Pituuden ikävä kommentointi

Anonyymi

olen siis 12v poika ja minulla on näitä ikäviä pituuteen liittyviä kokemuksia ja tekin voitte kertoa mielipiteenne ja kertoa omia ikäviä pituus kommentointia ja minulle jo tänään minun kaverini heitti läpällä tai en ole varma mutta se silti oli ärsyttävää kun se sanoi miks olet noin lyhyt olen siis 151-153cm pitkä ja se on about 157cm että miksi oma kaveri tekee noin ainakin luulin sitä olevan että onko teillä tälläsiä kun mulle on joka luokalla yhden kerran ärsytetty siitä että miksi sanot noin ku et tiedä mitä olen samanlaista kokenut.

16

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mulla on semi pitkät vanhemmat isä 186cm ja äiti 168-170cm että katotaan sit aikuisena kuinka pitkiä ollaa ps. Ihan vaan lisänä äskeseen

    • Anonyymi

      ihmiset nyt sanoo välillä vähän ajattelemattomasti ja myöhemmin voi ehkäpä miettiä että olinpa tyhmä kun noin tuli möläytettyy, mutta mä en usko että kaveris oikeesti on tuota tarkottanu pahalla ja kiusaamisella.

      Kyllä mullekki on joskus sanottu, ompa sulla pitkä nenä, ootpa sä allergisen näköinen, kylläpä sä syöt paljon (koulussa kun kotona ei oo ollu ruokaa) ja kaikkee muutakin minkä voisin ottaa ihan kiusaamisena, mutta tuskimpa ne sanojat on niin tarkoittanu. Nuoret on usein hölmöjä ja kasvavat ja oppivat vanhetessa.... toiset vielä eritahtiin, niin ei kannata tuollaisen muutaman sentin erosta ottaa ongelmaa. Vähän jo tuntu seuraavassa sun kirjotuksessa ettet ees tuosta ongelmaa ees ottanu

    • Anonyymi

      No se oli kuitenkin kiva sen jälkeen että oot ihan oikeassa

    • Anonyymi

      Sun kaveriski on kyllä tosi pätkä myös t; toinen 12v

    • Anonyymi

      Se itse asiassa täytti 13 kuukausi sitten

    • Anonyymi

      Siis toi sun kaverikin on aika pätkä. Ite oon 164cm tyttö ja oon 13v. En oo lähellekkään meijän luokan pisin.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti se oli vaa läppä, eikä se tuskin tarkottanut mitään pahaa. Ja jos haluut ns. Tasata tilanteen ni sit sä voit läpällä sanoo sille joskus esim. Et ei tommoset pitkät ymmärrä mitään. Ja sen jälkeen kun oot sanonu sen ni katot sitä hymyilet ni sit se ymmärtää et se on vaa läppä.

      • Anonyymi

        Ei tuo kyllä olekaan hirveän hyvä idea kiitos kuitenkin osallistumisesta keskusteluun.


    • Anonyymi

      Hyvä idea

    • Anonyymi

      Ja mun luokalla on myös jotai 130-140cm pitkiä niin ne hän ne vasta super pätkiä on

    • Anonyymi

      Aika typerä kiusata tai heittää läppää toisen pituudesta (lyhyydestä).
      Jos on lyhyt niin siitä on hyvät puolet ja huonot puolet. Jos on pitkä niin siitäkin on hyvät puolet ja huonot puolet. Jos itse saisin valita nyt olisinko lyhyt vai pitkä niin valitsisin lyhyt.
      Esim jos on liian pitkä niin ei pääsisi esim. taistelulentäjäksi.
      Jos on huiman pitkä niin se lisää painoa ja samalla myös rasitusta jalkojen niveliin ja sen huomaakin sitten vasta kun ikä lähestyy 60-70v.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä ei minua oikeasti haittaa vaikka olisin joku 166cm pitkä vaikka vahemmat on semi pitkiä

    • Anonyymi

      Vanhemmat

    • Anonyymi

      En mä kyllä halua kertoa läppää takaisin koska se on tyhmää ja olen ollut vähän hyvä sydämmelinen esim kerran kun meidän luokalla se oli yhdessä kaveri porukassa jossa oli yks kiusaaja ja ikävä läpänheittäjä niin niillä tuli joku riita ja se töni sitä ja haukku sitä niin sitten välitunnilla se itki ja kun viime tunnilla saatin karkkia niin annoin toisen karkkini sitten hän kyllä kiitti mutta miksi sekin ei voi olla noin ystävällinen vähän aikaa sitten se sama porukka kiusas mua ruokalassa ja ihan selkeästi näytin surulliselta niin se ei kiusannut mutta ei myöskään puuttunut vaan tuijotti. Että tuntuu että ei se edes oo mun kaveri kun ei halua edes olla parini koulussa ja muutenkin ei juuri yhtään olla ei vapaajalla eikä koulussa ja aina kun olen kysynyt sitä ulos se sanoo vaan on treenit, en pääse että on aika tiukat vanhemmat kunei edes ulos pääse

    • Anonyymi

      Tai sitten ei vaan halua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe