Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olenko läski/pullea?

Anonyymi

Olen 13v tyttö pituus 166cm paino 51kg. Mitat vyötärö 57cm lantio 82cm rinnan ympärys 73cm. Pliis haluun nähä mitä ootte mieltä musta:( kiitos super paljon vastauksista<3

27

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JA koen ett mua luuletan lihavaksi ”syöt paljon syö noi”

      • Anonyymi

        sori mutta voitko kirjoittaa selvemmin. Tosta ei saanut selvää.


    • Anonyymi

      Rehtori sanoi että olet lihava.

      • Anonyymi

        Ahaa


    • Anonyymi

      Pliis Ihmiset järkeviä vastauksia, rehellisesti!!

    • Anonyymi

      En tiiä olenko pulle/laiha/hoikka mikä niistä??

    • Anonyymi

      Otan kaikki asiat itteni jos sanotaan ”läski”

    • Anonyymi

      Ole huoletta. Olet ihan jees.

    • Anonyymi

      Olet kasvava nuori ja pidät hyvän huolen kehosi tasapinosta . Se on ainoa mitä sinulla on .

      • Anonyymi

        en haluu valittetavasti noita vastauiksia, OLENKO LÄSKI?? kuulin ett olet "melko hoikka"


    • Anonyymi

      Olen poika 60 v. 180 cm, 103 kg.

    • Anonyymi

      Tuollainen hyvä juttu mutta niin kipeä ja jooh:L ei mahdu jalka kenkään, ei varmastika mahdu, tsikuskinin, mahdotonta tunkea tuohon kipsijalka jotain kenkää..

    • Anonyymi

      Ite kutosluokalla, pituus 163, paino jotain 45 ja 50 kilon välillä, vyötärö 62cm, lantio 82cmja rinnanympärys 75cm.

      Eli et ainakaan mikään läski oo. Eikä noi mitat oikeesti kerro mitään. Vaikka mullaki on noi mitst isommat ku sulla, nii silti näytän oikeenki sopusuhtaselta:)

      • Anonyymi

        <33 OOT IHANAN KEVYT, MÄ HALUAISIN OLLA


    • Anonyymi

      Et sinä ole tyttö 13v vaan isoisä, nettiaddikti 80v.

      • Anonyymi

        mitä se sua liikuttaa.Ilmoita poliisille .Älä jankuta tota jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä se sua liikuttaa.Ilmoita poliisille .Älä jankuta tota jatkuvasti.

        Rehtori kiusaa sanomalla läski maha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä se sua liikuttaa.Ilmoita poliisille .Älä jankuta tota jatkuvasti.

        Miks se mua kiinnostaa ja sen provoilut? Siks se kiinnostaa kun äijä kuuluu kd-hihhuleihin. Olin töissä sillä kun sen taloon iski salama.
        Se oli töissä tie-inssinä kun kuuli, että sen talo palaa. Resusin siellä ammattimiesten apuna hanttihommissa. Otin kympin tunnilta markka-aikana.

        Seuraavana kesänä kun Ahtisaari oli pressana, se kokosi seurueen. Maakuntakäynnin aikana hihhuli jo ajoissa kokosi uskisremmin.
        Meni joku sen kamuista valittaan presidentille, että heidän alueellaan asuu jumaliin uskomaton ateistihihhuli.
        Vitut minä olin; hiljainen satamajätkä. Sain rantsussa niin pahan työtapaturman, että lääkäri kirjoitti eläkepaperit 46 vuotiaana. Elettiin eukon kanssa sen naapureina.

        Ei se pässi tiedä tänäkään päivänä, ettei suomessa tarvi uskoo mihinkään uskonnolliseen ryhmään ellei taho. Luuli, että julkisuutta pelkään korvesta rantsuun muuuttanut ukko.

        Tuo samainen ukko hakkeroi ihmisten koneita, tyyppien, jotka eivät kirjoita edes netissä, että kristus on kuningas. On jos uskoo niin. Legendaa tuo kaikki.
        Yhtälailla senkin varhaiset esi-isät on olleet tasankoapinoita. Sellaset eivät V O I olla luonnonlakien yläpuolella.

        Toivo Lång 84v. Inkeroinen


    • Anonyymi

      Tykkään kyllä sinusta vaikka oletkin kauhea pullero. 2/3 suomalaisista aikuisista on ylipainoisia joten hyvin mahdut joukkoon. Monella on myös mielenterveysongelmia.

      • Anonyymi

        Mitä selität!?


      • Anonyymi

        Halooo sano selvemmin …


    • Anonyymi

      Et vaikuta läskiltä ainakaan ilmoittamiesi lukujen perusteella.

    • Anonyymi

      Rehtori voidaan lomauttaa jos alkaa ilkkumaan koululaisia!🧐

      • Anonyymi

        Rehtori sanoo salassa läski maha kun muut eivät kuule.
        Miksi?
        Koska olen niin läski ja rehtori sanoi, että pitää liikkua ja miettiä mitä syö ja paljonko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehtori sanoo salassa läski maha kun muut eivät kuule.
        Miksi?
        Koska olen niin läski ja rehtori sanoi, että pitää liikkua ja miettiä mitä syö ja paljonko.

        XD😅😅 järkeviä puheita


    • Anonyymi

      oot normaali

    • Ihanne mittoja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe