Että sitä lähtee kaupungin päättäjät oikein yön yli ryyppyreissulle?
Ja haikon kartanoon?
Kiva tietää mihin nuo meidän verorahat palaa.
Varmaan tuliaisina paljon uutta tietoa jota hyödyntää imatralaisten hyväksi...😂
Ottakaahan särkylääkettä mukaan reilusti ja elkää tarttuko rattiin..
Imatra roadtrip
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
Aprillipila?
- Anonyymi
Voittihan Urpo Leppänenkin kuulema Kuubasta Arvalla kynän. Aprillia taisi olla UV:ssa arvotaan kaupunginjohtaja asukkaiden joukosta..
- Anonyymi
No ne lähti porukalla juhlimaan Lindemannin eroittamista
kun säästy siinäkin muutama satanen imatralaisilta - Anonyymi
Voi v... tätä Imatran päättäjien neuvostoaikaista kulttuuria, siis lähdetään juhlimaan ei tätä kähmintää voi tajuta. No ne ketkä äänestäneet nämä oman hyvinvoinnin takaamiseksi sinne touhuamaa ja nimenomaan kähmimään itselleen etuoikeuksia. Koko porukka pihalle.
- Anonyymi
Pukit kaalimaan vartioina.😐
- Anonyymi
Hallituksen pj ei nauti kuntalaisten luottamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOTTA !EI AINAKAAN MINUN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiistonpuheenjohtaja sitten nauttii🤮
- Anonyymi
ei ne tee töitä kun jatkuva krapula.imatralla kaikki svidurallaa.
- Anonyymi
Kyllä Mokelainen hommansa hoitaa,täytyy välii vähä huilata.
- Anonyymi
Imatran kaupunginhallitus, valtuuston puheenjohtajat sekä ylin viranhaltijajohto tekevät ensi viikolla kaksipäiväisen tutustumis- ja kokousmatkan Haminaan ja Porvooseen.
Maanantaina kaupunginhallitus tutustuu muun muassa Haminan konserniyhtiöihin. Sen jälkeen siirrytään Porvooseen, missä pidetään kaupunginhallituksen varsinainen kokous.
Kokouksen asialistalla on muun muassa Matias Hildenin nimittäminen vt. kaupunginjohtajaksi ja tähän liittyvä palkankorotus sekä uuden urheilutalon sijoituspaikan valinta.
Porvoon kaupungin edustajia imatralaiset tapaavat tiistaina alkupäivällä. Sitä ennen he yöpyvät Haikon kartanossa.
Reissusta sovittu viime vuonna
Takana on poikkeuksellisen tuulinen vuosi Imatran kunnallispolitiikassa. Puhuri huipentui vajaa viikko sitten vt. kaupunginjohtaja Ari Lindemanin potkuihin kesken koeajan.
Helposti tulee mieleen, että kokousmatkan tarkoituksena on ennen muuta rauhoittaa tunnelmia ja paikkailla keskeisten päättäjien välejä.
Perussuomalaisten Sari Miettinen on kaupunginhallituksen jäsen, Timo Härkönen sen 2. varapuheenjohtaja. ANU PAKARINEN
Kaupunginhallituksen puheenjohtajan Ilkka Nokelaisen (sd.) mukaan kyseessä on kuitenkin aivan tavallinen kokous- ja virkamatka. Reissusta sovittiin alun perin jo viime vuoden puolella. Koronan takia ajankohta on kuitenkin siirtynyt.
– Muistaakseni ajankohtaa on siirretty jo kaksi kertaa koronaan liittyen. Totesimme joku viikko sitten, että nyt pidetään kiinni tästä aikataulusta. On isäntiäkin kohtaan kohtuutonta, jos aikataulua veivataan ylen aikaa, Nokelainen sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652