Oliskohan kellään tietoa, paljonko maksaa lauttamatka Gamla Stanista tai Tukholman keskustasta Djurgårdeniin(aik./lapsi)?
Entä kannattaakohan päivän reissulla ja 5-henkiselle perheelle ottaa päivän SL-kortit, joilla saa päivän ajan matkustaa rajattomasti bussilla/metrolla/lautalla, vai selviääkö päivästä vain kävellen?
Lautta Djurgårdeniin?
3
849
Vastaukset
- verkkofan
aikuiset 30:-
lapset 7-12 20:-
alle 6-vuotiaat ilmaiseksi
Tukholman korttia teidän ei minusta kannata hankkia, on se sen verran arvokas. Parempi olisi ostaa muutama SL-lippukortti.
Tukholmalaiset osaavat varmaan kertoa asiasta paremmin.- oasis
Hei !
Tiedätkö kuinka usein lautta Djurgårdeniin menee Slussenilta ? Tiedätkö onko netissä tarkempia aikatauluja kyseisestä lautasta , olemme yrittäneet löytää mutta ei ole oikeaa sivua löydetty - Tukholman
oasis kirjoitti:
Hei !
Tiedätkö kuinka usein lautta Djurgårdeniin menee Slussenilta ? Tiedätkö onko netissä tarkempia aikatauluja kyseisestä lautasta , olemme yrittäneet löytää mutta ei ole oikeaa sivua löydettysaaristoliikenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418