Päivi Räsänen vapautui syytteistä

Taas täysin turha oikeudenkäynti maassamme ja valtio korvaa pelkästään Räsäsen sekä Pohjolan oikeudenkäyntikuluja yli 60 000 euroa. Tähän lisätään vielä kaikki muut kulut mitä tästä jutusta on aiheutunut niin muutama satatuhatta euroa meni palkkoihin (tuomarit, oikeuslaitos, poliisit, syyttäjät jne) ja nyt ei naurata.

7

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tästä opimme. Homoutta voi syrjiä omaan uskontoonsa vetoamalla.

• Anonyymi

Kokkolan oma edustaja Sebastian siellä kuunteli päätöstä. Mauria ei nyt näkynyt mutta eihän tuolla bensan hinnasta päätetty, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Tuota tekopyhää raamatunheiluttajaa ei voi kuin ihmetellen katsoa. Voisiko joku tosiuskovainen selittää miten kaikkivaltiaalle jumalalle on päässyt tuollainen valuvika syntymään luomistyössään. Kun aika suuri prosentti meistä luojanluomista on jollain lailla sukupuolisesti poikkeavia? Poikkeavuushan tuo lapsen usko johonkin jonka olemassaolosta ei ole minkäänlaista järkevää selitystä myöskin on. Ero on vain siinä, että olemattoman suojaksi on säädetty laki, joka kieltää sen pilkkaamisen. Voi kunpa kaikki keskuudessamme todistetusti olevat saisivat samanlaisen lain suojakseen.

• Anonyymi

Sinulla ei ole tarjota uskoa, eikä järkeä. Pelkkää rienausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole tarjota uskoa, eikä järkeä. Pelkkää rienausta!

Sinulla näyttää olevan tarjolla jotain minkä olemmassaololle ei ole ainuttakaan todistetta. Ei tuo teidän kaikkivaltiaanne kummoinen jumala ole, jos luo mitä sattuu ja ei edes yritä tekeleitään korjata, vaikka on ollut kaikki aika käytössä korjauksiin. Jos olemattoman arvostelu on rienausta, niin olkoon sitten.

• Anonyymi

Nyt saa vapaasti kertoa näiden erilaisten perversioista kunhan muistaa kertoa että näin sanotaan isossa kirjassa.

• Anonyymi

Te ette tiedä Isosta Kirjasta mitään. Pelkkien rienaajien kanssa kukaan keskustele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3493
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1369
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1139
    Aihe