltiin miehen kanssa 20:siä, kun tavattiin ja perhettä alettiin perustaa ja vielä ollaan yhdessä.
        Siksi ihmettelenkin näitä sutturoita jotka rikkoo toisten perheitä, että miksi ihmeessä?? Kuulkaa rikkojat, kesä tulee ja puistot on täynnä vapaita mieheiä, sieltä vaan valkkaan sopiva.... mun miestä ette saa, nauraa teidän hulluille tavoille.

        Odotas vaan kyllä se sunkin ukkos voi lähteä sutturan matkaan ,vaikutat aika naivilta, tai sinä lähdet häntäheikin mukaan , ei koskaan voi olla liian varma.
        Kesä tulee ja terassit aukeaa, siellä käy olusilla vapaita ja varattuja.
        Puistoissa ei ole , kun pulsuja pussikaljalla , surkeita alkoholisteja.


    • Anonyymi

      Jos kuvat olivat seinällä ennen "sinua", on hyvä antaa jatkossakin olla. Ymmärrän miestä.

      • Anonyymi

        Minä en ymmärrä , koska mies muutti minun talooni, miten siellä olis voinu olla hänen exänsä kuvia seinillä 😂


    • Anonyymi

      Ihana mies huomio lapset. Jokaisen pitää ymmärtää lapset eivät eroa vanhemista.Ja sinä siis muutanut miehen kotiin.Jonka aikoinaan ex vaimo sisutanut, laittanut.Onneksi olkoon katsele vaan ex vaimon kuvia.

    • Anonyymi

      Siis oliko ne kuvat jo silloin olohuoneen seinällä kun seurustelitte. Miksi ne ei haitanneet silloin? Mutta jos aloittajan kirjoitus oli todenperäinen niin laita avioerohakemus vireille. Mies ei ole päässyt eroon exastään henkisesti ja sellaista pikkulasta ei kannata katsella.

      • Anonyymi

        Ei, miten ne olisivat olleet minun taloni seinillä ennen, haloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, miten ne olisivat olleet minun taloni seinillä ennen, haloo

        Vaikutat hirvittävän harhaiselta, et ei ole ihme että mies naukuttaa eksänsä kuvia seinille! HIIHIIII... miten olet voinut noin fiksun miehen saadakkin, vai mitä? Fiksut miehet käyttää laastareita, ja sinä olet sellainen. Hän ei koskaan unohda eksäänsä eikä lapsiaan, se on sun turha kuvitella. Ihanaa kun joku antaa ymmärtää kun muuten ei ymmärrä, että laastarit on laastareita, mutta tosi vaimot ja naiset on valokuvan arvoisia seinäillä. HEHHEEEEEE... olet nyt melko juijattuna ja olo sen mukainen.


    • Anonyymi

      Paljon asiattomia kommentteja tänne on ladeltu. Minä en ainakaan hyväksyisi, jos mieheni haluaisi pitää exänsä kuvia seinällä, sanoisin, että joko ex lähtee tai minä lähden. Kyllä lapset kokevat olonsa aivan tarpeeksi kotoisaksi ilman pettäjä-exän kuvia. Heille voi ostaa omia tavaroita tai vaatteita jos niitä ei ole jotta olisi kotoisaa. Meilläkin roikkui puukko seinällä jossa luki mieheni ja hänen exän nimi tullessani tänne. Nyt puukko on otettu pois ja kaikki muut exästä muistuttavat tavarat ovat piilossa, joskus ne hävitetään kokonaan kun vain keksii minne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe