Eikös maatilavakuutuksen saa vähentää maatalouden veroilmoituksessa??
Maatilavakuutus vähennyskelpoinen veroilmoituksessa?
14
992
Vastaukset
- Anonyymi
Joo paitsi yksityistalouden osalta.Laskussa näkyvät eriteltyinä
- Anonyymi
Mutta mitä jos minulla ei ole yksityistaloutta. Saako maatilavakuutuksen sitten vähentää veroilmoituksen yhteydessä kohdassa vähennykset.
- Anonyymi
Kaikki saa vähenttää. Naapurin autovakuutuksenkin.
Veronmaksu ei kuulu tukijulleille. - Anonyymi
Tuskinpa naapurin autovakuutusta voi vähentää henkilökohtaisessa verotuksessa. Epäilen vahvasti tätä tulkintaa.
Miten verottaja suhtautuu, jos teen henkilöauton yksitysleasing-sopimuksen vaikkapa neljäksi vuodeksi? Voinko vähentää maatalouden verotuksessa, jos auton käyttö liittyy pääosin maatalouden edellyttämiin ajoihin?- Anonyymi
Leasing-auto käsitellään maatalouden verotuksessa ihan normaalien verotusohjeiden mukaan.
Leasing-yhtiön ehdot kannattaa syynätä huolellisesti. - Anonyymi
Luuletko Jopan tajuavan edes omaa kengän numeroaan?
- Anonyymi
Kengännumeroni on 47, siitä ei epätietoisuutta. Tuo leasing-sopimus herätti kysymyksiä.
- Anonyymi
Jopa sotki nyt älykkyysosamääränsä kengän numeroonsa.
- Anonyymi
En suinkaan sotkenut, aavistelin sinun olevan kiinnostuneen kengännumerostani, kun vihjaisit siitä. Tuo leasing-sopimus minua askarrutti, sain siitä tietoa jo, mikä selvitti asiaa minulle.
- Anonyymi
Sitä ei Kelantuilla saa. Pitäisi olla harkinnan varaisessa mukana.
- Anonyymi
Harkinnanvaraisuus tukien suhteen on kyllä paikallaan. Kelalla iso työ kohdistaa tuet oikeudenmukaisesti.
- Anonyymi
Kyllä maatilavakuutus on vähennyskelpoinen verotuksessa. Ja maatilavakuutuksesta saatu korvaus on maatalouden verotettavaa tuloa.
- Anonyymi
Kaikki saa vähentää mitkä menee maatalouteen. Tikkataulu, ilmakon pateja…
- Anonyymi
Taitaapi olla provo.
Maatilalla tehdään kirjanpito ja vakuutukset kirjataan siinä normi kuluina.
Ei niitä enään erikseen kirjata vähennyksinä omassa verotuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488