Eikös maatilavakuutuksen saa vähentää maatalouden veroilmoituksessa??
Maatilavakuutus vähennyskelpoinen veroilmoituksessa?
14
974
Vastaukset
- Anonyymi
Joo paitsi yksityistalouden osalta.Laskussa näkyvät eriteltyinä
- Anonyymi
Mutta mitä jos minulla ei ole yksityistaloutta. Saako maatilavakuutuksen sitten vähentää veroilmoituksen yhteydessä kohdassa vähennykset.
- Anonyymi
Kaikki saa vähenttää. Naapurin autovakuutuksenkin.
Veronmaksu ei kuulu tukijulleille. - Anonyymi
Tuskinpa naapurin autovakuutusta voi vähentää henkilökohtaisessa verotuksessa. Epäilen vahvasti tätä tulkintaa.
Miten verottaja suhtautuu, jos teen henkilöauton yksitysleasing-sopimuksen vaikkapa neljäksi vuodeksi? Voinko vähentää maatalouden verotuksessa, jos auton käyttö liittyy pääosin maatalouden edellyttämiin ajoihin?- Anonyymi
Leasing-auto käsitellään maatalouden verotuksessa ihan normaalien verotusohjeiden mukaan.
Leasing-yhtiön ehdot kannattaa syynätä huolellisesti. - Anonyymi
Luuletko Jopan tajuavan edes omaa kengän numeroaan?
- Anonyymi
Kengännumeroni on 47, siitä ei epätietoisuutta. Tuo leasing-sopimus herätti kysymyksiä.
- Anonyymi
Jopa sotki nyt älykkyysosamääränsä kengän numeroonsa.
- Anonyymi
En suinkaan sotkenut, aavistelin sinun olevan kiinnostuneen kengännumerostani, kun vihjaisit siitä. Tuo leasing-sopimus minua askarrutti, sain siitä tietoa jo, mikä selvitti asiaa minulle.
- Anonyymi
Sitä ei Kelantuilla saa. Pitäisi olla harkinnan varaisessa mukana.
- Anonyymi
Harkinnanvaraisuus tukien suhteen on kyllä paikallaan. Kelalla iso työ kohdistaa tuet oikeudenmukaisesti.
- Anonyymi
Kyllä maatilavakuutus on vähennyskelpoinen verotuksessa. Ja maatilavakuutuksesta saatu korvaus on maatalouden verotettavaa tuloa.
- Anonyymi
Kaikki saa vähentää mitkä menee maatalouteen. Tikkataulu, ilmakon pateja…
- Anonyymi
Taitaapi olla provo.
Maatilalla tehdään kirjanpito ja vakuutukset kirjataan siinä normi kuluina.
Ei niitä enään erikseen kirjata vähennyksinä omassa verotuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684