Lahti on paska kaupunki!!!

Anonyymi

Täynnä narkkeja, juoppoja ja pahemman asennevamman omaavia kusipäitä! Valuustossa hyväveli verkosto kukoistaa, eikä mistään välitetä. Hyväksikäyttö kuvaa Lahdessa toimivia yrityksiä!

25

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä se ongelma olet. Ei Lahti.

      • Anonyymi

        Ei vaan Lahdessa asuvat ihmiset ongelma käytöksineen on se ongelma.


    • Anonyymi

      Huume porukka saa tehdä ,vaikka mitä kukaan ei uskalla normaali kansalainen puuttua.KAIKKI LAHTELAISET olette vellihousuja.Kävelette ohi voin kertoa et rikos jos tapahtuu voi ottaa kuvan ja lähtee poliisi.Tämä ei ole rikos.Olen kysynyt poliisilta et onko sanoi ei ole.Mitä enemmän poliisi tietää rekisteri numeroita ,niin pääsee jäljille.Tällä tavalla laajenee joukko mitä voi ottaa kiinne.Tehdään niin et otetaan kisa kenellä eniten REK.numeroita.Tässä nuoret teille.Mustat ikkunat takana erikoisen näköiset vanteet kaikki auto merkit.Vähän ränsistyneen näköinen.Tässä huume auton tuntomerkit.

    • Anonyymi

      Lahti on todella syvältä, pahan kasauma, itsekkyys, laittomuudet, peittely, hyväveli sopimukset, valehtelu, älkää tulko. Ja asukaslukuhan siis ei ole kasvanut kuin Nastolan kuntaliitos-omimisen kautta, he hävisivät aika pahasti kaupassa.

    • Anonyymi

      Meille sopii oikein hyvin, että te muita paremmat ihmiset pysyttekin täältä poissa :D

    • Anonyymi

      Sais polttaa koko kaupungin napalmilla maantasalle!

      • Anonyymi

        Totta!1kk matka duunis Lahdessa ja voi jeesus!ei pizzaa voi/saa syödä kun joku lahtelainen narkki paukkaa pöytään ja sit viä esittelee piikin reikiin niin et pillu,,, loistaa!ja noi +50v papiljootti kojoottit sama laulu!antaa terveen kuvan Lahdesta ja lahtelaista🤣no 1kl palkka 7,2k € mut jos kysytään et lähenkö viä Lahteen töihin niin en,en ees 10k €kuukaudes! Ja mä kun joskus ihailin lahtea ja muuttoa sinne!luojan kiitos en siinä onnistunut!!!


    • Anonyymi

      Hyvä kaupunki.

      • Anonyymi

        Mitäs oot vetänyt?


      • Anonyymi

        Lahti on paras! Joka ikisestä kaupungista / paikasta löytyy joko hörhö ja sen aiheuttama kokemus, joka saa jonkun haukkumaan sitten ko. paikasta syyttöminä ihan KAIKKI.

        Kuvastaa tämän ketjun aloittajaa. Ei oo hänellä kaikki muumit kanootissa... Hyvä vain, että pysytkin poissa Lahdesta! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti on paras! Joka ikisestä kaupungista / paikasta löytyy joko hörhö ja sen aiheuttama kokemus, joka saa jonkun haukkumaan sitten ko. paikasta syyttöminä ihan KAIKKI.

        Kuvastaa tämän ketjun aloittajaa. Ei oo hänellä kaikki muumit kanootissa... Hyvä vain, että pysytkin poissa Lahdesta! :)

        Ja höpö höpö! Olihan taas typerä kommentti! Lahdessa on räjähtänyt käsiin päihdeongelma ja se näkyy katukuvassa. Vesikin on pilattu...


    • Anonyymi

      Kenes nurkissa Heme nykyään majailee?

    • Anonyymi

      Lahti on OK.
      Paskaksi Lahtea haukkuva.muuta pois.
      Sinulla taitaa olla elämä kehnoa,ei rahaa
      ei ystäviä jne. Muuta savoon ne puhuu
      yksinäsillä,

      • Anonyymi

        Savolaiset ovat niin kieroja, että pipo pitää ruuvata päähän.


      • Anonyymi

        Ja höpö höpö... Itse olen asunut koko ikäni Lahdessa ja olen samaa mieltä: Lahti on paska kaupunki! Oma elämä löytyy, ystäviä on ja rahaa kohtuullisesti. Lahdessa on käsiin levinnyt päihdeongelma, jota ei saada kuriin ja monta muuta ongelmaa. Kaikki vaikuttavat alueen viihtyvyyteen ja toimintaan. Lahdesta ei enää löydy edes rauhallisia asuinalueita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö... Itse olen asunut koko ikäni Lahdessa ja olen samaa mieltä: Lahti on paska kaupunki! Oma elämä löytyy, ystäviä on ja rahaa kohtuullisesti. Lahdessa on käsiin levinnyt päihdeongelma, jota ei saada kuriin ja monta muuta ongelmaa. Kaikki vaikuttavat alueen viihtyvyyteen ja toimintaan. Lahdesta ei enää löydy edes rauhallisia asuinalueita...

        Lahden keskusta on Suomen vaarallisin kaupunginosa. Ite karistin Lahden pölyt kengistäni jo yli 14 vuotta sitten. Sitä ennen asuin koko ikäni Lahdessa, 37 vuotta.
        Kaikenlaista tuli koettua, ihan kaikkea ei olisi tarvinnut kokea. Loppua kohti meni koko ajan vaan pahemmaksi. Kaikenlaista häiriköintiä joka puolella. Jos naapurina ei ollut joku mölyävä rytmiryhmä, niin sitten nipottavia vanhuksia ja mielenterveysongelmaisia, jotka eivät sietäneet naapureiltaan pienintäkään elämisen ääntä. Jos astiat vähän kilisivät tiskatessa, niin heippalappuja tuli postiluukusta. Se, että hiljaisuusaika on klo 7 - 22, niin näiden mielestä se tarkoitti sitä, että koko talossa on oltava ympäri vuorokauden täysin haudanhiljaista.
        Ihan sama, missä oli töissä, missä asui, mitä opiskeli, kehen tutustui, niin meno oli kuin hullujen huoneella tai viidakossa. Fiksua ja mukavaa tyyppiä sai Lahdessa tosiaan etsiä. Muutama hyvä tyyppi siellä oli ja loput oli mitä oli. Esim. aina kun jotain rupesi tekemään, niin heti siinä oli joku neuvomassa ja viisastelemassa. "Kun MINÄ tekisin tuon..." Se minä minä minä minä. Ja sitten ne ihan liian uteliaat ihmiset. Kotipihaan kun tuli, niin aina joku kyseli, että missäs kävit jne.
        Aikamoinen kyttäämisen Mekka. Surkea kaupunki monessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahden keskusta on Suomen vaarallisin kaupunginosa. Ite karistin Lahden pölyt kengistäni jo yli 14 vuotta sitten. Sitä ennen asuin koko ikäni Lahdessa, 37 vuotta.
        Kaikenlaista tuli koettua, ihan kaikkea ei olisi tarvinnut kokea. Loppua kohti meni koko ajan vaan pahemmaksi. Kaikenlaista häiriköintiä joka puolella. Jos naapurina ei ollut joku mölyävä rytmiryhmä, niin sitten nipottavia vanhuksia ja mielenterveysongelmaisia, jotka eivät sietäneet naapureiltaan pienintäkään elämisen ääntä. Jos astiat vähän kilisivät tiskatessa, niin heippalappuja tuli postiluukusta. Se, että hiljaisuusaika on klo 7 - 22, niin näiden mielestä se tarkoitti sitä, että koko talossa on oltava ympäri vuorokauden täysin haudanhiljaista.
        Ihan sama, missä oli töissä, missä asui, mitä opiskeli, kehen tutustui, niin meno oli kuin hullujen huoneella tai viidakossa. Fiksua ja mukavaa tyyppiä sai Lahdessa tosiaan etsiä. Muutama hyvä tyyppi siellä oli ja loput oli mitä oli. Esim. aina kun jotain rupesi tekemään, niin heti siinä oli joku neuvomassa ja viisastelemassa. "Kun MINÄ tekisin tuon..." Se minä minä minä minä. Ja sitten ne ihan liian uteliaat ihmiset. Kotipihaan kun tuli, niin aina joku kyseli, että missäs kävit jne.
        Aikamoinen kyttäämisen Mekka. Surkea kaupunki monessa mielessä.

        Hyvin kuvailit elämää Lahdessa 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kuvailit elämää Lahdessa 👍

        Yli 20 vuotta sitten oli ihan sama, mihin vuorokauden aikaan lähti kävelemään keskustasta Salpakankaalle, niin aina sai kulkea kaikessa rauhassa. Nyt on ollut jo vuosia niin, että kyseisellä taipaleella voi saada epätoivottua matkaseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö... Itse olen asunut koko ikäni Lahdessa ja olen samaa mieltä: Lahti on paska kaupunki! Oma elämä löytyy, ystäviä on ja rahaa kohtuullisesti. Lahdessa on käsiin levinnyt päihdeongelma, jota ei saada kuriin ja monta muuta ongelmaa. Kaikki vaikuttavat alueen viihtyvyyteen ja toimintaan. Lahdesta ei enää löydy edes rauhallisia asuinalueita...

        Näytä suomalainen kaupunki, jossa ei ole päihdeongelmaa. Kyllä ne narkit pyörii jokaikisellä ostoskeskuksen kulmalla, oli kaupunki mikä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä suomalainen kaupunki, jossa ei ole päihdeongelmaa. Kyllä ne narkit pyörii jokaikisellä ostoskeskuksen kulmalla, oli kaupunki mikä hyvänsä.

        Lahti on NARKKAREIDEN PÄÄKAUPUNKI!!!

        Eikä kaupungin valtuusto tee asialle mitään. He sulkevat silmänsä ongelmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti on NARKKAREIDEN PÄÄKAUPUNKI!!!

        Eikä kaupungin valtuusto tee asialle mitään. He sulkevat silmänsä ongelmalta.

        Marin antoi mahdollisuuden sähköveron helpotuksiin, nekin koitui rikkaiden hyväksi, ei kaksioissa ja yksiöissä asuvat sellaisia summia maksaneet että olisi helpotuksia ansainnut.
        Kaksinkertaiset lapsilisät koko kansalle .
        RAHAA MILJARDEJAKEHITYSAPUIHIN,UKRAINALLE ERI MUODOISSA ,RAHANA, SOTATARVIKKEINA, moneen kertaan vuoden sisällä...velkarahoilla joiden korkoja nyt alamme maksella kurjistaen tavisten elämän. Sen lisäksi elätämme suomessa 100 000 ukrainalaista.
        KORONA VUOKSI LOPETETTIIN KAIKKI HARRASTUSTOIMINNOT JA KOULUT SULETTIIN. Nyt mielenterveyden potilaita nuorten psykiatrisella kauheissa mömmöissä laitoksissa tai huumeissa kaduilla.
        SOTE PÄÄTÖS JOKA VEI KOKO TERVEYDENHOITOJÄRJESTELMÄN alas, hoitojonot kasvussa leikkauksiin ja hammashoitoon, vanhustenhoito ala-arvoista
        ja lakkautettu suurin osa kokopäivälaitoshoito ja terveyskeskusten vuodeosastot.
        KOTIHOITO IHAN SURKEAA, OVELLA HUUDETAAN HEIPAT, KANKAANPÄÄSSÄ 12 000 IHMISEN PAIKKAKUNNALLA KUOLLEITA SEURAKUNTA UUTISISSA VIIKOLLA16 19 IHMISTÄ JA SEN LISÄKSI NE JOTKA EIVÄT KUULU KIRKKOON
        Suomeen haettiin pakolaisia monesta eri maasta. Kaikki päästettiin nyt yi rajan , ei papereita,ei tietoa kuka kukin oli hyysättäväksi Suomen varoilla eläteiksi, monet rötöstelevä tkatujengeinä ja raiskaavat suomalaisia.
        POLISI, LAKITUVAT, JA VANKILAT TULEVAT KALLIIKSI.
        Rahaa kuluu eri kuntien alueilla toimivilla kalliilla rahalla toimiville konsulteille, miksi helvetissä meillä on erilaisia hallituksia ja istujia joille maksetaan palkkioita ja sitten päätökset tehdään jonkun ulkopuolisen järkeilyn mukaan,...onko niin että on siirretty vastuu muille on niin selkärangatonta toimintaa .
        Suomen firmat ja tehtaat menevät konkkaan ja kansa nekin maksaa . työttömiä lisääntyy sadoilla päivittäin, Lisäksi lomautetut.
        Työntekijöitä tarvitaan sote aloilla kesällä tarvitaan sijaisia mutta ei nuoret mene töihin kun kaikki haluavat olla blokkajia, sisällön tuottajia netissä ja taiteilijoita... voi tehdä töitä silloin kun itseä huvittaa ja anoa taiteilija apurahoja.
        Telkusta päivittäin huuhaa ohjelmia kun on näitä julkiksia työllistetää.
        Julkisten alojen johtajien palkat nostettu moneen otteeseen vaikka varaa ei olisi, nyt joudutaan lomauttamaan mutta monille se on helpotus päästä pois järjettömän byrokratian rattaista.
        Teiden kunto todella järkytäviäajaa , kauheita reikiä jotka rikkovat renkaita ja tukivarret... kallis tauton omistajalle
        SUOMEN BRUTTOKANSANTUOTE ALHAISEMMILLAAN JA VIELÄ LASKEE.Silti suomi maksaa EU:lle enemän kuin saa ja joka määrää meitä ja nyt tuli NATO menot lisänä , valtavat määrät uusia tarpeita, sotavarustelua ja ilmastoa rasittavia ,erittäin tyyriitä sotaharjoituksia. MENOT SENKUN LISÄÄNTYY.


    • Anonyymi

      Vedessä vikaa!!

    • Anonyymi

      Niin on ja hollola vielä paskempi

    • Anonyymi

      Lahti pitäisi polttaa napalmilla maan tasalle asukkaineen päivineen.

    • Anonyymi

      Näin on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe