Mihin vessaan?

Anonyymi

Yötä kaikille! Olen yöihminen ja joskus on vaikea saada nukutuksi.
Miksi cissut ovat niin tarkkoja siitä, mitä jalkojen välissä on? On väärin, että joudun käymään miesten vessassa vain koska minulla on lihakimpale jalkovälissä.

Aiheeseen: Musliminaisia tuskin pakotetaan riisuutumaan munallisten parrakkaitten "naisten" edessä vaan he saavat omat erityistilansa. Taidanpa sitten itsekin "kääntyä muslimiksi" ja luulen, että niin tekevät pian kaikki suomalaiset naiset.

44

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kenties skitsofreenikko? Viestisi alkupuolella olet transnainen ja loppupuolella transihmisiä halventava cis, mitä ihmettä?

      Joudut käymään miesten vessassa vain, koska sinulla on penis? Missä vessassa tehdään tällainen tarkistus, kysyn, jotta non-op transmiehenä osaan tällaista välttää. Itse olen haarovälistäni huolimatta käyttänyt miesten vessoja yli 15 vuotta, koska sen ajan olen parrakkaana ja rinnattomana elänyt, ja valitsen tietenkin vessan sen mukaan, jossa en herätä muissa kävijöissä huomiota. Toki papereideni mukaan olen tämän ajan ollut myös mies.

      Mistäköhän mahdat puhua, siis siitä, että kun sukupuolen voi muuttaa ilmoituksella naisten puolelle ryntää parrakkaita, peniksellisiä juridisia naisia sankoin joukoin, mutta musliminaiselle järjestetään tilat haarojen välin mukaan? Ja sinä haluat kääntyä muslimiksi, jotta pääsisit musliminaisten kanssa samaan pukuhuoneeseen pois pukkarista, jossa olisi peniksellisiä naisia, vaikka itselläsi on myös penis?

      • Alku oli hämäystä, kunnes kirjoitukseni ei enää näkynyt. Tavallisesti sitä on jatkettava kolme riviä.

        Self-ID mahdollistaa parrakkaitten munallisten "naisten" pääsyn naisten pukuhuoneeseen, mutta musliminaisille on jo nykyäänkin annettu omia uimavuoroja ym, koska he eivät voi oleskella vähäpukeisina miesten seurassa.
        Minäkin "käännyn muslimiksi" tarvittaessa. Se on pakokeinoni.

        Terveisin: en ole cis-nainen vaan nainen


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Alku oli hämäystä, kunnes kirjoitukseni ei enää näkynyt. Tavallisesti sitä on jatkettava kolme riviä.

        Self-ID mahdollistaa parrakkaitten munallisten "naisten" pääsyn naisten pukuhuoneeseen, mutta musliminaisille on jo nykyäänkin annettu omia uimavuoroja ym, koska he eivät voi oleskella vähäpukeisina miesten seurassa.
        Minäkin "käännyn muslimiksi" tarvittaessa. Se on pakokeinoni.

        Terveisin: en ole cis-nainen vaan nainen

        Okei, ihmettelin tosiaan vaan sitä, että oliko kirjoittaja vakavissaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ihmettelin tosiaan vaan sitä, että oliko kirjoittaja vakavissaan.

        No, monet jorma-kyllikit kyllä pakenee peniksiä miesten puolelta, mutta tuovat omansa naisten pukuhuoneeseen, että sikäli se olisi voinut olla mahdollistakin 😂


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        No, monet jorma-kyllikit kyllä pakenee peniksiä miesten puolelta, mutta tuovat omansa naisten pukuhuoneeseen, että sikäli se olisi voinut olla mahdollistakin 😂

        En tiedä Jorma-Kyllikeistä, mutta transtytöt ja -naiset käyvät pukuhuoneissa huomiota herättämättä ja pahin painajaisensa olisi, että joku näkisi heidän peniksensä. Ei se penis ole se issue siinä vaan se miltä ihminen näyttää muuten. En minäkään muuten kävisi miesten pukkareissa jollen näyttäisi mieheltä. Tottakai minäkin ihmettelisin naisia miesten pukkareissa, vaikka transmies olenkin.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Alku oli hämäystä, kunnes kirjoitukseni ei enää näkynyt. Tavallisesti sitä on jatkettava kolme riviä.

        Self-ID mahdollistaa parrakkaitten munallisten "naisten" pääsyn naisten pukuhuoneeseen, mutta musliminaisille on jo nykyäänkin annettu omia uimavuoroja ym, koska he eivät voi oleskella vähäpukeisina miesten seurassa.
        Minäkin "käännyn muslimiksi" tarvittaessa. Se on pakokeinoni.

        Terveisin: en ole cis-nainen vaan nainen

        No et tietenkään ole cisnainen, he ovat normaaleja naisia, ja alkavat pikkuhiljaa herätä arvostamaan itseään ja naiseuttaan, jota te mutantit olette yrittäneet vuosisatojen ajan mitätöidä.

        Montako kertaa olet harrastanut seksiä toisen ihmisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No et tietenkään ole cisnainen, he ovat normaaleja naisia, ja alkavat pikkuhiljaa herätä arvostamaan itseään ja naiseuttaan, jota te mutantit olette yrittäneet vuosisatojen ajan mitätöidä.

        Montako kertaa olet harrastanut seksiä toisen ihmisen kanssa?

        Cis-naisia ei ole olemassakaan!
        On vain naisia ja heidän rinnalleen pyrkiviä transidentifioituneita miehiä.
        Niin ja mitä seksiin tulee, niin olen neitsyt. Aseksuaalina en välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä Jorma-Kyllikeistä, mutta transtytöt ja -naiset käyvät pukuhuoneissa huomiota herättämättä ja pahin painajaisensa olisi, että joku näkisi heidän peniksensä. Ei se penis ole se issue siinä vaan se miltä ihminen näyttää muuten. En minäkään muuten kävisi miesten pukkareissa jollen näyttäisi mieheltä. Tottakai minäkin ihmettelisin naisia miesten pukkareissa, vaikka transmies olenkin.

        Tiesitkö, että suurin määrä raiskauksista suoritetaan peniksellä ja uhreina on enimmäkseen naisia?
        Osaatko päätellä miksi alastomat naiset tuntevat turvattomuutta pukuhuoneessa, jossa on pallit?


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tiesitkö, että suurin määrä raiskauksista suoritetaan peniksellä ja uhreina on enimmäkseen naisia?
        Osaatko päätellä miksi alastomat naiset tuntevat turvattomuutta pukuhuoneessa, jossa on pallit?

        Olen ehkä transmiehenä väärä henkilö arvioimaan asiaa, mutta toisaalta olen kasvanut naisten pukuhuoneita käyttäen. Jos henkilö eläisi täysin naisena en tiedä pitäisinkö tätä uhkana, vaikka tietäisin tämän omistavan ns.pallit. Varsinkin jos tämä olisi pitkällä hoidoissa ja saanut ulkonäköönsä naisistumista, hänen täytyisi käyttää antiandrogeenia, joka estää testosteronin tuotannon ja vaikeuttaa erektion saamista huomattavasti; epäilisin vakavasti, ettei raiskaaja ottaisi kyseistä lääkettä. Sitten taas tilanteessa, jossa henkilö ei olisi aloittanut hoitoja ja olisi täysin tunnistettava mieheksi, en osaisi arvostaa tämän ratkaisua, koska olen itse käynyt läpi tutkimukset ja hoidot toki oman itseni vuoksi, mutta myös muiden ihmisten vuoksi, jotten aiheuttaisi hämmennystä pukuhuoneissa ja vessoissa ja ihmettelisin suuresti miksi henkilö ei koe minkäänlaista tarvetta tulla nähdyksi naisena ja ota hoitoja, mutta kuitenkin tälle olisi ehdottoman tärkeää olla juridinen nainen ja käyttää naisten tiloja.

        Tiedän, olet kertonut, ettet ole harrastanut seksiä. Ja selväähän se muutenkin olisi; ei ihminen, jolla on tyydyttävä seksielämä, rakastava kumppani, ehkä lapsiakin ja ylipäätään elämä ja joka on sinut itsensä kanssa vietä kaikkea vapaa-aikaansa netissä yhteen asiaan pakkomielteisesti fokusoituen.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Alku oli hämäystä, kunnes kirjoitukseni ei enää näkynyt. Tavallisesti sitä on jatkettava kolme riviä.

        Self-ID mahdollistaa parrakkaitten munallisten "naisten" pääsyn naisten pukuhuoneeseen, mutta musliminaisille on jo nykyäänkin annettu omia uimavuoroja ym, koska he eivät voi oleskella vähäpukeisina miesten seurassa.
        Minäkin "käännyn muslimiksi" tarvittaessa. Se on pakokeinoni.

        Terveisin: en ole cis-nainen vaan nainen

        Sinä OLET cis-nainen! Miten nyt tuo juridinen nimitys itsessä loukkaa, mutta vaadit että transsukupuolinen nielee hiljaa nimittelysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä OLET cis-nainen! Miten nyt tuo juridinen nimitys itsessä loukkaa, mutta vaadit että transsukupuolinen nielee hiljaa nimittelysi.

        Katsos kun tämä järjen jättiläinen on itse pihalla omasta sukupuoli-identiteetistään ja joutuu perustelemaan seksiin kykenemättömän elämänsä siten, että naiseus on ainoastaan sitä, että synnyt tietyntyyppisellä alapäällä varustettuna eikä sukupuoli-identiteettejä ole. Jos esimerkiksi Jere Karalahti olisi mennyt 15-vuotiaana lääkäriin ihmettelemään miten murrosikänsä ei ole vielä alkanut ja saanut testien jälkeen kuulla omistavansa xx-kromosomit ja kohdun, ja että hänestä on kehittymässä nainen, hän olisi suhtautunut asiaan olankohautuksella; eihän sukupuoli-identiteettiä ole olemassa. Tästä syystä ei ole olemassa mitään cis-naisia eikä transnaisia - on vain naisia ja miehiä ja se määritellään syntymässä. Näin hän aidosti asian mieltää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä OLET cis-nainen! Miten nyt tuo juridinen nimitys itsessä loukkaa, mutta vaadit että transsukupuolinen nielee hiljaa nimittelysi.

        Jos allekirjoitat sanan cis, tulet myöntämään, että on sekä mies- että naispuolisia naisia ja näin luomunaisesta tulee itsensä alalaji.

        En ole cis-nainen vaan nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun tämä järjen jättiläinen on itse pihalla omasta sukupuoli-identiteetistään ja joutuu perustelemaan seksiin kykenemättömän elämänsä siten, että naiseus on ainoastaan sitä, että synnyt tietyntyyppisellä alapäällä varustettuna eikä sukupuoli-identiteettejä ole. Jos esimerkiksi Jere Karalahti olisi mennyt 15-vuotiaana lääkäriin ihmettelemään miten murrosikänsä ei ole vielä alkanut ja saanut testien jälkeen kuulla omistavansa xx-kromosomit ja kohdun, ja että hänestä on kehittymässä nainen, hän olisi suhtautunut asiaan olankohautuksella; eihän sukupuoli-identiteettiä ole olemassa. Tästä syystä ei ole olemassa mitään cis-naisia eikä transnaisia - on vain naisia ja miehiä ja se määritellään syntymässä. Näin hän aidosti asian mieltää.

        Ei ehkä kannata käyttää intersukupuolisia ihmiskilpinä. He eivät tykkää.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ei ehkä kannata käyttää intersukupuolisia ihmiskilpinä. He eivät tykkää.

        No kuule ihan sama. Pointtini on, että kaikki kyllä ymmärtävät tuosta rautalangasta väännetystä esimerkistä, että sukupuoli-identiteetti on todellinen asia ja olisi katastrofi, jos joutuisi elämään toisen sukupuolen kropassa.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Ei ehkä kannata käyttää intersukupuolisia ihmiskilpinä. He eivät tykkää.

        Ei kannata mitätöidä transsukupuolisten identiteettiä. He eivät tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata mitätöidä transsukupuolisten identiteettiä. He eivät tykkää.

        Mikä on nisäkäsidentiteettisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuule ihan sama. Pointtini on, että kaikki kyllä ymmärtävät tuosta rautalangasta väännetystä esimerkistä, että sukupuoli-identiteetti on todellinen asia ja olisi katastrofi, jos joutuisi elämään toisen sukupuolen kropassa.

        Mikä on veri-identiteettisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehkä transmiehenä väärä henkilö arvioimaan asiaa, mutta toisaalta olen kasvanut naisten pukuhuoneita käyttäen. Jos henkilö eläisi täysin naisena en tiedä pitäisinkö tätä uhkana, vaikka tietäisin tämän omistavan ns.pallit. Varsinkin jos tämä olisi pitkällä hoidoissa ja saanut ulkonäköönsä naisistumista, hänen täytyisi käyttää antiandrogeenia, joka estää testosteronin tuotannon ja vaikeuttaa erektion saamista huomattavasti; epäilisin vakavasti, ettei raiskaaja ottaisi kyseistä lääkettä. Sitten taas tilanteessa, jossa henkilö ei olisi aloittanut hoitoja ja olisi täysin tunnistettava mieheksi, en osaisi arvostaa tämän ratkaisua, koska olen itse käynyt läpi tutkimukset ja hoidot toki oman itseni vuoksi, mutta myös muiden ihmisten vuoksi, jotten aiheuttaisi hämmennystä pukuhuoneissa ja vessoissa ja ihmettelisin suuresti miksi henkilö ei koe minkäänlaista tarvetta tulla nähdyksi naisena ja ota hoitoja, mutta kuitenkin tälle olisi ehdottoman tärkeää olla juridinen nainen ja käyttää naisten tiloja.

        Tiedän, olet kertonut, ettet ole harrastanut seksiä. Ja selväähän se muutenkin olisi; ei ihminen, jolla on tyydyttävä seksielämä, rakastava kumppani, ehkä lapsiakin ja ylipäätään elämä ja joka on sinut itsensä kanssa vietä kaikkea vapaa-aikaansa netissä yhteen asiaan pakkomielteisesti fokusoituen.

        Mihin sitä seksielämää tarvitaan? Kaveri vain hidastaisi orgasmin saamista. Kaikkein nopeiten se käy vibraattorilla. Ei siitä kyllä mitään euforiaa synny, niin että kovin yliarvostettua tuo minusta kyllä on.

        Naisasialiike on äänessä naisten oikeuksista ja se on vain tervettä.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Mikä on veri-identiteettisi?

        Maailmassa, jossa kyseisellä asialla olisi merkitystä, identiteetti varmaan olisi hyvinkin vahva. Ei minulla esimerkiksi koskaan ollut suomalaisen, saati eurooppalaisen identiteettiä, mutta kaukaisessa muslimimaassa varmasti olisi ollut.

        Henkisesti terveillä, itsensä kanssa sinut olevilla vaan erittäin usein on sellainen. Jos viettää päiviensä lisäksi nykyisin jo yötkin netissä et ehkä ole ihminen, jonka naiset haluaisivat asiaansa ajamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa, jossa kyseisellä asialla olisi merkitystä, identiteetti varmaan olisi hyvinkin vahva. Ei minulla esimerkiksi koskaan ollut suomalaisen, saati eurooppalaisen identiteettiä, mutta kaukaisessa muslimimaassa varmasti olisi ollut.

        Henkisesti terveillä, itsensä kanssa sinut olevilla vaan erittäin usein on sellainen. Jos viettää päiviensä lisäksi nykyisin jo yötkin netissä et ehkä ole ihminen, jonka naiset haluaisivat asiaansa ajamaan.

        "VARMASTI ON VERI-IDENTITEETTI!!!!"

        Siis, jos veriryhmäsi on A , mutta sinusta tuntuukin, että se on B-, niin olet transverinen. Jos olet A ja tunnet itsesi sellaiseksi, olet cis-verinen.
        Verensiirrossa on tietysti otettava huomioon transverisen identiteetti ja kohautettava olkia todellisuudelle.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        "VARMASTI ON VERI-IDENTITEETTI!!!!"

        Siis, jos veriryhmäsi on A , mutta sinusta tuntuukin, että se on B-, niin olet transverinen. Jos olet A ja tunnet itsesi sellaiseksi, olet cis-verinen.
        Verensiirrossa on tietysti otettava huomioon transverisen identiteetti ja kohautettava olkia todellisuudelle.

        Mikään laki ei estä pilailemasta kenenkään kustannuksella. Jatka ihan vapaasti, se on hyvin helppoa.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        "VARMASTI ON VERI-IDENTITEETTI!!!!"

        Siis, jos veriryhmäsi on A , mutta sinusta tuntuukin, että se on B-, niin olet transverinen. Jos olet A ja tunnet itsesi sellaiseksi, olet cis-verinen.
        Verensiirrossa on tietysti otettava huomioon transverisen identiteetti ja kohautettava olkia todellisuudelle.

        Tunnetko yhtäkään ihmistä, joka kärsisi veriryhmästään? Tehdäänkö ihmisistä oletuksia veriryhmän perusteella? Tunnetko transihmisiä, jotka olisivat kuolleet kieltäytyessään hoidattamasta sukupuoleen sidottua sairautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko yhtäkään ihmistä, joka kärsisi veriryhmästään? Tehdäänkö ihmisistä oletuksia veriryhmän perusteella? Tunnetko transihmisiä, jotka olisivat kuolleet kieltäytyessään hoidattamasta sukupuoleen sidottua sairautta?

        Lääkärit tekevät oletuksia ja se on yhtä loukkaavaa kuin se, että peniksen oletetaan olevan miehen elin, eikös vaan?
        Kun transidentifioitunut mies käy tarkistuttamassa "kohdunkaulansakin", niin tuskinpa on sairautta mistä kieltäydyttäisiin kunhan oikeilla termeillä puhutaan.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Lääkärit tekevät oletuksia ja se on yhtä loukkaavaa kuin se, että peniksen oletetaan olevan miehen elin, eikös vaan?
        Kun transidentifioitunut mies käy tarkistuttamassa "kohdunkaulansakin", niin tuskinpa on sairautta mistä kieltäydyttäisiin kunhan oikeilla termeillä puhutaan.

        Eivät transihmiset tuollaisiin testeihin hakeudu, tietenkään. Kutsu tulee kyllä ja onpa minultakin verikokeissa todettu, että prosta-arvoni ovat loistavat....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät transihmiset tuollaisiin testeihin hakeudu, tietenkään. Kutsu tulee kyllä ja onpa minultakin verikokeissa todettu, että prosta-arvoni ovat loistavat....

        No, eivät transut, mutta on minunkin veriryhmäni selvitetty. Ehkä se tehtiin syntyessäni. Siis veriryhmäni määriteltiin ilman lupaani. Voitteko kuvitella!?


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        No, eivät transut, mutta on minunkin veriryhmäni selvitetty. Ehkä se tehtiin syntyessäni. Siis veriryhmäni määriteltiin ilman lupaani. Voitteko kuvitella!?

        Voin, vain mt-ongelmaiselle se on ongelma, joten en ihmettele reaktiotasi.

        Minun ystävilläni ei yhdelläkään ollut peruskoulussa heteroidentiteettiä, kenellekään ei tullut mieleenkään ajatella sellaista itsestäänselvyyttä. Itselläni taas oli kyllä lesboidentiteetti, koska olin joutunut pysähtymään ja pohtimaan identiteettikysymystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin, vain mt-ongelmaiselle se on ongelma, joten en ihmettele reaktiotasi.

        Minun ystävilläni ei yhdelläkään ollut peruskoulussa heteroidentiteettiä, kenellekään ei tullut mieleenkään ajatella sellaista itsestäänselvyyttä. Itselläni taas oli kyllä lesboidentiteetti, koska olin joutunut pysähtymään ja pohtimaan identiteettikysymystä.

        Tarkoitatko, että transit ovat mt-ongelmaisia?
        Me transveriset ainakin vaadimme näkyvyyttä ja diagnoosit pois!
        Jokainen on sitä mitä tuntee olevansa ja minä olen B-.
        Nyt eletään 3000-luvulla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät transihmiset tuollaisiin testeihin hakeudu, tietenkään. Kutsu tulee kyllä ja onpa minultakin verikokeissa todettu, että prosta-arvoni ovat loistavat....

        Kyllähän autogynefiilit käyvät fetissiään toteuttamassa lääkärillä.
        Täytyy saada kohdunkaulan tarkistus tai ole elämä tarpeeksi validioivaa.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tarkoitatko, että transit ovat mt-ongelmaisia?
        Me transveriset ainakin vaadimme näkyvyyttä ja diagnoosit pois!
        Jokainen on sitä mitä tuntee olevansa ja minä olen B-.
        Nyt eletään 3000-luvulla!

        Ai niin, unohdin, että saat palkkaa tästä ja sun pitää provosoida vastaamaan älyytömyyksiisi :D Itse lähden ihan rehelliseen palkkatyöhön, voin päivän päätteeksi katsoa peiliin ja kutsua itseäni aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Jos allekirjoitat sanan cis, tulet myöntämään, että on sekä mies- että naispuolisia naisia ja näin luomunaisesta tulee itsensä alalaji.

        En ole cis-nainen vaan nainen

        Täällä toinen nainen joka ei siedä ciscuttelua.
        En suostu osallistumaan ideologiaan jonka mukaan naisia olisi kahta lajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen nainen joka ei siedä ciscuttelua.
        En suostu osallistumaan ideologiaan jonka mukaan naisia olisi kahta lajia.

        Kyllä meille transtaustaisille sopii erittäin hyvin, että naisia ja miehiä on vain yhtä lajia. Cis-sana on olemassa ainoastaan siksi, että TE haluatte erottua t-taustaisista, ei toisin päin.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, unohdin, että saat palkkaa tästä ja sun pitää provosoida vastaamaan älyytömyyksiisi :D Itse lähden ihan rehelliseen palkkatyöhön, voin päivän päätteeksi katsoa peiliin ja kutsua itseäni aikuiseksi.

        https://radikaalifeministi.wordpress.com/2019/10/02/translapsista-sukupuolistereotypioista-ja-sterilisaatiosta/

        Hysteriaa?
        Ei, mutta tämähän oli teidän unelmanne!


    • Anonyymi

      Tuossa on tosiaan se ero, että transsukupuolisia on oikeasti olemassa ja on ihmisiä, jotka ovat hyvin nuoresta tunteneet alkukantaista yhteyttä omaan sukupuoleensa. Jos veriryhmien ja luonteenpiirteiden tms välillä joskus löydetään yhteys, esittämäsi skenaario voisi ehkä olla teoriassa mahdollinen.

    • Anonyymi

      Okei, täällä aina välillä tulee tämä seinä vastaan, mutta oikeasti, miten voi olla, että transihmisiä kohtaan voi heittää täällä rankkaa herjaa, mutta jos minä heitän vastakommenttina, että millainen nainen minä olen, jos mulla ei ole emätintä, kohtua eikä rintoja ja suonissa virtaa testosteroni, viesti poistetaan asiattomana? Kohta lähtee kysely ylemmälle taholle, jos tämäkin asiallinen viesti poistuu.

      • Sinä olet sellainen nainen, joka on nähtävästi leikelty ja syö mieshormonia.
        Emätin, kohtu, ja rinnat ovat seurausta naiseudesta, eivät syy siihen.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Sinä olet sellainen nainen, joka on nähtävästi leikelty ja syö mieshormonia.
        Emätin, kohtu, ja rinnat ovat seurausta naiseudesta, eivät syy siihen.

        Ihan hotkimalla syödään kyllä :D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hotkimalla syödään kyllä :D :D

        No, sehän selittääkin asian.


    • Anonyymi

      Nainen ei ole mikään pelleasu, jonka voi laittaa päälle silloin kun siltä tuntuu. Eikä todellakaan naisilla ole penistä. Se on miehen sukupuolielin, piste.

      Jos oikeasti haluaisit olla nainen niin ensimmäinen asia minkä tekisit on sen vehkeen leikkauttaminen pois, mutta ei... Teille se naisena oleminen on vaan jonkun hameen ja tissiliivien laitto päälle.

      Cis-nimike on halventava nimitys naisista. On vain naisia ja sitten on transnaisia.

      Jos minä pukeudun kissaksi, niin ei se minusta tee kissaa. Se tekee minust vain ihmisen joka on pukeutunut kissaksi. Sama on miehissä, jotka pukeutuvat naisiksi. Ei ne leikkaukset ja vaatteet muuta sitä tosiasiaa, että olette miehiä.

      • Anonyymi

        Et sitten huomannut, ettei aloittaja ole transnainen..


      • Anonyymi

        Tässä menee taas sekaisin trans-naiset (jotka siis useimmiten haluavat leikkauttaa sen vehkeen pois) ja sitten tranvestiitit, jotka pukeutuvat välillä naisten vaatteisiin mutta eivät väitä olevansa naisia tai pyri saamaan naisen vartaloa ja muuta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä menee taas sekaisin trans-naiset (jotka siis useimmiten haluavat leikkauttaa sen vehkeen pois) ja sitten tranvestiitit, jotka pukeutuvat välillä naisten vaatteisiin mutta eivät väitä olevansa naisia tai pyri saamaan naisen vartaloa ja muuta elämää.

        AP oli siis provo, jonka oli tarkoitus dissata transnaisia mutta mene vaan halpaan ihan sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP oli siis provo, jonka oli tarkoitus dissata transnaisia mutta mene vaan halpaan ihan sama

        Huomasin kyllä tämän aloituksen sekavuuden, mutta kommentoinkin tuolle kirjoittajalle, joka ehkä samaistaa transvestiitit ja transit ("Nainen ei ole mikään pelleasu....")


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe