Golfin etupää

Anonyymi

Miten kannattaisi laittaa Golf 4:n etupää? Takana on nyt 12" subi jossa 1000w monovahvistin. Mitenhän nuo originaalit kaiuttimet on tehty ne johdotukset? Ilmeisesti vaan suoraan mankalta menee ne 8 johtoa etu- ja takakaiuttimille. Peilikolmiossa on diskantit. 6.5" kaiuttimet on ilmeisesti joku Philips. Oisko niissä sit joku kiinteä jakosuodin diskanteille? Netissä näin Youtube-videon jossa joku liitti takakaiuttimen johtoihin uudet diskantit? Onko tämä sitten joku erillissarja? Faderilla säätää midejä ja diskantteja? Outo systeemi.

Kannattaisko nyt ostaa toinen vahvistin 4-kanavalle ja kaiutinpari? Vai kahdella kanavalla eteen ja heittää takakaiuttimet mäkeen? Miten kytkennät? Haluaisin päästä mahdollisimman vähällä. Voisinko vaan korvata orkkiskaiuttimet paremmilla? Miten sitten hoidetaan jos haluan käyttää orkkisdiskantteja? Vai kannattako edes harkita?

Soitin on Pioneer mvh‑s320bt,

5

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Golfissa ilmeisesti kuskin paikalla punainen johto vihreällä raidalla on plus ja ruskea johto vihreällä raidalla on miinus? Etumatkustajan puolella minulla on samat värit. Ilmeisesti voi luottaa että ne on samat värikoodaukset sillä puolella?

      Ohjeissa neuvotaan laittamaan diskantit väärinpäin plussat ja miinukset. Miksi näin? Huomaako joku kuullessa eroa?

    • Anonyymi

      Entä tommonen passiivijakosuodin joka on johdossa diskantin ja kaiuttimen välissä niin onko sillä väliä kummin päin se johto ja jakosuodin on? Tosin vain toisin päin näyttäs käyvän niin että laattaliittimet sopii kaiuttimen päässä eli ehkä sw on mietitty ettei sitä voi laittaa väärin päin. Muuten kaksi laattaa kohtaa toisensa kaiuttimen päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe