Oo. Tarkoitat varmaan uroslammasta eli bessiä. Se nostelee täällä jopa 17 vanhoja ketjuja.
Mikä se on pässi?
13
166
Vastaukset
- Anonyymi
Pessikka tykkää kaivella arkistojen aarteita, puhallellen pölyjä pinnasta.
- Anonyymi
Tarkennatko , en ymmärrä aloitustasi? Olenkin vasta tulokas tällä,kenties syy se?
- Anonyymi
Mikä ero niissä on nykyisiin?
- Anonyymi
Se on yleisnimitys ministeristä.
Muistellen lapsuuttani, nousi mieleeni.
Paperi-tehtaalla oli Pässi.
Yhden miehen ajettava.
Olin toisinaan kuskin kaverina ja sain kerran ajaakin sitä.
Raidetta vaihtan.
Sähköllä, en tulisilla Hiileillä.
Vaikka sellaisellakin lapioin pikkuisen Hiiliä.
H.- Anonyymi
Lienee ollut yleisnimi tuo Pässi,pieni raiteilla kulkeva järjestelyveturi koska muillakin tehtailla niitä oli.
Anonyymi kirjoitti:
Lienee ollut yleisnimi tuo Pässi,pieni raiteilla kulkeva järjestelyveturi koska muillakin tehtailla niitä oli.
"Anonyymi"
Niinpä taisi.
Niillä kun enimmäkseen pusketiin.:)
Sana-Parilla "veturi pässi" löytää massasta paljon.
Tosin aloitus taitaa olla enemmän iva, kuin asia.
H.
- Anonyymi
Minä sanoisin pässinpääksi natokuolaajaa,joka haluaa Suomen tuhoa!
- Anonyymi
Onko Anastasia Peshova Masha Putin.
- Anonyymi
"Mikä on tassi?" on aloittajien suosituin nostoaloitus sitten
"Kauanko keität munaasi?"
Eikö niille koskaan vastaus selviä ? - Anonyymi
Nettiaddiktin on väännettävä omasta mielestään mainioita aloituksiaan loputtomasti. Aina ja aina vaan.
Ja kun pää ei kiellä, välistä omia nostojaan itse kehuu ikihyviksi. - Anonyymi
Olisko Pentti-Ylermi isälampaalle hyvä nimi
- Anonyymi
Tellu on hävinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2968461Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944627Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302927Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952614Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171172194- 511736
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s531670- 581668
- 1701344
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3481337