Hei kaikille teille sinne täältä.

Anonyymi

Minä olen täällä, siis ihan oikeasti täällä tänäänkin, mutta olkaa te siellä.

Täällä oikeassa thaimaassa, ei siis askarteluthaimaassa tuo taivaskin on usein aika värikäs..

https://aijaa.com/VebMsz

Mukavaa keskiviikkoa kaikille sinne, nauttikaa elämästä siellä.!

6

80

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaa koville.... Hehehehh

• Huomenna voisikin olla pattaya päivä pitkästä aikaa. Olisi loppuviikoksi palstamatkaajalle ihmeteltävää.

• Anonyymi

Mikset mene Eedeniin jonne jopa lyhyempi matka, saisit elämäsi haaveilluusiokokemuksen ja varmaankin vieraanvaraisuutta viikonlopuksi siinä määrin että huhhuh sitä riemujuhlaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset mene Eedeniin jonne jopa lyhyempi matka, saisit elämäsi haaveilluusiokokemuksen ja varmaankin vieraanvaraisuutta viikonlopuksi siinä määrin että huhhuh sitä riemujuhlaa.

Lyhyempi matka...? On huomattu että sinulla tuo matematiikka ei ole oikein ollut koskaan hallussa. Ajatuskaan ei oikein juokse kuten normaalilla ihmisellä.
        58km vs 370km kumpaan on pidempi matka..?

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Lyhyempi matka...? On huomattu että sinulla tuo matematiikka ei ole oikein ollut koskaan hallussa. Ajatuskaan ei oikein juokse kuten normaalilla ihmisellä.
        58km vs 370km kumpaan on pidempi matka..?

Voi anteeksi kovasti ja oikein mukavaa että sinulla on huomiokyky verraton, kuten normaalilla ihmisellä, kaikki Pattayan rakkaathan on erityisen normaaleja kirjoituksistaan päätellen.

Olisihan tuollainen trippi riisikipolla kärsimys, mutta olisi sen arvoinen arvelen tosin hyvä syy olla kokematta Eedenin elämystä jäähileviskeineen ja yhdessä aruringonlaskuja kuvaten pohtien vaikka ananaslajikkeita ja huumeviljelmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi anteeksi kovasti ja oikein mukavaa että sinulla on huomiokyky verraton, kuten normaalilla ihmisellä, kaikki Pattayan rakkaathan on erityisen normaaleja kirjoituksistaan päätellen.

Olisihan tuollainen trippi riisikipolla kärsimys, mutta olisi sen arvoinen arvelen tosin hyvä syy olla kokematta Eedenin elämystä jäähileviskeineen ja yhdessä aruringonlaskuja kuvaten pohtien vaikka ananaslajikkeita ja huumeviljelmiä.

Niin ja voisitte käännellä toistenne kuitteja palstamatkailun ohessa, ottaist vaikka SS:n mukaan jos autonne takapenkille mahtuu sellainen hulkki hartioineen ja pohjemiehen myös niin ei tarvitsi netfliksiä vallan koko ajan katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      580
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39