Olen 13v tyttö pituus 166cm paino 51kg. Mitat vyötärö 57cm lantio 82cm rinnan ympärys 73cm. Pliis haluun nähä mitä ootte mieltä musta:( kiitos super paljon vastauksista<3
Olenko läski/pullea?
28
830
Vastaukset
- Anonyymi
JA koen ett mua luuletan lihavaksi ”syöt paljon syö noi”
- Anonyymi
sori mutta voitko kirjoittaa selvemmin. Tosta ei saanut selvää.
- Anonyymi
Rehtori sanoi että olet lihava.
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Pliis Ihmiset järkeviä vastauksia, rehellisesti!!
- Anonyymi
En tiiä olenko pulle/laiha/hoikka mikä niistä??
- Anonyymi
Otan kaikki asiat itteni jos sanotaan ”läski”
- Anonyymi
Ole huoletta. Olet ihan jees.
- Anonyymi
Olet kasvava nuori ja pidät hyvän huolen kehosi tasapinosta . Se on ainoa mitä sinulla on .
- Anonyymi
en haluu valittetavasti noita vastauiksia, OLENKO LÄSKI?? kuulin ett olet "melko hoikka"
- Anonyymi
Olen poika 60 v. 180 cm, 103 kg.
- Anonyymi
Tuollainen hyvä juttu mutta niin kipeä ja jooh:L ei mahdu jalka kenkään, ei varmastika mahdu, tsikuskinin, mahdotonta tunkea tuohon kipsijalka jotain kenkää..
- Anonyymi
Ite kutosluokalla, pituus 163, paino jotain 45 ja 50 kilon välillä, vyötärö 62cm, lantio 82cmja rinnanympärys 75cm.
Eli et ainakaan mikään läski oo. Eikä noi mitat oikeesti kerro mitään. Vaikka mullaki on noi mitst isommat ku sulla, nii silti näytän oikeenki sopusuhtaselta:)- Anonyymi
<33 OOT IHANAN KEVYT, MÄ HALUAISIN OLLA
- Anonyymi
Et sinä ole tyttö 13v vaan isoisä, nettiaddikti 80v.
- Anonyymi
mitä se sua liikuttaa.Ilmoita poliisille .Älä jankuta tota jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehtori kiusaa sanomalla läski maha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks se mua kiinnostaa ja sen provoilut? Siks se kiinnostaa kun äijä kuuluu kd-hihhuleihin. Olin töissä sillä kun sen taloon iski salama.
Se oli töissä tie-inssinä kun kuuli, että sen talo palaa. Resusin siellä ammattimiesten apuna hanttihommissa. Otin kympin tunnilta markka-aikana.
Seuraavana kesänä kun Ahtisaari oli pressana, se kokosi seurueen. Maakuntakäynnin aikana hihhuli jo ajoissa kokosi uskisremmin.
Meni joku sen kamuista valittaan presidentille, että heidän alueellaan asuu jumaliin uskomaton ateistihihhuli.
Vitut minä olin; hiljainen satamajätkä. Sain rantsussa niin pahan työtapaturman, että lääkäri kirjoitti eläkepaperit 46 vuotiaana. Elettiin eukon kanssa sen naapureina.
Ei se pässi tiedä tänäkään päivänä, ettei suomessa tarvi uskoo mihinkään uskonnolliseen ryhmään ellei taho. Luuli, että julkisuutta pelkään korvesta rantsuun muuuttanut ukko.
Tuo samainen ukko hakkeroi ihmisten koneita, tyyppien, jotka eivät kirjoita edes netissä, että kristus on kuningas. On jos uskoo niin. Legendaa tuo kaikki.
Yhtälailla senkin varhaiset esi-isät on olleet tasankoapinoita. Sellaset eivät V O I olla luonnonlakien yläpuolella.
Toivo Lång 84v. Inkeroinen
- Anonyymi
Tykkään kyllä sinusta vaikka oletkin kauhea pullero. 2/3 suomalaisista aikuisista on ylipainoisia joten hyvin mahdut joukkoon. Monella on myös mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Mitä selität!?
- Anonyymi
Halooo sano selvemmin …
- Anonyymi
Et vaikuta läskiltä ainakaan ilmoittamiesi lukujen perusteella.
- Anonyymi
Rehtori voidaan lomauttaa jos alkaa ilkkumaan koululaisia!🧐
- Anonyymi
Rehtori sanoo salassa läski maha kun muut eivät kuule.
Miksi?
Koska olen niin läski ja rehtori sanoi, että pitää liikkua ja miettiä mitä syö ja paljonko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehtori sanoo salassa läski maha kun muut eivät kuule.
Miksi?
Koska olen niin läski ja rehtori sanoi, että pitää liikkua ja miettiä mitä syö ja paljonko.XD😅😅 järkeviä puheita
- Anonyymi
oot normaali
Ihanne mittoja
- Anonyymi
Lässssssssski
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923