riitaisen.
Hän kohta minut sitoi valheköysin, sitoi velkahan iäisehen.
Tunne outo rinnassani on kuin lompsa povessani, nyt maksumiehen ikehessä oon.
Niin Heinolasta heilin minä löysin..."
Niin Heinolasta heilin minä löysin, löysin heilin niin pienen..."
25
987
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on täyttä todellista elämää niille länsisavolaisille kieroille korkkiruuveille, jotka ovat tulleet tänne rikkaisiin naimisiin isoon taloon kotivävyksi! Ihan kuin uuno-elokuvissa. Pisnekset on myös kuin samoista elokuvista eli turmiolliset kaikille. Ei ole ihme kun laituritkin katoaa.
- Anonyymi
Toisensa tuntevat ihmiset parjaavat toisiaan täällä nimettöminä. Ei mielestäni älyllistä käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisensa tuntevat ihmiset parjaavat toisiaan täällä nimettöminä. Ei mielestäni älyllistä käytöstä.
Kommenttisi on nimettömänä parjaamista.
- Anonyymi
maksumiehen ikehessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maksumiehen ikehessä
😂😂
- Anonyymi
Tämä on täyttä todellista elämää niille länsisavolaisille kieroille korkkiruuveille!
- Anonyymi
Ei mielestäni älyllistä käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tosiaan
- Anonyymi
- Anonyymi
ei älyä ollenkaan!
- Anonyymi
ai löysit vai!
- Anonyymi
löysit vai ?
- Anonyymi
eikös se ollut venakko
- Anonyymi
Niin, rahat menivät venäläisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin ,. Ruonansuun Jopea lainatakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, rahat menivät venäläisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin ,. Ruonansuun Jopea lainatakseni.
hyvä jope vainaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh näin on käynyt
- Anonyymi
menikö fyrkat.
- Anonyymi
menikö kaikki kolikot 😳
- Anonyymi
ai löysit vai!
- Anonyymi
eikös heili ole lopettanut ?
- Anonyymi
????
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Laulun sanat ovat todellisuutta kotivävyjen puolisoille. Kieroa kontrollointia.
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
😜😜😜
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627